- Dondurma
- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Mado
Mado Değerlendirmeler
...r
3 Ay Önce
Siparişimizi verdikten sonra yarım saat geçmeden teslim edildi. Waffle halen sıcacıktı. Her şeyi ile çok memnun kaldık.
...s
6 Ay Önce
Hizmet çok güzeldi ekstra bir kaç birşey istemiştim çok kibar karşıladılar sadece pasta görseli gelenle bir değildi ama gelen pasta da kötü değildi
- Meyveli Pasta (No.0)1.380 TL
...n
6 Ay Önce
Telefonla görüştüğüm ilgili hanımefendi kimdiyse çooook teşekkür ederim🤗🤗ne güzel düşünüp notumu yazıya dökmüş harikasınız , tatlı da çok beğenilmiş , çok sağolun minnettarım 🙏🏻😌
- Çikolatalı Waffle635 TL
...n
6 Ay Önce
yemeksepeti uygulamadaki fiyatlarla sürekli uyuşmazlık yaşıyoruz. ve kurye hizmeti çok kötü. 2 saati buluyor gelmesi
- İçli Köfte645 TL
...n
6 Ay Önce
kurye hizmeti veremiyor. çözüm de üretemiyorlar
- Karışık Dondurma (500 gr.)875 TL
...l
11 Ay Önce
Banana split çok güzeldi tavsiye ederim ve waffle da ama neden bu kadar geç geldi anlamış değilim nerdeyse 2.30 saatte geldi
...n
10 Ay Önce
ikram için Teşekkür ederim.
...ş
2 Ay Önce
tavuk şiş tuzlu idi, yanında patates kızartması ve köz domates ve biber yoktu..
...n
6 Ay Önce
kurye çok geç geliyor.
- Bal Badem Dondurma (500 gr.)875 TL
...z
8 Ay Önce
Tam ,bir saat kırkbeş dakikada, teslim edildi ürünler kaliteli güzel ancak teslimat iyi değil...
- Fırın Sütlaç325 TL
- Karamelli Trileçe360 TL
...z
3 Ay Önce
Sakın sipariş vermeyin 3 saatte getiriyorlar böyle bişey olamaz
...n
5 Ay Önce
Çok sert küçücük
...k
5 Ay Önce
Geç,soğuk ve eksik geldi
...K
7 Ay Önce
Siparişlerim bir buçuk saat sonra teslim edildi.Makaron sipariş vermeme rağmen, farklı bir şey gönderilmiş. Kesinlikle Madoya yakışmayan bir hizmet sergileniyor.
...n
7 Ay Önce
Siparişi 2 saat bekledikten sonra teslim edilmemesine rağmen teslim edildi girdiler bu markaya yakışır bir davranış değil.
...n
8 Ay Önce
Bu kadar rezalet bir yemek ve içerik ne tattım ne gördüm. Madonun mağazayı gerçekten teftiş etmesi lazım, resmen kırık pirinçten lapa pilav yapılmış köfte deseniz bin şahit ister rezalet.
...t
10 Ay Önce
2 adet pasta söyledim yaklaşık bir saat sonra geldi siparişim fakat asla düzgün taşınmamış ezilmişlerdi ve ne yazık ki pastalar bayattı... maalesef bir daha bir şey almam madodan hayal kırıklığı...
...z
9 Ay Önce
Üründeki kiwi yenilemiyecek kadar bozuktu mevsim meyvesi olarak kivi değil başka bişey konulabilirdir waffle ekmeği ise hamurdu ve kalındı.
...Y
10 Ay Önce
Yanlış ürün gönderilmiş ve gönderilen ürünlerin de porsiyonları komedi
...k
10 Ay Önce
1 buçuk saatte sipariş geliyor, ve buz gibi.
...n
10 Ay Önce
gramaja dikkat edilmemiş. indirim göstermelik

