rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Acıktım Gel

5 üzerinden 5 yıldız, 65 inceleme
Şht. Musa Kaplan Cd. 3b
...ı22.05.2026Çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi
...ı22.05.2026yediğim en lezzetli kumruydu
...ı22.05.2026muazzam bir kalite
...u13.03.2026F/P olarak beğendiğim bir restoran. Tadı güzel ve anlık açlıklarda birebir, 9/10
...u15.01.2026beklediğimden çok daha iyiydi fiyatına göre mükemmel sadece fiyatı biraz yükseltseler bile içindeki sucuk kesinlikle değişmeli bence. Damak tadı farkedebilir ama içindeki sos da çok güzel.
...n04.01.2026Hızlı bir şekilde geldi. Teşekkürler
...ç31.12.2025Cok lezzetliydi ben ayvalık menü aldım gayet güzeldi her seyy tesekkür ediyoruum
...t30.12.2025Bazlama Tost çok güzeldi. Sıcak geldi. Tavsiye ederim
...r27.11.2025Tost çok kuruydu beğenmedim kumru güzeldi ayrıca kurye çok kibar dı teşekkür ederim kuryeye
...r25.11.2025kumru ve ayvalık tostu denedim ikisi de bol malzemeli, sıcak ve hızlı geldi lezzeti çok güzeldi işletmenin ellerine sağlık
...r22.11.2025hızlı sıcak lezzetli 👍😋 teşekkür ederim
...n21.11.2025Selamlar. Ayvalık ve kumru denedim çift siparişlerde kesinlikle kumruyu öneririm harikaydı ayvalık tostuyla zaten aram yok eminim onuda iyi yapmıştır 😂 yolunuz açık olsun enfestti.
...s21.11.2025Burdan 2. Siparişim malzemeler bolbol. Kesinlikle fiyat performans diğer yerlere çok güzel ve lezzetli emeğinize Sağlık
...m09.11.2025Gerçekten çok güzeldi sıcacık geldi elinize sağlık
...z08.11.2025super fiyat. super tat.
...r16.10.2025Yemekleri gayet lezzetli ve patatesi de tazeydi. Elinize sağlık
...a21.11.2025Fiyatına göre porsiyon oldukça iyiydi lezzetliydi sadece ekmek çok yumuşamıştı hamurlaşmıştı ekmeği biraz kızartırsanız çıtır çıtır kalır onun dışında her şey gayet iyi elinize sağlık
...t08.01.20261 bucuk saatte anca geldi ayrıca ayvalık tostunu 1 dilim kaşar biraz Rus salatasi var hepsi bu
...i17.12.2025Siparişim eksik geldi getireceğini söyledi ama getirilmedi
...l06.12.2025Coca cola sipariş verdim Sarıyer gazoz geldi etik değildi.
...k27.11.2025Gece kalkıp istifa ettim ve halen mide rahatsızlığım devam ediyor tek kelime ile rezillll
...u21.11.2025hiç gözüktüğü gibi değil ekmek arası domates ve patates koymuşlar hiç ayvalık tostla alakası yok bildiğin domatesli tost peceteler zaten bildiğin yumak şeklinde geldi özensiz bı paketleme
...r13.11.2025Tavsiye etmiyorum
...u10.11.2025Malesef gece boyunca midem agrıdı.kumrunun içinde değişik bir salçalı baharatlı sos vardı herkesin ağız zevkine uymaz heycana gerek yok ketçap mayonez atsanız yeterli olur.İlk sondu burdan teşekkürler
...i07.11.2025Patates buz gibi, kuru. Kumru berbat.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Yunus Emre Topcu

Acıktım Gel