Geyik Sokak 18...r3/16/2026Yaz kış dondurma şipariş verdiğim tek adres teşekkürler emeğinize sağlık
...z3/14/2026dondurma çok lezzetliydi çok teşekkür ederim
...ğ3/6/2026Her hızlı müthiş lezzetli öneriyorum herkese
...ğ2/14/2026Kaliteli. Teşekkürler
...z2/14/2026yeni favorim
...z1/24/2026bu kdr lezzetli olmasını beklemiyordum . bir kg almalıymısım
...z1/22/2026KIŞIN BİLE SEVEREK YİYORUZ
...n1/1/2026cok lezzetli özellikle kavunlu mangolu olanlara bayildim. özenli paketleme ve top top göndermek cok pratik . kesinlikle tavsiye ederim
...n12/22/2025Yazın bi fiil buradaydık. Online olarakta sipariş oluşturuyoruz. Kendi imalatlarının olması, özenle hazırlanması gerçekten çok iyi. Hepsi birbirimden güzel ama cevizli ayrı bir tat ✅ Teşekkür ederiz
...ı12/6/2025gayet baṣarılı
...p11/29/2025Dondurması gerçekten çok güzel. sade, çikolata, cicibebe ve mangoyu denedim. hepsi ayrı ayrı güzel.
...n11/1/2025Çok kaliteli dondurma. Teşekkürler
...r10/12/2025Notlara uyulmustu. Tesekkur ederim
...z10/10/2025Çok beğendim özellikle lotuslu olan favorim, tek eleştirim antep fıstığı biraz yapay bir tat geliyor, parçacıklı gerçek antep fıstığına yakın yapabilirseniz daha güzel olur. Elinize sağlık
...ğ10/7/2025Sipariş notuna dikkat ettikleri için teşekkürler. Sakız gibi dondurma çok beyendik.
...n9/28/2025Çok hızlı geldi , özenle paketlenmiş . Her biri çok lezzetli özellikle mango ve şeftali, kavunu çok beğendik 💫
...k9/27/2025Çok güzeldi
...r9/26/2025Çok çok iyi sipariş verdim 5-6 dk kapıdaydı devamlı söylediğimiz yer lezzet olsun paketleme olsun herşey mükemmel teşekkürler
...Ş9/26/2025Seçtiğim tüm çeşitler ayrı güzel, özellikle bal badem, limon ve orman meyveliye bayıldık ailece. Elinize sağlık:)
...ş9/21/2025Çok hızlı geldi ailemle buraya çok severek sipariş veriyoruz teşekkürler
...n9/20/2025Cekmekoy bolgesindeki en lezzetli dondurma. Hizli teslim icin tesekkur ederiz
...u9/18/2025Dondurma çok lezzetli gerçekten beğendim sadece üstüne dökülen çikolata sosunu lezzetini sevemedim tavsiye ederim bundan sonrada mutlaka sipariş vereceğim bir işletme kolay gelsin.
...u9/17/2025Servis ve lezzet gayet yerinde teşekkürler
...U9/17/2025Bir reklamcı olarak diyorum ki, buranın tv , radyo, netflix ne varsa reklamı yapılmalı, böyle insanlar kazansın ki doğal olanını, güzel olanını yiyebilelim.. muazzamdı ellerinize sağlık
...t9/13/2025Dondurmaların aromaları çok güzeldi özellikle vişneli ve cevizliye bayıldık.
...k9/7/2025gayet hızlı geldi Tatı da guzeldi
...a9/4/2025Tekrar tekrar sipariş veriyorum.Kesinlikle tavsiye edilir.
...a9/4/2025Notları okuduğunuz için teşekkür ederim, güzeldi dondurma, elinize sağlık
...t9/1/2025Tek kelimeyle HARİKA. Gerçekten çok çok beğendim teşekkür ederim son zamanlarda yediğim bütün dondurmaları unutturdu artık müşterinizim hem fazladan külah göndermişsiniz. Teşekkürler
...n8/31/2025Tam istediğim şekilde geldi. Çok lezzetli ve güzel. Teşekkür ediyorum ve tavsiye ediyorum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59