- Pastane & Fırın
- Express Teslimat
Akhan Fırın
Akhan Fırın Değerlendirmeler
...T
1 Hafta Önce
Mükemmel
- Not availableDereotlu Peynirli Poğaça
...T
2 Hafta Önce
Severekle sipariş ediyorum
- Not availableDereotlu Peynirli Poğaça
...r
3 Hafta Önce
tek kelime ile harikaydı simitler poğaçalar çok cıtırdı
...n
3 Hafta Önce
kesinlikle mükemmel bir firin
- Not availableKaşarlı Poğaça
- Peynirli Açma45 TL
- Ispanaklı Peynirli Gül Böreği90 TL
- Labneli Maydanozlu Sakallı Poğaça45 TL
- Çıtır Simit37 TL
- Not availableSütlü Simit
...ş
4 Hafta Önce
Görükle'deki en iyi fırın bence. Ustası sahibi falan kimse helal olsun, hiç yakmıyor mideyi hele pogacalari bulut gibi. bi kere denensin mutlaka
...T
1 Ay Önce
Çok güzeldi
- Not availableDereotlu Peynirli Poğaça
...T
2 Ay Önce
Gerçekten güzel…dereotlu bence herkes lezzetli yapamıyor ve bu lezzetleydi
- Not availableDereotlu Peynirli Poğaça
...a
2 Ay Önce
Boyoz çok iyi izmirde güzelini yemek için alsancağa gidiyoruz bursada bulmak çok iyi oldu börekleriniz de baya lezzetli elinize sağlık
- Peynirli Kol Böreği220 TL
...n
3 Ay Önce
Valla siparişim gayet olması gerektiği gibiydi klasik simit,eleştirenler bir simitten ne bekliyor anlamıyorum.Teşekkür ediyorum.
...m
3 Ay Önce
Açıldığı zaman İzmir boyozu ve kumrusunu görünce ilk siparişimi verdim o günden beri vazgeçemiyorum. Tazelik,lezzet, hız hepsi inanılmaz. Müşteri memnuniyetine önem vermeleri de çok hoş.
- Not availableKaşarlı Poğaça
- Çikolatalı Açma60 TL
- Fuse Tea Mango (33 cl.)75 TL
- İzmir Kumru90 TL
...i
1 Ay Önce
gayet güzeldi ürünleri ve tadını beğendim.
...ş
2 Ay Önce
sakallı poğaça gorseldeki gibi dolgun değildi, bir de kasarli poğaça yoktu ama sade ve sosis kasar olur demistim aradiklarinda sade yerine patatesli gelmis, lezzetler guzel ama özen biraz gelismeli
- Not availableKaşarlı Poğaça
- Ekmek26 TL
...n
1 Ay Önce
Fotoğrafta gördüğüm simitle alakası yok minicik açma gibi birşey, zeytinli açma dedim zeytinli poğaça gelmiş. bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum.
...A
2 Hafta Önce
Üstüne sinen koku ve tat aşırı kötü kağıttan bir farkı yok yiyemedim
...u
1 Ay Önce
bayat ve soğuktu.

