rider-banner-icon
  • Uzak Doğu
  • Express Teslimat

Ying Hua

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 67 inceleme
7216. Sk. 7/BF iç kapı no:1
...n22.06.2026Ürünler sıcak geldi, porsiyonlar büyüktü ve hepsi lezzetliydi.
...n07.06.2026Uzun süredir ilk kez noodle yedim. Güzeldi tadı. Ama biraz pahalı geldi
...ş31.05.2026Gayet lezzetli ve çok doyurucu
...n21.05.2026Lütfen bozmayın. Elinize sağlık
...ş19.05.2026Süperdi
...r21.04.2026Tek kelimeyle harika! Paranızın karşılığını kesinlikle aldığınız bir restoran böyle devam etmenizi diliyorum. 🙏🏻
...i24.03.2026Lezzet çok iyi malzeme pişirilme 🤌muazzam çok beğendik bi tık noodle tuzlu geldi onun dışında harika sıcaklık çok çok iyiydi 🌺umarım bu lezzet kalite bozulmaz 🙏🏻şimdi yeniden sipariş vakti
...l28.02.2026İyi ki mahallemize geldiniz🤩 çok lezzetliydiler, ellerinize sağlık
...s08.02.2026Çok lezzet.. Teşekkürler!
...i15.11.2025Harika bir yemek ve porsiyon oldukça doyurucu.Ellerine sağlık şefim
...k26.10.2025Porsiyonları çok büyük biraz da pahalı. Daha küçük porsiyon yapıp daha ucuz yapabilirler bence
...l03.08.2025Perfect 👌
...l30.07.2025Gayet Lezzetliydi
...n26.04.2026Lezzetlerini sevdik. Yedikten sonra midemiz yanmadığı için malzemelerin özenle seçilip kullanıldığını düşünüyoruz. Kesinlikle tekrar sipariş vereceğiz. Sadece noodle’lar daha az pişebilirdi. Teşekkürl
...k19.07.2025Noodle ve pilav güzeldi ellerinize sağlık.Çok geç geldi ama idare ederiz.Yalnız acılı ekşili çorba yalnızca acılı.Bu çorbayı içmek mümkün değil.Bu konuda daha dikkatli olursanız seviniriz
...ğ02.08.2025noodle'ın sosunu pek sevemedim ama bol malzemeliydi buharda mantı çok iyiydi
...i19.04.2026Severek sipariş verdiğim bir yer yine çok güzeldi ellerinize sağlık
...r10.09.2025Mükemmel çok başarılı yediğim en iyi noodle olabilir
...n17.07.2025bir tüp mideli olarak yemeğin lezzeti sıcaklığı muhteşemdi ürünlerin kalitesi de çok güzel hiç mideyi rahatsız etmedi ellerinize kollarınıza sağlık
...ş29.06.2025Paramın karşılığını aldım çok lezzetli ve dolu dolu idi umarım bozmazsınız 😘
...u05.07.2025çok lezzetliydi. malzemesi bol ve doyurucu
...r02.07.2025Kent2 bölgesine Asya restoranı açılmış olmasına sevindim.Wonton sipariş verdim güzeldi ama tuzu biraz fazla geldi.
...n15.11.2025Hamur gibiydi, lezzetli değildi.
...n20.08.2025Allah afetsin yiyemedim bile
...ş27.07.2025teşekkürler 1 saat 15 dakikada geldi keşke gelmeseydi 2.5 k boşa gitmiş hissediyorum. çinle olan uluslararası ilişkiler askıya alınmalı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:0022:30
Sunday13:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: