- Çiğ Köfte
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Komagene Etsiz Çiğ Köfte
Komagene Etsiz Çiğ Köfte Değerlendirmeler
...u
3 Ay Önce
çooook güzeldiii dorritosslusuu mükemmeldiii tek kelimeyle süper her zaman tercihimiiiz
- Doritos'lu Mega Çiğ Köfte Dürüm Menü195 TL
- Mega Dürüm Menü170 TL
...ç
7 Ay Önce
Gayet hızlı,eksiksiz ve güzel geldi.Teşekkürler:)
- Mega Doy! Menü325 TL
...k
8 Ay Önce
Çok iyiydi teşekkürler:)
- Mega Doy! Menü325 TL
...i
11 Ay Önce
hızlı geldi ve notlarım okunmustu
- 2’li Çiğ Köfte Tako Paketi195 TL
- Komagene Ayran (1 L.)125 TL
- Komagene Şuşi (Doritoslu)195 TL
...u
1 Ay Önce
lavasların yırtık olması dısında tadı falan mükemmel bide acıyı azaltın 😜🩵🫰🏼
- Doritos'lu Çiğ Köfte Dürüm Menü175 TL
- Dürüm Menü155 TL
...n
1 Ay Önce
Ayranlarımız gelmedi
- Çiğ Köfte (400 gr.)350 TL
- Çiğ Köfte Dürüm120 TL
...r
3 Ay Önce
Tacoda Meksika fasulyesi yoktu
- Mega Dürüm Menü170 TL
...r
1 Ay Önce
Elleriniz dert görmesin. Çok lezzetliydi. Ayrıca ikramınız için de çok teşekkür ederim. Çocuğum da çok mutlu oldu bana çikolata göndermişler bakın diye çok sevindi
- Aile Menü 1820 TL
...n
1 Hafta Önce
lavaş gelmedı 😏
...k
2 Ay Önce
çiğköfte hayatımda yediğim en kötü komagene çiğköftesiydi. yeşillikler bozulmaya yüz tutmuş ayranı bi bardak bile içemeden cöpe attık o kadar kötüydü bi daha asla tercih etmeyeceğim çiğköftedn soğuduk
...N
5 Ay Önce
Çok geç geldi
- Çiğ Köfte (500 gr.) Joker Porsiyon375 TL
...k
6 Ay Önce
Her zaman buradan alıyorum fakat bu seferki hüsrandı 7 adet dürüm söyledik hiç birinin lavaşı sarılmamıştı resmen ortadan ikiye katlanmış yapan arkadaşın maaşı yatmamış sanırım:)
...l
7 Ay Önce
sipariş verdikten sonra siprarişiniz yolda dedikten sonra ara butonuna basıp aradığımda firma siparişiniz burda gözükmüyor diyor ama sipariş 50 dk sonra teslim edildi gözüküyor ödeme nakitti.
...k
7 Ay Önce
Siparişimi yanlıl gönderdiler sadece lavaşa çigkofte sarıp göndermişler ya insan utanır gonderiken
...a
11 Ay Önce
Takolarda malzeme neredeyse hiç yok, az bir Doritos az bi çiğ köfte, garnitür hiç konulmamış. Sushileri mısırsız istiyorum, garnitür yerine full mısır konulmuş. Eskisi gibi değil maalesef

