rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Restoran Teslimatlı

Sarıgazi Balıkçılık

4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Osman gazi Cad. No16/5*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...l23.06.2026ellerinize sağlık balık yediğimi hisseddim çok teşekkür ediyorum başarılar diliyorum
...n22.06.2026Balık harikaydı. az daha yeşllik olsaydı güzel olırdu.Yinede nefis pişirilmiş balık.
...t22.06.2026Ellerinize sağlik çok güzel olmuş
...r21.06.2026ızgara levrek şahaneydi. ellerinize sağlık
...n10.06.2026Güzel ve lezzetliydi
...ş05.04.2026Çok gzel ve twmizdi çok teşekkür ederz
...t11.02.2026Elerinize sağlik çok lezzetliydi
...r09.02.2026Teşekkür ler...
...r09.02.2026teşekkürler elinize sağlık
...ş25.12.2025Son zamanlarda yediğim en iyi balıktı ustamızın eline emeğine sağlık.Muhakkak denemenizi tavsiye ederim ❤❤
...z08.10.2025Çok ilgili bir işletme. Her şey lezzetliydi. Çok teşekkürler
...ş30.09.2025Ellerinize sağlık çok güzeldi
...ş22.09.2025Çok lezzetliydi teşekkür ederim ellerinize sağlık
...ş17.09.2025Teşekkür ederim ellerinize sağlık levrek harikaydı
...e15.09.2025Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim pişmesi lezzeti süper olmuş elinize sağlık kolay gelsin
...r12.09.2025elinize sağlık
...ş11.09.2025Balık harikaydı teşekkür ederim tekrar sipariş veririm
...u25.08.2025TAZE VE LEZZETLİYDİ ELİNİZE SAĞLIK
...r19.08.2025elinize sağlık çok beğendik
...t15.08.2025Eline emeğineze sağlik çok güzeldi tşk
...r15.08.2025elinize sağlık
...r10.08.2025balık çok iyi pişmişti elinize sağlık..
...r08.08.2025balık mevsimi olmamasına rağmen böyle taze balık bulundurmanız takdire şayan ayrıca pişirilmesi ve lezzeti harikaydı. elinize sağlık
...ı14.02.2026gerçkten yediğin en güzel balıktı çok beğendim. şiddetle herkese tavsiyesi ediyorum. kurye emrah bey hızlı teslimatı ve Nazikliği için ayretten teşekkür ederim hayırlı çalışmalar
...ş27.01.2026Ustamızın emeğine sağlık. Her seferinde aynı lezzet. Kurye arkadaşa güler yüzü için teşekkürler , favorimsiniz ❤
...ş12.02.2026Norveç'te bu kadar lezzetli Norveç somonu yiyebilir miyim emin değilim. elinize sağlık
...ş06.05.2026Balık bayattı
...t21.03.20261 saat bekledik o kadar bayat beklemiyorduk pişmemişte verdiğimiz parayla rezil olduk
...r03.12.2025Resmen rezalet tad ve koku sadece bir ısırık alabildik kesinlikle tavsiye etmiyorum
...z29.11.20252 saatte geldi asla sipariş vermem bir daha
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Mehmet Reşat Er

Sarıgazi Balıkçılık