- Express Teslimat
Tost Express
Tost Express Değerlendirmeler
...k
1 Hafta Önce
Kırım tost iyiydi
- Crimean Tost559 TL
- Ayran (27 cl.)80 TL
...z
3 Hafta Önce
Tost çok güzel fiyat performans 👍🏻
- Karışık Bazlama Tost359 TL
...r
2 Ay Önce
Baya iyi bir çok kez sipariş ettim her seferinde memnun kaldım hem lezzet hem hız. Tostlar harika genel olarak,gözleme de çok başarılıydı
- Patatesli Gözleme249 TL
...r
6 Ay Önce
İçi dolu doluydu, güzeldi. Tadı eh ama kötü diyemem. Sıcacık geldi. Teşekkür ederim ellerinize sağlık ⭐️
- Klasik Patso Sandviç209 TL
...k
8 Ay Önce
Hızlı geldi sıcak ve güzel
...ü
9 Ay Önce
mükemmeldi
...n
1 Ay Önce
Kuruydu ama malzemeler lezzetli ve doyurucu porsiyon
...ı
9 Ay Önce
Tostlar güzeldi fakat havuç suyu inanılmaz kötü nasıl kötü bilmiyorum ama muhtemelen su ile karıştırıp yollamışlar
- Kaşarlı Kare Tost249 TL
- Yengen Tost319 TL
- Kaşarlı Beyaz Peynirli Gözleme279 TL
...r
11 Ay Önce
Tadı çok güzel ama önceye göre bazlama küçülmüş patates azalmış gibi geldi
- Karmakarışık Bazlama Tost389 TL
...z
8 Ay Önce
Hızlı ve güzel geldi
- Kaşarlı Sucuklu Kare Tost279 TL
- Yengen Tost319 TL
- İkili Karışım230 TL
...U
10 Ay Önce
tostun bir tarafı fazla kızarmıştı ve içinde kaşar yok denecek kadar azdı
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...l
8 Ay Önce
Karışık tostun tadı kötü
...ç
1 Hafta Önce
tost yanık geldi
...k
1 Ay Önce
Tost yanık geldi başka siparişlerde dikkat ederseniz sevinirim
...ş
1 Ay Önce
Sadece kuru yanmış ekmek geldi içinde malzeme yok denecek kadar az çok kötü
...n
1 Ay Önce
Ayvalık tostu sipariş etmiştim tost içindeki Rus salatası ekşimişti
...z
4 Ay Önce
Geç geldi. Soğuktu. Tadi da kotu. Asla parasini hak etmiyor
...z
4 Ay Önce
Sizce patso gönderdiğiniz şey mi? Tostun yanına koyduğunuz baharatlı patatesi ekmeğe koyup göndermişsiniz.
...z
5 Ay Önce
Her zaman sipariş verdiğim yer. İnanılmaz lezzetli yapıyordu ama bu siparişim buz gibi kutular ezilmiş ve ıslak şekilde geldi. Umarım bozmamışsınızdır kendinizi
...c
7 Ay Önce
PORTAKAL SUYU GELMEDİ
- Yengen Tost319 TL
...u
1 Ay Önce
uzun süredir yediğim bir yerdir ama bu siparişte et gerçekten çok kötüydü kırmızı biber doldurulmuş içine. et tadı vs yoktu sadece acı biber yedim resmen. umarım eskiye dönersiniz en kısa zamanda
...z
9 Ay Önce
Yanık bazlama ve içinde çiğ domatesler vardı malesef beğenemedim
...n
4 Ay Önce
Kömür yedim resmen
...z
11 Ay Önce
İş yerimize devamlı sipariş ettiğim bir tostu ilk defa kendi yerlerine gidip yedim ve arada 200 lira fiyat farkı vardı.. bu kadar fark asla kabul edilebilir değil. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim
...t
7 Ay Önce
Ne yazık ki yediğim en lezzetsiz tost ve gözlemeydi.. birkaç ısırık aldıktan sonra bıraktım. Keşke herkes yaptığı işe biraz saygı duysa.. Kavurmalı bazlamanın içerisindeki etlerin yarısı yağdı
...u
7 Ay Önce
çok kötüydü

