Yağlama gayet güzel ikinci siparişim fakat yoğurt komple dökülmüştü bi öncekinde böyle bi sorun yaşamamıştım fakat tekrar olmasını istemem yoğurdun konulduğu kabın streçlenmesini tavsiye ederim
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Öncelikle afiyet olsun, yoğurt konusuna gelince mümkün olduğunca bu konuda hassas olmaya çalışıyoruz ancak kurye arkadaşlar maalesef bu konuda oldukça dikkatsiz.
Oldukça lezzetli yapıyorlar. Sanki aileden biri yapmış gibi.
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Sarıyer Kola (33 cl.)
85 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
O Halde ailemize hoşgeldiniz. Afiyet olsun.
İkramlar icin tesekkurler
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Afiyet olsun.
Çok lezzetliydi
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Afiiyet olsun
Elinize saglik. İkramlar icin tesekkurler.
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
7 Ay Önce
Afiyet olsun
Ürün olağanüstü lezzetli. Ürünü sağlayan restoran ürünü hazırlıyorZ i. Ancak 1 saate yakın kurye bekliyor. Sizce bu adaletli bir sistem mi? Saatlerce kurye beklemek zorunda mı hem biz hem restoran?
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Sarıyer Kola (33 cl.)
85 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Maalesef hizmette bizlerden kaynaklanmayan bazı sorunlarımız oluyor. Tüm zorluklara karşılık hizmetimizi en güzel şekilde yerin getirmeye çalışıyoruz. Afiyetler olsun.
Gerçekten lezzetli ve tad uyumu çok güzel. Ellerinize sağlık.
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Afiyet olsun. Her zaman bekleriz.
İlk defa denememe rağmen kayseri yağlamasına bayıldım.Yanında gönderdiğiniz kek ve su için teşekkür ederiz.Ellerinize sağlık.
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Sarıyer Kola (33 cl.)
85 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Her zaman bekler güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Afiyet olsun.
Allaahımmm harika yağlamalar enfeess
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Afiyetler olsun. Teşekkür ederiz.
Cok cok cok cok iyiydi. Cok lezzetliydi. Ellerinize saglik 🙏🏻
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Afiyet olsun. Beğeniniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz.
Daha lezzetli çok az şey yemişimdir tavsiye ederim
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Güzel yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkür ederiz. Afiyet olsun.
Gerçekten lezzeti ve malzemesi tam yerindeydi. Lezzetin yanında notları dikkate alarak ilgilendikleri için +5 yıldız daha verebiliriz :)
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Güzel yorumlarınız ve beğeniniz için çok teşekkür ederiz. Afiyet olsun, tekrar görüşmek ümidiyle.
Çok beğendim elinize sağlık
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Afiyet olsun, yine bekleriz.
Geldiği gibi bitti. Mükemmeldi. İkram içinde teşekkür ederiz
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
11 Ay Önce
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Afiyet olsun tekrar iyi günlerde buluşmak üzere :)
İstanbul’da gerçekten başka yer aramaya gerek yok Kayseri’ye gitmeye hiç gerek yok :) Uzun zamandır yiyorum lezzet hep aynı teşekkürler…
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Kayseri kültürünü beğeninizle yaşatabildiğimizi görmek bizleri mutlu etmektedir. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Afiyet olsun.
Sicacik ve hizli geldi, cok lezzetliydi cidden. Ikramlariniz icin de ayrica tesekkur ederimm 💕
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Niğde Gazozu (25 cl.)
50 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Afiyet olsun.
Denemek için aldım iyi ki almışım sıcacık geldi beklediğime değdi
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
10 Ay Önce
Memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir. Yeni siparişlerde görüşmek üzere afiyet olsun.
Zirvede olduğunuz için yorumu geç görebilirsiniz:) herşey mükemmeldi açıkçası ilk kez sipariş verceğimiz için tereddüt ettik ama mahçup olduk bu lezzet karşısında. İkramlar için teşekkürler:)
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
10 Ay Önce
Güzel yorumlarınız ve memnuniyetiniz için değerli müşterilerimize teşekkür ederiz. Afiyet olsun.
Geçen sefer siparişte yanlışlık olmuştu eksik gelmişti bu sefer telafi etmek için bir sürü şey gönderip tatlı bir not birakmislar. Yaglamaya diyecek yok zaten nerdeyse her hafta sipariş ediyorum.
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Sarıyer Gazoz (33 cl.)
85 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
10 Ay Önce
Afiyet olsun 😊 Eksikliği telafi edebildiysek ne mutlu bize. Güzel sözleriniz ve desteğiniz için çok teşekkür ederiz, her zaman bekleriz.
hayatımda yediğim en lezzetli yağlama olabilir. ellerinize sağlık
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
10 Ay Önce
Çok teşekkür ederiz, böyle güzel yorumlar bizi gerçekten çok mutlu ediyor! Ellerinize sağlık demeniz bizim için en büyük ödül. Her zaman bekleriz, afiyet olsun!
çok lezzetli idi
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
11 Ay Önce
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Afiyet olsun tekrar iyi günlerde buluşmak üzere :)
Yaglama ilk kez yedim ve cok sevdim. Tahmin ettigim kadar agir bir yemek degilmis gayet lezzetliydi. Yogurdu da guzeldi. Ikram icin tskler
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
11 Ay Önce
Afiyet olsun. Her zaman bekleriz. Güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederiz.
İnanılmaz iyi! Yağlama rüya gibi, hayatımda yediğim en iyi şeylerden biri. İkramlar da bir o kadar lezzetli, ve soğuk su gönderiyorlar bu nasıl bir inceliktir. Diyette olmasak her gün sipariş veririm.
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
11 Ay Önce
Bu güzel yorum günümüzü güzelleştirdi! Yağlamayı ve ikramları beğenmenize çok sevindik. Soğuk su detayı fark edildiğine göre doğru yoldayız 😊 Diyet bitince tekrar bekliyoruz, afiyet olsun!
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık ikram için de teşekkürler ❤️
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
11 Ay Önce
Afiyet olsun, beğenmenize çok sevindik! Güzel sözleriniz için teşekkür ederiz. Her zaman ikramımız var, yine bekleriz ❤️
Harbi çok iyiydi. Eve söylenmez yağlama diyerek sipariş verdim fakat mükemmeldi. Yağlamam geldiğinde kesinlikle bu adreste olacağım. Elinize sağlık, iyi çalışmalar dilerim.
Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )
450 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
1 Yıl Önce
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Hakkaniyetten uzak yorumlara karşılık memnuniyetiniz bizleri sevindirmektedir. Her zaman buluşmak ümidiyle afiyet olsun.
İlk kez Kayseri yağlaması yemiş bulundum ama beklentimin altında kaldı.
Niğde Gazozu (25 cl.)
50 TL
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Düşüncelerinize saygı duyuyorum. Tabiki bilmediğiniz ve ilk kez tattığınız ürünün damak tadınıza uygun olup olmayacağını bilemezsiniz. Yine de lütfen kendinizi bu konuda kapatmayınız. Çeşitliliklerden vazgeçmeyiniz. Afiyet olsun.
İkinci söyleyişim maalesef ilki mükemmeldi ama iki inanılmaz kötüydü.
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
11 Ay Önce
Keşke beğenmediğiniz konuları yazmış olsaydınız. Biz de eksikliklerimizi görmüş olurduk. Yine de afiyet olsun.
Sonunda gerçek ve bol kıymayla yapılan bir ürün yedik. Çok lezzetliydi. Sıcak ve hızlı geldi. Yanında gönderdiğiniz hediyeler için de çok teşekkür ederiz
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
7 Ay Önce
Afiyet olsun. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Tekrar görüşmek ümidiyle...
Yoğurt patlak kapım bile yoğurt oldu.sarımsaksız istedim sarımsaklı yoğurt geldi.yağlama pakette dağılmış
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Bu konuyla ilgili şöyle bir açıklama yapalım kurye paketi atmak suretiyle motoruna koydu bundan dolayı şikayette bulunduk. Yoğurtta yanlışlık var ancak diğer konular kuryeden kaynaklıdır
Yoğurt yok çatal bıçak yok sadece yağlama dağılmış şekilde birde ikram gofret
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi tarafından verilen yanıt
1 Yıl Önce
Öncelikle afiyet olsun. Her yağlamanın yanına mutlaka talep olsa da olmasa da yoğurt koyulur ve paket gitmeden önce kontrol edilir yolda meydana gelen kuryeden kaynaklı sorunları haliyle bizim bilmemiz mümkün değildir.