rider-banner-icon
  • Rice
  • Restaurant Delivery

Sokak Pilavcısı

Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
Söğütlü Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No : 1
...n6/20/2026En sevdiğim pilavcım
...N5/8/2026Gayet güzeldi.
...r5/7/2026Oğlumun favorisi hem çok lezzetli hem çok hızlı
...n5/5/2026İlk defa denedim lezzetliydi elinize sağlık
...n5/2/2026güzeldi fiyattı da uygun
...K2/16/2026güzel
...r1/6/2026Hızlı ve lezzetli 👌🏻
...n11/27/2025Çok güzel
...z11/10/2025notumu dikkate alıp istemediğim malzeme yerine tatlı göndermeleri çok mutlu etti beni :) böyle düşünceli işletme görmeyeli uzun zaman olmuştu. yemeğin sıcak ve lezzetli olmasından ayrıca memnun oldum
...ç10/19/2025her şey 10 numaraydı notu dikkate aldıkları için teşekkür ediyorum
...k9/21/2025Muhteşem bir lezzet herkese tavsiye ederim
...n9/8/2025güzeldi
...a8/31/2025Menünde tatlı yoktu ama sağolsunlar tatlı bile koymuşlar pilavın tadı enfesti turşusuna diyecek yok zaten
...n8/26/2025Hızlı servis, fiyatına göre gayet güzel. Teşekkürler.
...z7/3/2025notu dikkate alarak göndermişler bu civarda bu restoran dışında böyle dikkat eden ve lezzetli tavuk pilav yapan yok elinize sağlık😄
...y6/24/2025Esnaf olarak sürekli tercih ettiğim bir mekan.. Ustası kaliteli ayrıca kurye cok hizli teslimat yapiyor.. Düşünmeden siparis verebilirsiniz..
...n6/18/2026fena değil
...n6/18/2026fena değildi
...r11/6/2025Pilavınız güzel fakat biraz yağlı ama sütlacınız güzel
...u6/9/20261,5 porsiyon söylememe rağmen 1 porsiyon geldi ve notta nohut olmasın diye belirtmiştim nohutlu geldi.
...i4/8/2026Kurye yavaştı.. çok bekledik yakın olmasına rağmen..
...n11/9/2025Siparişim çok geç geldi. Lezzet olarak güzeldi .
...u9/9/2025Sürekli sipariş verdiğimiz yer ama ilk defa böyle bi kurye siparişi getirdi. Bi sıkıntın derdin olabilir ama bunu müşteriye yansıtıp fişi atar gibi vermesi, teşekküre karşılık vermemesi hoş değil…
...s6/9/2026Son zamanların en çok kötü ürünüyle karşı karşıya kaldık paket sıfır
...u5/1/2026Kuru fasulye bu zamana kadar yediğim en lezzetsiz fasulyeydi
...k1/24/2026Yemeğiniz 10 numara 5 yıldız kuryeniz asabi gergin tripli puanı kuryeden dolayı kırdım artık sizden sipariş vermeyeceğim sizden devamlı müşterinizi kaybettiniz ALLAH’a emanet ol
...N12/7/2025Çok geç geliyor ve Sipariş Eksikti Tek beğendiğim şey Kuryenin Üslubu.
...i11/13/2025Yemek tam 1 saat 20 dakkada geldi . Kurye bir kat yukarı çıktı diye ufflayıp pufluyordu . Kapıda anlamsızca bi rollenmesi vardı . Bir daha burdan birşey sipariş vereceğimi sanmıyorum .
...ş11/12/2025Tavuklar su çekmiş tiftik tiftik değil büyük parça halinde geldi.Pilav lapa lapa gerçekten önceki siparişlerim ile uzaktan yakından alakası yok.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:30
Sunday13:3023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Sait Kalaycı

Sokak Pilavcısı