rider-banner-icon
  • Toast & Sandwich

Bi Tost

Express
Rating 4.6 out of 5 stars, 100+ reviews
MARAŞAL ÇAKMAK MAH. BÜLBÜL CAD. NO: 13 SİNCAN/ ANKARA
...s6/18/2026Efsane bir sipariş daha. Ellerinize sağlık
...s6/18/2026Siparişlere Kolay kolay yorum yapmam ama yerken yaptırıyorsunuz. Servis, lezzet süper.
...s6/18/2026Müdavimi oldum. Harikasınız
...s6/6/2026Harika servis. Bu kadar beklemiyordum. Emeğinize ellerinize sağlık.
...z5/7/2026Aldığınız güzel yorumları sonuna kadar hak ediyorsunuz. Paketleme özeninizden tostun lezzetine kadar çok memnun kaldım her şeyden. Keşke her işletme sizin gibi olsa. Elinize kolunuza sağlık...
...s4/29/2026çok sıcak geldi tadı mükemmel sucuklar bol bol koyulmuş ustanın ellerine sağlık
...r4/29/2026Süperdi süper! İlk siparişimizdi bayıldık. Bol malzeme bol ürün. Temiz sunum. Güzel paket. Mutfağını bilemem kaliteli ürün mü temiz mi ama dışarıdan verdiği izlenim harikaydı
...n4/17/2026Normalde restorant yorumu yapmam ama 10 yıldız olsa 10 verirdim gerçekten elinize emeğinize sağlık paketlemeden lezzete herşey muazzam Teşekkürler
...z4/12/2026Ellerinize sağlık o kadar dolu dolu ve lezzetliydi ki
...i4/6/2026Müdavimi olduğum bir işletme. Ürünleri çok özenli
...ş3/23/2026İlk defa restorant görseliyle aynı sipariş geldi elime. Tostun lezzeti gerçekten efsane sıcacıktı sadece tek sorun bence yanındaki patatesi bir tık az. Onun dışında bi sorun yok patates söyleyebilsek.
...i2/20/2026paketleme cok iyiydi hız.olarak çok iyiydi ve sıcacıktı elinize kolunuza sağlık
...u1/22/2026Sık sık sipariş veriyordum zaten. Paketleme değişmiş garnitürler eklenmiş muhteşem olmuş. Ama patatesler tostun üstüne koyulduğu için tost biraz yumuşamıştı. Bunun dışında her şey muhteşemdi
...i1/13/2026Çok lezzetli, çok özenli.
...r1/6/2026Çok güzel sıcacıktı malzemesi boldu yemeyen bin pişman olur o derece
...a8/22/2025gerçek bir tostçuymuş 👏
...n7/30/2025Doyumsuz bi mideniz varsa tam yeri bol malzeme koyuyolar ve kaşarı sucuğu mükemmel
...i5/26/2026Kaşarı biraz korkuyor gibiydi onun dışında gayet keyifli bir kahvaltı
...n3/19/2026Aslında 1 saatte geldi ve soğuk geldi fakat getiren kişinin nezaketinden dolayı sadece 1 puan kırdım
...i6/13/2026Ayran patlamış. Meyve suyu ve ayran stokta kalmamış sanırım iadesi sağlandı fakat bir tostu ayranla ıslanmış şekilde yemek zorunda kaldık. Kurye arkadaş pakete dikkat etmemiş sanırım.
...n6/16/2026çok hızlı geldi çok lezzetliydi
...u6/11/202610 NUMARA
...t6/10/2026aşırı derecede iyidi baya beğendim paketleme falan güzeldi emeğinize sağlık teşekkür ederim iyi çalışmalar
...y6/3/2026evrenin en iyi tostcusu FENERBAHCE ŞAMPİYON
...z5/22/2026çok lezzetli ve bol malzemeliydi üstüne bir de sıcak geldi başarılı
...r5/19/2026Çok başarılı.
...l5/19/2026Bugüne kadar dışardan aldığım en iyi tost. bol malzemeli ve gayet doyurucu. öyle ki yanında gelen patates ve garniturleri yiyemedik bile. hamileyim ve canım istemişti pişman olmadığıma sevindim :)
...r5/12/2026Gerçekten muhteşem. Sürekli çevredeki tostçuları deneyen biriyim artık burdan sonra hiçbir yeri denemem, ilk siparişimdi bundan sonra hep olacak, elinize sağlık. Bölgenin ciddi anlamda en iyisi.
...n1/19/2026Elinize emeğinize sağlık hem sıcak hem lezzetli hamileyim hastayım tost yemek istiyorum kimse düzgün yapamıyor sayenizde güzel bir tost yedim
...z6/3/2026tost güzel ama parasına göre içi bomboş
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday08:0020:00
Thursday08:0018:45
Saturday09:0020:00
Sunday09:0018:00

Restaurant information

KEP Address: burak.taskin.1@hs01.kep.tr

MERSIS number: