rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

U'two Coffee & Sandwich

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 73 inceleme
6024. Sk. 4/A
...ı14.05.2026Muazzam
...R15.11.2025harikasınız bayılıyorum sandviçlerinize
...n06.11.2025Tramisu olayyy, deneyin derim cok hafif
...r04.11.2025Lezzet olarak çok güzel mekanda yediğimizle aynı ama U3 Sandviçinizi göremedim bana kalırsa en güzeli oydu internete eklememeniz üzdü
...t13.10.2025verdiğim siparişte u'two kaynaklı gecikme olmamasına rağmen incelik gösterip tatlı ikram ettiler ve sipariş sorunula ilgilenip çözüm sundular hem çok lezzetli hemde müşterisini önemseyen bir coffee
...n06.10.2025Hocam size olumlu yorum yazmaktan çok yoruldum harikasınız ama meyve suyu barı istiyorum
...r16.09.2025Farklı tatları deneyimlemeyi sevenler için kesinlikle tavsiye ederim. Çok lezzetliydi. Sandviç’in birbirinden ayrılmaması için de bir çözüm üretirlerse harika olur.
...e11.09.2025Şahane
...k11.09.2025Ben sıcak latte istemiştim soğuk latte geldi. onun dışında kahve de güzeldi sandviç de
...t10.09.2025tadı porsiyonu gayet güzel bi de kürdan saplarsanız hocam dağılmasın gelirken
...n29.04.2026hamburger çok lezzetliydi ama sezar soslu hamburgerde sezar sos beklemiştim ancak yoktu, hatta siparişim yanlış mı geldi acaba diye düşündüm. Lezzetli bir hamburger ama vaat edilen sezar soslu değildi
...m24.04.2026lezzet çok iyi ama 1 yıldızı fiyattan kırdım
...L06.12.2025Sadece fazla yağlıydı onun dışında mükemmeldi
...r20.04.2026Normalde u5 çok severek yiyorum çok sık sipariş veriyorum bu sefer beğenmedim ekmeği daha kuruydu içeriği de biraz farklı hissettirdi normalde olan lezzeti yoktu. Lütfen bozmayınnn :)
...a11.01.2026Malzemeleri kaliteli ve taze, lezzet süper, porsiyon küçük, doyuruculuk az
...r02.04.2026Harikaydi
...a24.03.2026U’5 Sandviç baya güzeldi bu restoranın puanı neden bu kadar düşük anlam veremedim malzemeleri çok kaliteli
...n12.03.2026İnsanlar böyle bir yere nasıl düşük puan verebiliyor anlamıyorum her şey muhteşem. Yalnız acilen şeftalili olan sandviçin geri gelmesini umut ediyorum.
...e05.11.2025İzmir’deki strada benzeri bir yer denizlide açılsın diye bayadır bekliyordum. Gayet lezzetliydi ellerinize sağlık.
...r13.08.2025Sandviç lezzetli ve doyurucuydu, paketleme özenliydi. Denizli’de dışardan siparişle fresh ve sağlıklı bi şeyler yemek çok mümkün değil restoran bu açıdan yenilikçi, tekrar sipariş veririm
...k20.08.2025notları dikkate alıyorlar ürünler çok lezzetli hiç düşünmeden sipariş verebilirisiniz 10/10
...n22.09.2025Mahallemin güzide dükkanı u1 zaten favorim her gittiğimde söylüyorum u5 çıtırlığıyla seni alıp götürüyor ister dükkanda ister eve söyleyin kaliteden ödün verilmeyen harika ürünleri var
...m29.09.2025süper ve sağlıklı fiyat fazla ama değer
...n15.08.2025Süper salatalara bayıldım hergün söylüyorum
...n15.08.2025Muhteşem lezzet
...t14.08.2025Salataları da sandviçleride muhteşem ayrıca nazik notunuz ve telafiniz için teşekkürler:)
...a14.08.2025Her zamanki gibi lezzeti efsaneydi
...n28.12.2025Tadı fena değil ama avuç içinden küçük sandwiche 550 tl biraz saçma olmuş
...t18.11.2025eksikler var
...n03.05.2026Tavuk burger değil kömür burger yenmeyecek derecede yanık kapkaraydı
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0016:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: utkuyapisan@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0897101305300001