rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Breakfast & Börek
  • Express Delivery

Vuslat Sac Böreği & Mantı

Express
Rating 4.7 out of 5 stars, 2000+ reviews
Yazır Mah. Doçent Doktor Halil Ürün Cad. No:14/R*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/18/2026Bayıldımmmmm içindeki peynir kaşardan çok çok daha lezzetli bi peynir
...u6/15/2026Defalarca kez sipariş verdim severek söylüyorum yopurtlusu bol bayılıyorum
...n6/11/2026Siparişimin bu kadar sıcak gelmesi gerçekten harika ve çok lezzetli ❤️
...Ş6/11/2026Tulum peynirli ve patatesli sıkma söyledim çok güzel hergün söylüyoruz nerdeyse oğlum çok seviyor
...n6/6/2026Mantısı gayet güzel
...n6/5/2026yemek gayet güzeldi ancak getiren kurye poşetin ağzının gevşek olduğunu farketmeyip düşürdü salatalık ve domates komple yere saçıldı ve onunda parasını almam lazım dedi yemedğimiürünün parasını vermem
...l6/5/2026Doyurucu ve güzeldi tavsiye ederim
...ş6/3/2026memnun kaldım
...ç5/29/2026Çok iyiydi
...i5/29/2026Sıcak ve gayet güzel ellerinize sağlık
...m5/24/2026İlk siparişimdi. Lezzetini , geliş hızını ve sıcaklığını çok sevdim. Belki biraz paketlemeye daha çok özen gösterilebilirdi. Ama güzeldi.
...m5/3/2026Çok güzeldi.Teşekkürler.
...n5/2/2026Çok iyi
...ş5/1/2026siparişim geç ulaşsa dahi ürünüm hem soğumamış ve kurye saygılı ve nazik bir şekilde açıklama yapmaktan çekinmedi. restaurantın kalitesi de on numara, lezzetli
...m4/12/2026Aşırı lezzetliydi, hızlı ve sıcaktı tekrar sipariş vereceğim
...n4/12/2026börekler sıcacık geldi.
...t4/3/2026Çok güzeldi,ellerinize sağlık
...m4/3/2026Harika bir lezzet .
...t4/2/2026inanılmaz lezzetli iyki almışım harika sıcacık geldi ve aşırı lezzetlidir için harci boldu bazı işletmeler gibu içini az koyarak lezzetsiz değildi cidden çok lezzetli. ikramlariniz için tessekur ederi
...n3/31/2026Sıcacıktı elinize sağlık ❤️
...u3/29/2026Tadı iç malzemesi çok güzeldi lezzetliydi mis gibi olmuş ellerinize sağlık
...k3/27/2026BAAAAYILIYORUMMMM ÇOK GÜZEL
...k3/15/2026Bize biraz kalın (kuru) geldi. Ama hızlı geldi, içeriği çoktu ve hala sıcaktı, teşekkürler
...R2/26/2026ellerinize sağlık çok güzel gerçekten verilen emek ve özen için çok teşekkür ederim . böyle kaliteli restoranlar bulmak güzel
...z2/22/2026hamileyim. bugun çok canım cekdi. ellerinize sağlık. çok güzel olmuş
...R2/9/2026içi bol ve güzeldi gayette hızlı geldi
...ğ2/8/2026kütlü petiynirli saç böreği 10 numara hepsi sıcak geldi ellerinize saglık ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...u1/26/2026Aylardır sabah kahvaltıda canımız isteyince tek tercihim olan yer yoğurtlusunu ben küçük kuzumla patatesliyi ablamız için söylüyoruz yalnız şöyle bişey içi bol incecik hamur
...k1/10/2026Notlarımızı dikkate almışlar. O yüzden her zamankinden de daha çok memnun kaldık. Hep sipariş veriyoruz. Lezzetli, sıcak geliyor. Teşekkür ederiz.
...u1/4/2026On numara içi bol hakkını veren bi yer TSK’ler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:3020:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: gulbeyaz.tastan@hs01.kep.tr

MERSIS number: