rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Delivery

Bono Burger

Express
Koşuyolu Cd. NO:41 Kadıköy
...n11/15/2025Çok başarılıydı hamburgeri
...n7/26/2025yorumlara guvenerek soyledim iyiki de soylemisimm coook guzeldi. ikram icin de tesekkur ederiim :)
...i8/1/2025ilk defa sipariş verdim doyurucu ve çok lezzetliydi. Bu zamanda taze ve sicak sipariș bulmak zor ona ragmen süperdi . Herkesin ellerinize sağlık . Bol kazançlar
...u7/31/2025Üç günde üç defa klasik burger yenir mi? Yeniyormuş… Elinize sağlık.
...u7/31/2025Koşuyolunu böylesine güzel bir lezzet ile tanıştırdığı için işletme sahibi Ömer Beye teşekkür ediyorum. Klasik Burger yemeyi özlemiştik. Gönül rahatlığı ile herkesin beğeneceği biz lezzet olmuş.
...t7/31/2025Lezzet ve hız açısından mükemmeldi
...u7/26/2025Mükemmel!!!
...p7/24/2025Önceki yorumumda övgü olarak yazdığım ne varsa x2 ekliyorum. Siz harikasınız!
...p7/22/2025Burger köftesi, ekmeği ve patatesi gayet güzel. Ellerinize sağlık. Diğer yorumlardaki uyarıları dikkate almanız da harika. Ufak bir bilgilendirme;burger ekmeğinin alt kısmı ıslaktı, sıcaktandır sanırm
...K7/21/2025Güzeldi elinize sağlık.
...t7/21/2025Yediğim en iyi cheese burgerlardan kesinlikle harikaydi
...k7/18/2025Yorum yapmıyorum genelde, ama çok iyiydi gerçekten çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık 🤘
...u7/14/2025Yediğim en güzel hamburgerlerden.Malzemler taze ve kaliteli. Patateslerler sıcak paketlendiği için doğal olarak yumşamış.Belki patetes paketinin içine kağıt havlu koyulusa nemi emer.Ellerinize S.
...n7/13/2025Gerek paketlemeniz eldiven koymanız servisiniz olsun gerek lezzetiniz olsun taktire şayan lakin köfte gramajının bilgisinizi lütfen revize edin 160 yerine 120 gr yazmanız size müşteri kaybettirmez
...s7/1/2025dolu dolu bi hamburger dağa az acı olsa muhteşem olurdu ama çok olmasına rağmen baya acı olduğu için doymamış gibi hissettim.patates ise fotodaki gibi aynen gayet güzel ve bol.
...n7/1/2025ilk defa söyledim ve gerçekten çok lezzetlidir. uzun bir aradan sonra adeta satın aldığım hizmetin karşılığını aldım. Her sey sıcacık geldi ve patatesler muhteşemdi. Ellerinize emeklerinize saglık 🧡
...ı6/27/2025kosuyolu tarafında keşfettiğim güzel bir lounge mekan mutfağı çok iyi ben bu kadar beklemiyordum burgerde 160 gr aşırı lezzetti bir et vardı kesinlik ile tavsiye ediyorum.
...o8/6/2025hamburger eti lezzetliydi begendim sadece ekmek ıslanmaya iyiydi. tatli için yorum yapmayacağım.
...n6/30/2025ilk tanişmamız güzel hamburgeri yanık ve kuru ekmekle olmadı köfte sulu güzel soslar güzel tek sorun ekmeği
...r1/30/2026et tam pismemis gibiydi (eger bu sekilde pisiriliyorsa sorulmasi gerekli ben az pismis sevsem de genelde ilk siparislerimde tam pismis siparis veririm), patateslerse kalmis yagda yapilmis tadi kotuydu
...n10/5/2025Pek sevmedim, ekmeği biraz bayat gibiydi ve çok ıslaktı. bence fiyatına göre ortalama bi hamburger
...I7/8/2025Köfte iyi pişsin diye not yazdım içi tamamen çiğ geldi yiyemedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday12:0023:00
Friday,Saturday12:0023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0925122568900001