- Ice Cream
- International
- Breakfast & Börek
- Kebab & Turkish
- Dessert
Dünya Mutfağı
Dünya Mutfağı Ratings & Reviews
...z
10 months ago
Sandviç beklediğimden dolu ve büyüktü bayıldım helvada harikaydı sütlaç da iyiydi ama ben paketli diye düşünmemiştim onun dışında kurye mükemmeldi aşırı hızlı geldi
- Dondurmalı Lotuslu İrmik Helvası (Küçük Boy)300 TL
- Pepsi (33 cl.)80 TL
- Sucuklu Patso Sandviç140 TL
...t
4 months ago
gözleme hamuru çok şekerli geldi, farklıda bir aroma var değişik sevmedim ben aromayı, birde ıspanaklı gözleme de peynirde olduğunu belirtin lütfen. seven var sevmeyen var belirtmeniz lazım.
...u
5 months ago
ıspanaklı ve patates kaşarlı gözleme söyledik ikisi de sade geldi
- Kıymalı Kol Böreği200 TL
- Pepsi (33 cl.)80 TL
...e
6 months ago
ürün elinizde yoksa bence göndermeyin iptal edin
- Tam Ekmek Arası Izgara Köfte400 TL
- Double Hamburger450 TL
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (230 gr.)400 TL
- Kaymaklı Ekmek Kadayıfı (500 gr.)500 TL
- Sütlü Nuriye (500 gr.)600 TL
- Ev Yapımı Tereyağlı Patatesli & Kaşarlı Gözleme135 TL
...i
1 week ago
Kır pidesi hariç diğer ürünler beklediğimin çok çok altındaydı közlemeler hamur olmuştu tost çok özensizdi asla fiyatını haketmiyorlar bir daha sipariş vericeğimi sanmıyorum.
...l
3 months ago
Ben bir hataya düştüm siz düşmeyin 😑
...k
4 months ago
Keşke fotoğraf atabilsem de sucuklu patso dedikleri şeyi size gösterebilsem… 3 ince dilim sucuk ve patates…:) pişman oldum bir daha da tövbe.
...ç
4 months ago
Bi gözleme söyledim gözleme mi yağlı ekmek mi anlamadım bir kaşarlı patatesli söyledim içinde ne kaşar var nepatates
...a
7 months ago
Gözleme normal yufka değil böreğimde bi hamur ve uzun süreli bir yağda kızartılmış sanırım petrol gibi kokuyordu yemedim kötüydü
...n
9 months ago
kaşar nerde acaba çok merak ediyorum kaşarlı söylemiştim eğer normal gönderildiğini bilseydim normal söylerdim
...t
9 months ago
Fırın sütlaç yazıyor hazır pakette profiterol aynı değil resimdekinin
...e
10 months ago
1,30 saat sonra geldi sipariş hadi kurye yoktu anlıyorum bir nebze, patsoların patetesi taş gibiydi yiyemedim attım.. Oysa Köfte, hamburger siparişlerim olmuştu mükemmeldi yakıştıramadım.
- Sade Açma45 TL
- Simit45 TL
- Küt Böreği180 TL
...z
9 months ago
Kaşarlı patso söyledim ne kaşar var içinde ne bişe ketçap bile sıkmamışlar.. 250gram tavuk pilav söyledim 100gram bile tavuk yok içinde teşekkürler.
