rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Sarıhan İşkembe

Rating 4 out of 5 stars, 10000+ reviews
2. Kısım Mah. Avni Akyol Bulvarı No:7 Sofa B Blok Dükkan:11*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r4/1/2026kokoreç yanında mutlaka acı biber turşu göndermelisiniz.
...ç1/31/2026Her daim corbada tek adresimiz
...k1/26/2026güzeldi
...t11/21/2025Dürüm o kadar doluydu ki artık dürüm değildi. Nemden parçalanmıştı. Yiyemedim... Cam kavanozlar için çok teşekkür ederim... Hijyen önemli. Ellerinize sağlık
...n10/31/2025Roka göndermedikleri için bir puanı kırıyorum
...r9/8/2025Lezzetliydi ancak sıcaklık konusuna değinseniz süper olur. Teşekkürler
...k3/23/2026Kella paça Çorbası için nota ba herhangi bir acı sos , sarımsak sosu gönderilmemiş ayrıca etin tadı garipti. Köfte aşırı tuzlu bir tane yiyip bırakmamıza yetti. Diğerleri iyiydi fakat not yazmama rağm
...ç1/26/2026Yemek güzel ve özenle paketlenmişti cam kavanozlara konulması da sağlık açısından çok iyi düşünüşmüş ancak sipariş yaklaşık bir saat sonra geldi geç gelmesi dışında süperdi
...a1/24/2026Çorba vasattı
...a9/23/2025Patlıcan kebabı resmen pişmemişti, içi pembeydi, onun dışındakiler genel olarak iyiydi. Özellikle çorbaları beğendik. Zamanında teslim edildi.
...n1/12/2026Hastayken söyledim pide tamamen yanık geldi normalde o ürün mutfak dan çıkmaz saruhana yakışmadı
...r6/11/2026Küçük porsiyon
...n9/2/2025Paketleme çok kaliteli. Lezzet harika
...n8/19/2025Her zaman ki gibi müthiş
...m8/5/2025 özenli paketlemenize bayıldık öyle kartonlarla yolamayıp cam kavonozlarda ve kaynar şekilde geldi elline emeğine sağlık şimdi hemen tekrar sipariş vereceğim ❤️
...n3/31/2026Buz gibi geldi :(
...l1/4/2026Tavuk suyu çorbası çok güzeldi. Lahmacun çok kötüydü içinde garip şeyler vardı yiyemedim. Mantısı eskisi gibi lezzetli değil.
...R10/13/20251,5 saatte gelen teslimat üzdü:( Sarıhan'a gidip orada yerseniz evet yemekler cidden lezzetli. Ama eve siparişte bu süreler kabul edilemez. Yoğunluğunuz olduğunda lütfen sipariş kabul etmeyin
...a9/29/2025İlk defa gelen kelepaça çorbasına yorum yazıyorum. Çorbası yalan geldi yani biraz sulandirilmiş. lezzetli ama su katılmıştı .Devamlı aynı çorbayı söylüyoruz.içindeki eti boldu .Bilemedim ne oldu
...r6/10/2026Çorba buz gibi geldi. Yanında gönderdikleri pide kupkuru olmuştu
...u5/29/20262 çorba sipariş etmeme rağmen yanında koydukları sarımsak bitmiş ti acı sos yok denilebilicek kadardı. Bu parayı alıyorsanız bir çorba için yanında gönderimine dikkat edilmesi gerekirdi. Lezetti iyiyd
...i3/14/20266 tane tavuk parçasına 600₺… Kelle Paça’nın ayarsızlığı… kazara sipariş verme çık buradan şerefinle aç kal, paranla rezil olma!
...i3/7/2026Kelle paça değil de, sanki mercimek çorbası içtim. Süzüp yollamışlar.
...r1/18/2026Iskembe corbasi miydi cocuk mamasi mi emin degilim. Pide icinde evde yapsam herhalde bu sonucu yakalardim. Uzun zaman once ki Sarihan’in kalitesi ile alakasi yoktu.
...n12/11/2025310tlye mercimek satiyorsunuz yanina bi limon sarimsak aci sos koymuyorsunuz rezil ettiniz
...n10/26/202520/40 dk da gelecek yemek 2 saat sonra soğuk geldi
...z10/21/2025Rezalet siparişi verdim 1 saat geçmiş imkanınız varsa gelin siz alın diyor gittim kendim almaya buz gibi üstü yağ donmuş çorba verdiler tavsiye etmem
...r10/5/2025Pide ve lahmacun cig geldi
...z8/7/2025ilk defa kötü urün geldi
...l7/20/2025Sakın sipariş vermeyin .İki çorbayı 1 saat 25 dakikada geldi.3-4 km mesafede en sakin zaman diliminde.En kötüsü arıyorsun adamların umrunda değil.Bir daha asla sipariş geçmeyeceğim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Sibel Sarıhan

Sarıhan İşkembe