- Burger
- Express Delivery
Bono Burger
Bono Burger Ratings & Reviews
...n
7 months ago
Çok başarılıydı hamburgeri
...n
11 months ago
yorumlara guvenerek soyledim iyiki de soylemisimm coook guzeldi. ikram icin de tesekkur ederiim :)
- Cheese Burger640 TL
...i
10 months ago
ilk defa sipariş verdim doyurucu ve çok lezzetliydi. Bu zamanda taze ve sicak sipariș bulmak zor ona ragmen süperdi . Herkesin ellerinize sağlık . Bol kazançlar
- Çıtır Tavuk Parçaları560 TL
- Not availableBeyaz Çikolatalı Brownie
...u
10 months ago
Üç günde üç defa klasik burger yenir mi? Yeniyormuş… Elinize sağlık.
- Hamburger Classic600 TL
...u
10 months ago
Koşuyolunu böylesine güzel bir lezzet ile tanıştırdığı için işletme sahibi Ömer Beye teşekkür ediyorum. Klasik Burger yemeyi özlemiştik. Gönül rahatlığı ile herkesin beğeneceği biz lezzet olmuş.
- Hamburger Classic600 TL
...t
10 months ago
Lezzet ve hız açısından mükemmeldi
- Cheese Burger640 TL
...u
11 months ago
Mükemmel!!!
- Maestro Burger660 TL
...p
11 months ago
Önceki yorumumda övgü olarak yazdığım ne varsa x2 ekliyorum. Siz harikasınız!
- Cheese Burger640 TL
- Çıtır Tavuk Parçaları560 TL
- Bask Cheesecake450 TL
- Not availableAntep Fıstıklı Cream Puff
...p
11 months ago
Burger köftesi, ekmeği ve patatesi gayet güzel. Ellerinize sağlık. Diğer yorumlardaki uyarıları dikkate almanız da harika. Ufak bir bilgilendirme;burger ekmeğinin alt kısmı ıslaktı, sıcaktandır sanırm
- Mandalinalı Gazoz (20 cl.)140 TL
- Cheese Burger640 TL
- Patates Tava350 TL
...K
11 months ago
Güzeldi elinize sağlık.
- Cheese Burger640 TL
...t
11 months ago
Yediğim en iyi cheese burgerlardan kesinlikle harikaydi
- Cheese Burger640 TL
...k
11 months ago
Yorum yapmıyorum genelde, ama çok iyiydi gerçekten çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık 🤘
- Cheese Burger640 TL
...u
11 months ago
Yediğim en güzel hamburgerlerden.Malzemler taze ve kaliteli. Patateslerler sıcak paketlendiği için doğal olarak yumşamış.Belki patetes paketinin içine kağıt havlu koyulusa nemi emer.Ellerinize S.
- Cheese Burger640 TL
...n
11 months ago
Gerek paketlemeniz eldiven koymanız servisiniz olsun gerek lezzetiniz olsun taktire şayan lakin köfte gramajının bilgisinizi lütfen revize edin 160 yerine 120 gr yazmanız size müşteri kaybettirmez
- Cheese Burger640 TL
...s
11 months ago
dolu dolu bi hamburger dağa az acı olsa muhteşem olurdu ama çok olmasına rağmen baya acı olduğu için doymamış gibi hissettim.patates ise fotodaki gibi aynen gayet güzel ve bol.
- Maestro Burger660 TL
...n
11 months ago
ilk defa söyledim ve gerçekten çok lezzetlidir. uzun bir aradan sonra adeta satın aldığım hizmetin karşılığını aldım. Her sey sıcacık geldi ve patatesler muhteşemdi. Ellerinize emeklerinize saglık 🧡
...ı
1 year ago
kosuyolu tarafında keşfettiğim güzel bir lounge mekan mutfağı çok iyi ben bu kadar beklemiyordum burgerde 160 gr aşırı lezzetti bir et vardı kesinlik ile tavsiye ediyorum.
- Hamburger Classic600 TL
...o
10 months ago
hamburger eti lezzetliydi begendim sadece ekmek ıslanmaya iyiydi. tatli için yorum yapmayacağım.
- Hamburger Classic600 TL
...n
11 months ago
ilk tanişmamız güzel hamburgeri yanık ve kuru ekmekle olmadı köfte sulu güzel soslar güzel tek sorun ekmeği
...r
4 months ago
et tam pismemis gibiydi (eger bu sekilde pisiriliyorsa sorulmasi gerekli ben az pismis sevsem de genelde ilk siparislerimde tam pismis siparis veririm), patateslerse kalmis yagda yapilmis tadi kotuydu
...n
8 months ago
Pek sevmedim, ekmeği biraz bayat gibiydi ve çok ıslaktı. bence fiyatına göre ortalama bi hamburger
...I
11 months ago
Köfte iyi pişsin diye not yazdım içi tamamen çiğ geldi yiyemedim

