rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Pizza Rosso

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Alpaslan Mah. Sivas Blv. No:182, İpeksaray Avm
...k20.06.2026lezzetliydi
...z30.05.2026bu fiyata bu lezzet muhteşem di
...u07.01.2026Hafif lezzetli
...r31.12.2025Cok iyisiniz boyle devam etmelisiniz
...l03.12.2025Eksiksiz sipariş müşterinin en sevdiğidir teşekkürler çalışan arkadaşlar özellikle acılıya bayıldık
...a26.08.2025Pizza biraz tatsizdi sufle siparişten çıkarıldığı için sözüm yok onu degerlendiremem
...k19.08.2025İşte PİZZA BUDUR . Muazzam…
...r13.08.2025Lezzetli ve doyurucuydu, 3 kişi yerse doyabilecek büyüklükte.
...n09.08.2025valla dolu dolu geliyo çok lezzetli ama yanında pizza baharatı göndermemeniz kötü oldu
...u28.07.2025Gayet güzel
...i16.07.2025Malzemesi bol, tadı güzel ve sıcak geldi. Aldığı paranın karşılığını veren işletmeler görmek güzel. Teşekkür ederiz
...A27.04.2026guzeldi
...k19.08.2025fiyat biraz pahalı olabiliyor teslimat ücreti yüzünden. Ama onun dışında gerçekten çok iyi bir Pizzacı! Mazemeler herseferinde bol bol oluyor. Öneririm, deneyin derim.
...n08.08.2025fiyatına göre baya iyi hamuru inceydi ve güzel fırınlanmış
...ç28.07.2025Zeytinleri çok sertti
...a27.09.2025bazlamayı pizza diye göndermişsiniz pizza demeye bin şahit ister tadı güzel olsa tamam diyeceğim tadı da çok kötü öne çıksın diye 5 yıldız verdim
...U25.05.2026zeytin çekirdeği çıktı??????????? üzücüydü
...i26.05.2026Yediğim en yavan, tatsız pizza olabilir. Bilindik marka bozdu diye, pizzacı bulmaya çalışıyorum. Ama adam gibi pizza yapan bir yer bulamadım
...i24.05.2026Patates yumuşak ve tatsız ayrıca fotoğrafta ki tavukla alakası yok hazır nuget
...k18.05.2026Çok kuruydu
...r16.05.2026nugget lar patatesler ve soğan halkaları yanmış.kupkuruydu
...a16.05.2026Berbat hayatımda yediğim en kötü margarita pizza sırf yok çekmemek için domatesleri diri diri doğramışlar
...r24.03.2026pizza çok soğuk ayrıca 1 litrelik kola söylememe rağmen 330 ml kola göndermişler fotoğrafı da mevcut
...n10.04.2026Ürünler aşırı kalitesizdi
...U08.04.2026yemek buz gibi geldi adres yakın olmasına rağmen kesinlikle tavsiye etmiyorum soğuk geldiği için iyi veya kötü yorumunda bulunmam ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum ama oldukça kötü
...k02.03.2026pizza garip kokuyordu ve buz gibiydi yani ılık olması kabul olurdu ama biz gibi de olmasın paketleme berbat
...k12.02.2026Kupkuru geldi pizzaya benzer çok bi yanı yoktu
...k02.02.2026Kötü baştansavma malzemeler pişmemiş. Para çöp oldu
...n07.01.2026tam 1.30 saatte geldi pizza buz gibiydi yanındaki patatesler öyle sıcak gelseydi lezzetli olabilirdi ama soğuk buz gibi bir pizza yedim
...l03.01.2026yemek fazla soğuktu çok geç geldi tadı da eskisi gibi değil
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: