rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Kontrbus Coffee Co

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kontrbus Coffee Co. Koşuyolu, Ali Nazima Sok No:12
...i18.06.2026Roastbeef sandviç çok başarılıydı
...u09.06.2026her zamanki gibi özenli ve lezzetliydi
...n30.05.2026çok güzel bol malzemeli doyurucu
...m31.03.2026Gördüğüm en tatlı işletme ikram ve ilginiz için çok teşekkür ederim notunuz için de aynı şekilde her şey çok lezzetliydi �
...n28.03.2026Kahve güzeldi, sandviç de çok lezzetliydi.
...k20.03.2026İkramınız için çok teşekkür ediyorum. Bizleri düşünmeniz ve telafi etmeniz çok hoş. Ürünler harika. Ellerinize sağlık. Teşekkür ederiz 💐
...l09.03.2026Sandviç taptazeydi, içecek de çok iyiydi. Kurabiye için de teşekkürler. Çok memnun kaldım.
...n02.03.2026Ellerinize sağlık ikram için teşekkür ederim
...m27.02.2026ikramınız ve notunuz için çok teşekkür ederim. Kahveleriniz çok lezzetli🌸
...i18.02.2026İlk kez sipariş verdim çok çok güzeldi elinize sağlık.
...u16.02.2026İkram için teşekkür ederim harikasınız !!!
...ı02.02.2026tatlilar ve kahve gayet guzeldi zaten gidip oturmayi sevdigim bir yer kurabiye ikraminiz icin de tesekkürler cok incesiniz
...R29.01.2026kahve çok güzeldi kurabiye ikramı için teşekkür ederim dökülmeden hızlı şekilde geldi
...i28.01.2026Kahvesi ve tatlısı güzel tatlı lokal bir işletme
...u28.01.2026Kahve güzeldii sadece kahve tadı bi tık az geliyor.. ikram için teşekkür ederimm
...ç25.01.2026Spoonful gerçekten harika ama paketlemesi bi o kadar kötü kaşığı sokunca her yere dağıldı
...ü05.01.2026Çok iyiydi
...r04.01.2026Balkan soslu bagel der susarım…
...u13.12.2025Sandviç lezzetliydi teşekkürler. Bu arada bir süredir nata sipariş edemiyorum. Ürünler arasına tekrar eklenirse sevinirim.
...u08.12.2025Her zaman aynı lezzet. Teşekkürler.
...ü01.11.2025İki tatlı da çok iyiydi
...ç23.10.2025İkram için teşekkürler çok memnunuz kahvelerden kahvelerin paketlenmesinden
...a20.10.2025chesecake cok taze idi kahveside oldukca güzeldi biraz kücüktü ama :)
...m07.10.2025Çok lezzetliydi.Porsiyonu da baya büyüktü 2 kişi rahat rahat yer. Ellerinize sağlık.
...k02.10.2025Kahvelerin yanında gönderdiğiniz kurabiye o kadar güzeldi ki bayıldım ve sıcacıktı. Harikasınız emeklerinize sağlık 😍
...t18.08.2025Özellikle bagel çok lezzetli
...y18.08.2025Hızlıca ve kahve dökülmeden geldi, teşekkürler.
...k24.09.2025Kesinlikle bayılıyorum!! Keşke daha fazla yıldız verebilsem, her gün sipariş veriyorum ve hep aynı mükemmel kalitede 💕
...a24.09.2025Notum okunmuştu çok teşekkürler çikolata için. Spoonful gayet lezzetliydi. Sık sık sipariş vermeye devam edeceğim.
...r22.09.2025Gerçekten harika bir Cafe. Siparişim zamanında geldi. Lezzeti harika. Yanında Gönderdiğiniz hediye için de çok teşekkür ederim. Harikasınız. Bundan sonra kesinlikle kahvede tek adresim sizsiniz🫶🏻
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: eneshikmet.ermaner@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0761114178800001