rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Nevabade Gözleme

TESLİMAT
4.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Güngören Cd. 7-9/A
...k25.06.2026İlk kez sipariş verdim; ellerinize sağlık çok beğendim. Lezzetli ve temiz🙏🏻
...z22.06.2026çok lezzetli, teşekkürler..
...u19.06.2026cok guzeldi icide cok boldu ellerinize saglıkk
...z18.06.2026güzeldi
...I17.06.2026Yine harikaydı ellerinize sağlık
...ç14.06.2026Bir çorba için yarım ekmek göndermişsiniz çok teşekkürler. Çorba doyurucu ve lezzetliydi tadı biraz farklıydı ama ben sevdim
...ı11.06.2026Sıcak geldi tadı muhteşemm
...R08.06.2026Bayıldım, lütfen bozmayın lezzeti.
...z07.06.2026gerçekten harikaydı kaşarlı patatesli gözleme sıcacık geldi ve ayrıca çay ikramı çok ince bı düşünce teşekkür ederim
...i07.06.2026Kavurmalı Tost siparişimi tekrarlamam gerekiyor :) çok güzeldi ellerinize sağlık.
...i07.06.2026yanında doğuş çay vermeseniz çok mükemmeldi doğuş ürünleri sıkıntılı çıktı kullanmayın lütfen
...k05.06.2026özenli ve lezzetli
...I04.06.2026Aşırı lezzetliydi ve oldukça doyurucuydu çay ikramınız için de teşekkür ederim
...u03.06.2026Porsiyonlar büyük dolu dolu geldi sadece biraz daha tuz isyerfim
...z31.05.2026Patatesli kaşarlı gözleme çok lezzetli ve doyurucuydu. Sıcacık geldi, paketleme güzeldi. Teslimat hızlıydı. Taze sıkma portakal suyu da çok iyiydi. Çay ikramı çok güzel bir jest olmuş.Teşekkürler.
...ı31.05.2026elinize sağlık çok güzel olmuş
...k27.05.2026Çok lezzetliydi bol malzemeli ve paketleme çok özenliydi elinize sağlık ❤️
...a26.05.2026Ellerinize sağlık çok lezzetliydi. 😍
...r24.05.2026Çok teşekkür ederim lezzetli ve sıcak geldi.
...k24.05.2026Yanında demleme çay ikram etmeniz cok güzeldi, ıslak mendil yerine havlu mendil koymanız da artı puan. Tadına gelecek olursak her şey mükemmeldi umarım böyle devam edersiniz hayırlı işler dilerim
...M22.05.2026Malzeme güzel lezzet yerinde :) özenilmiş şeylere bayılıyorum😍 işletme yeniymiş sanırım hep böyle devam edersiniz inşallah 🙏🏼 sallama çay için teşekkürler 🙏🏼
...c17.05.2026Kolay kolay yorum yapmam uğraşmam da ama kıymalı gözleme 10 numara
...s13.05.2026Son zamanlarda yediğim en iyi gözleme çok çok lezzetli sıcacık geldi
...ı12.05.2026Gözlemeler üst üste konulduğu için yapışmıştı. bu da çözülürse her şey mükemmel.
...z09.05.2026tadi gercekten cok guzeldi icerisine yesillik eklenmesini rica etmistim paketin ustune cok tatli bi notla ellerinde bulunmadigini belirtmisler cok ince bi dusunceydi notumu dikkate almalari,5 yildiz.
...r06.05.2026Yemeğim bitmeden hemen telefonu alıp puanlamak istedim. Efsaneydi.
...ş05.05.2026Çok sıcak ve çok lezzetli geldi ellerinize emeğinize sağlık 😊
...s05.05.2026çok iyi
...z03.05.2026En favori gözlemecim her gün olsa her gün yerim
...l02.05.2026çok lezzetli tavsiye edilir
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: