rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Tostçu Sedat Bey

TESLİMAT
4.9 üzerinden 5 yıldız, 34 inceleme
Kızılay Mah. Sümer-1 Sk. No5/29
...n26.05.2026Restoran çok ilgiliydi, tostun malzemesi bol ve lezzetliydi tavsiye ederim
...m26.05.2026teşekürler.
...k26.05.2026Ayvalık tostu muhteşemdi. İkramlar için ayrıca teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.
...n25.05.2026uzun zamandir yedigim en guzel ayvalik tostuydu emegi gecenlere cok tesekkur ediyorum,herkese tavsiye ederim ellerinize saglik :)
...ı25.05.2026Güzel lezzetli bir bazlama tost ikramlar için teşekkür ederim
...a25.05.2026Teşekkürler çok memnun kaldım
...a16.05.2026harikaa ve lezzetli en önemlisi temizdi teşekkür ederim:)
...i16.05.2026Köylüm tost denedim. Tadı malzemesi gayet güzeldi. Porsiyon doyurucuydu. Patates kızartmasını da çok beğendim. İşletme sahibi çok ilgili. Herkese tavsiye ederim
...n12.05.2026Bu saatten sonra adres belli🥳
...e11.05.2026sıcak ve bol malzemeli geldi
...ğ09.05.2026Çok iyiydii ellerinize sağlıkk
...n09.05.2026Hem doyurucu hem uygun fiyatlı bir menü paketlemesi özenle yapılmış herşey mükemmeldi.
...r04.05.2026Yanında zeytin ,tırşu ve şeker yollayıp ince düşündüğünğüz için teşekkür ederim gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
...n02.05.2026Gercekten Kavurmalı tostu mükemmeldi
...k02.05.2026Hayatımda en yediğim güzel kavurmaydı elinize kolunuza sağlık Çok teşekkür ederiz
...r01.05.2026bu zamana kadar hiç böyle güzel tost yememiştim görseldeki resim neyse aynısı geliyor patates kızartması ve yanındaki ürünler bol bol koyulmuş teşekkür ederim denemenizi tavsiye ederim
...r30.04.2026Çok boldu, baya iyi doydum ve lezzetli elinize sağlık
...z29.04.2026çok ilgililer ayrıca çok lezzetliydi teşekkürler.
...a29.04.2026Çok ilgililer, ayrıca fazlasıyla doyurucuydu ve çok lezizdi, teşekkürler
...k28.04.2026yediğim en lezzetli sanayi tostuydu diyebilirim
...u27.04.2026Elinize sağlık
...u27.04.2026Favori menülerimden birisi porsiyonlari bol ve lezzetli. Sıcak sıcak geliyor. Kendi yerlerinde de yedim Sedat ustanın eli lezzetli dükkanı temiz çalışanları saygılı
...ş26.04.2026Cok lezzetliydi elinize saglik :)
...a25.04.2026çok lezzetli olması iştah açıyor iştah açıldıkça porsiyon büyüsün istiyoruz lezzeti biraz daha uzatırsak mükemmel olur👍👏😆
...y25.04.2026Hayatımda en yediğim güzel kavurmaydı Ustamın eline koluna sağlık
...ı23.04.2026elleri cok bol cok basarililar ellerinize saglik cok begendik kesinlikle deneyin 🥰🥰
...r22.04.2026Sanayi tostu sipariş etmiştim, hızlı ve sıcak geldi. Tostun lezzeti de malzeme kalitesi de çok iyiydi. Tavsiye ederim
...e20.04.2026Hele hoş
Monday,Tuesday08:0019:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: