rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Express Delivery

Nevoo Gözleme & Mantı

Express
Rating 4.7 out of 5 stars, 100+ reviews
Hasan tahsin sk 7/b (Bahçelievler muhtarlık karşısı)
...n6/26/2026çok iyi elinize sağlık gayet lezsetli buluyorum gözlemelerinizi
...l6/20/2026�🌹🌹🌹
...t6/17/2026mercimek corbanizin tarifini isteyecegim en sonunda…
...t6/17/2026notlara dikkat edip her seye ozen gostermeniz cok tatli<3
...y6/14/2026Yanına gönderdiğiniz aparatifler için teşekkür ederim. Çok güzeldi
...l6/13/20265 yıldız
...l6/9/2026gerçekten çok kibarsınız, dükkanı yollamışsınız resmen çok teşekkürler . Elinize sağlık
...L6/3/2026Çok güzel ve hızlı geldi. Ellerinize sağlık
...İ5/31/2026Yanında bi de turşu olsaydı 10 numara 5 yıldız olurdu
...l5/31/2026Eminiz kesin çok güzeldir ilk yaptıgınızda elinize sağlık fakat yiyemedik , belki kuryelerin hatasıdır ama 2 saat beklemiş ürünü yollamakta sizin hatanız :) hatasız kul olmaz biz helal ettik
...n5/30/2026Pişileri efsane, öncesinde mantısı, ve gözlemelerinide denedim. Anne eli değmiş gibi, sıcacık, tertemiz, özenli. Ellerinize sağlık💐
...r5/30/2026Bu kalite inşallah hiç bozulmaz. Başarılarınızın devamını diliyorum. Ellerinize sağlık her şey muhteşemdi.
...l5/23/2026Kagıt olması cok iyi olmuş :) elinize sağlık kuruşuna kadar hakkını veren işletme
...l5/19/2026Sürekli sipariş veriyorum , her sefernde sıcak geliyor elinize sağlık. Bence paketleme yapınca plastik kapın iç tabanına yani gözlemenin altına kagıt gibi birşey koysanız yağ birikimi olmaz .
...l5/16/2026Sıcacık geldi ellernize sağlık
...a5/15/2026Lezzetli ve hızlı. Teşekkürler
...l5/6/2026Bütün ürünler herzaman çok lezzetli emeğinize sağlık
...e4/30/2026Çok lezzetli ve sıcacık geldi. Ellerinize sağlık 10/10
...n4/24/2026😋 elinize sağlık. Enfesti.
...r4/23/2026Patates kızartması ve tavukta biraz fazla tuz vardı.
...ü4/13/2026Yine hızlı sıcak ve tertemiz bir sipariş oldu .. eztra tadımlık için çok teşekkür ederim 🙏🙏 elinize emeğinize sağlık …
...a4/12/2026Pofuduk pişi yapsanız daha iyi ama yine de Lezzetliydi elinize sağlık
...r4/9/2026Her yemek çok lezzetli. Ellerine sağlık
...ü4/9/2026Şahane sıcacık eksiksiz ve tertemiz bir tabak…elinize emeğinize sağlık ..
...n4/8/2026Her şey çok sıcak ve güzeldi ellerinize sağlık inşallah hep böyle gider
...u3/21/2026Hepsi çok sıcak ve lezzetliydi. Çok temiz bir işletme .Ellerinize sağlık.
...n3/18/2026ÇORBA SICACIKKKK GELDİ TAVUKLU SALATA DA GÜZELDİ EVDE YAPILMIŞ GİBİİİİ, ELİNİZE SAĞLIK :)
...l3/18/2026Lezzetli temiz hijyenik sürekli tercih etme sebebim. İftar boyunca yanına koyduklarınız için teşekkürler hepsi birbirinden güzel ve lezzetliydi
...L3/16/2026manti çok lezzetli çok kaliteli ellerinize saglik
...r3/15/2026Enfes
Monday08:4522:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:4521:30
Saturday08:3021:30
Sunday08:1520:15

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: