- Kebap & Türk Mutfağı
- Salata
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Çatalda Tavuk
Çatalda Tavuk Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Notlari dikkate almislar elinize saglik
- Izgara Bowl579,99 TL
...ş
5 Ay Önce
catalda köri tavukları pismemisti maalesef.
- Çıtır Bowl549,99 TL
...k
9 Ay Önce
Hızlı ve sıcak sipariş teşekkürler🙏
...k
11 Ay Önce
Her şey çok güzeldi
...n
4 Ay Önce
Ekmek yanıktı mantarlarda yanıktı onun dışındakiler güzeldi
...k
11 Ay Önce
Mexican salata icerigi, hijyeni cok guzeldi sadece aci sever biri olarak bir yildizi kirma sebebim yenemeyecek duzeyde aci olmasiydi, aci lezzetin onune gecmisti. Kurye cok nazikti. Tesekkurler :)
- Mexican Salatası489,99 TL
...R
6 Gün Önce
Her hafta min 1 kere buradan sipariş veriyordum bowl porsiyonu çok iyiydi ve lezzetliydi ama son seferimde resmen yarım porsiyon geldi artık söylemem muhtemelen eskisi gibi parasını hak etmiyor :((
...a
2 Ay Önce
Bowl diye nitelendirilen bir üründe pilavı ayrı bir tabakta göndermek kimin fikriyse berbat bir fikir. Daha önceki siparişimde bu şekilde değildi, düzeltilmesi gerekiyor.
...ş
4 Ay Önce
cıtır tavuklar cig kalmıstı icleri kırmızı kırmızıydı ne yazık ki. önceki siparislerimiz gayet güzeldi.
...k
6 Ay Önce
Salatada sos yok çok geç geldi ve ılık geldi öyle de bir tadı çıkmadı
- Mantarlı Şnitzel549,99 TL
...a
6 Ay Önce
Uzun sürdü gelmesi , 1 saate yakın bekledik bu konuda iyileşmeler yapılabilir .
...ç
3 Hafta Önce
Kurye çok yakışlıydııı yunus bey soyadınızı bulamadım 😭
...ü
9 Ay Önce
Sipariş geç geldi
- Çıtır Tavuk549,99 TL
...k
1 Ay Önce
Cola siparişi vermemize rağmen gönderilmemiş fişte ödendi görünüyor ama gelmedi
...r
4 Ay Önce
ben tavuklu makarna ve akdeniz salatalı istedim ama sadece kremalı mantarlı makarna gönderdiler mantara alerjim vardı yiyemedim ziyan oldu
...e
4 Ay Önce
ayranım gelmedi
...l
4 Ay Önce
Siparişim yanlış geldi
...ı
6 Ay Önce
Çok sık sipariş veriyordum bir daha vermem. Satın aldığımız şeyde makarna var patates gönderiyorsunuz sormadan. Buz gibi oldu yemek gönderene kadar.
...m
10 Ay Önce
ya şefi değiştirin ya dükkanınızı kapatın böyle rezalet bir noodle ben hayatımda yemedim günaha sokuyorsunuz insanı insan bunu göndermeye utanır verilen paraya sizin gibi işletmeleryüzünden yazıkoluyo
...N
10 Ay Önce
Her zamanki gibi yine eksik geldi telefonla aradım gönderiyoruz eksikleri dediler hem göndermediler hemde engellediler
...ş
1 Yıl Önce
bizimle dalga geçtiler sipariş yolda diyip siparişim gelmedi paramı iade edin lütfen böyle bişey yok ya tavsiye etmiyorum kesinlikle......

