rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Arat Büfe

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 83 inceleme
Çatıkkaş Sk. 6
...u21.06.2026ellerinize sağlık on numaraydı. kolay kolay yorum yapmam ama yediğim en iyi tost olabilirdi o yüzden yazmak istedim
...k18.06.2026teşekkür ederiz ellerinize sağlık hızlı ve sıcak geldi Çok da lezzetliydi ✌️🙏
...r08.06.2026çok lezzetliydi doyurucu ve sıcaktı
...n04.06.2026kaşarlı kavurmalı tostu gerçekten çok lezzetli ve malzemeden kaçmamışlar.
...n04.06.2026arat büfede yemek yemekten evdeki yemekleri yemez oldum.
...n04.06.2026bu büfe gerçekten harika.Siparis ettiğim her ürün beni olumlu anlamda sasirtmaya devam ediyor.
...n04.06.2026tostu ve menemeni müthiş, kesinlikle tavsiye ederim.
...y02.06.2026lezzetliydi ellerinize sağlık
...k19.05.2026firmanıza güvendiğiniz için yabancı hastamıza sipariş verdik lezzeti ve paketlemeyi çok beğenmiş size iletmemizi istedi ellerinize sağlık biz de teşekkür ederiz 🤌🙏
...r16.05.2026sıcak ve hızlı geldi çok lezzetliydi doyurucuydu
...t16.05.2026Sıcak ve hızlııydııı tostt içerecekler de çok uygundu valla bir sürü ekledim doğru geldi teşekkürler
...r15.05.2026kaliteli ve lezzetli
...z14.05.2026Sabahın köründe söyledim avan birşey beklerken sıcacık mükemmel bir şey geldi
...k14.05.2026tost çok güzel içi doluydu ellerinize sağlık kuruyenizde sıcak bir şekilde getirdi çok teşekkür ediyorum 🤌🙏
...l12.05.2026Yemeğimiz sıcacık geldi ellerinize sağlık kuryenizde çok hızlı
...k12.05.2026ellerinize sağlık lezzet çok iyi paketleme de güzeldi kuryenizde hızlı geldi sıcacıktı ellerinize sağlık🤌🙏
...n09.05.2026The best iranian food everything is good thank you 🙏🏽
...k07.05.2026ellerinize sağlık her şey çok güzeldi 🤌🤌🙏♥️
...t06.05.20262 çeşit yemek 3 içecek söyledim 280 tl ye tam fiyat performans gerçekten çok teşekkürler elinize sağlık
...t02.05.2026Süper sıcacık geldi eline sağlık ve çok hızlıydı
...t25.04.2026Kahvaltıda her zaman bunu söylüyorum hem uygun hem dolu malzeme doyurucu oluyor çok teşekkürlerrr ikramlar içinde
...k21.04.2026 güzeldi teşekkür ederim.
...K18.04.2026Herşey çok lezettiydi elinize sağlık çok memnun kaldık
...r17.04.2026Yorumlardan oturu başta korkmustuk ama tostun tadını çok beğendik kaşarı tam istedigimiz kıvamda erimisti.. Kavurmalı menemen muazzamdı önyargılıydık ama beğendik elinize sağlık...
...i12.04.2026Perfect
...t11.04.2026Sicacikk geldi kahvaltilarimin vazgecilmezi oldu tesekkurlerr
...n05.04.2026Lahmacun çok lezzetli ve sıcak tı
...n28.03.2026Herşey çok iyi kalite taze ürün
...y27.03.2026bu benim 2. siparişim ve son olmayacak efsane lezzet ellerinize sağlık 🙏🏻
...t16.03.2026Notu dikkate aldiginiz icin tesekkurler çıtır çıtır sıcacık geldi ikramınız için de tesekkurlerr
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: boraaratturizm@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0180103081100001