rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç

Bi Tost

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
MARAŞAL ÇAKMAK MAH. BÜLBÜL CAD. NO: 13 SİNCAN/ ANKARA
...s18.06.2026Efsane bir sipariş daha. Ellerinize sağlık
...s18.06.2026Siparişlere Kolay kolay yorum yapmam ama yerken yaptırıyorsunuz. Servis, lezzet süper.
...s18.06.2026Müdavimi oldum. Harikasınız
...s06.06.2026Harika servis. Bu kadar beklemiyordum. Emeğinize ellerinize sağlık.
...z07.05.2026Aldığınız güzel yorumları sonuna kadar hak ediyorsunuz. Paketleme özeninizden tostun lezzetine kadar çok memnun kaldım her şeyden. Keşke her işletme sizin gibi olsa. Elinize kolunuza sağlık...
...s29.04.2026çok sıcak geldi tadı mükemmel sucuklar bol bol koyulmuş ustanın ellerine sağlık
...r29.04.2026Süperdi süper! İlk siparişimizdi bayıldık. Bol malzeme bol ürün. Temiz sunum. Güzel paket. Mutfağını bilemem kaliteli ürün mü temiz mi ama dışarıdan verdiği izlenim harikaydı
...n17.04.2026Normalde restorant yorumu yapmam ama 10 yıldız olsa 10 verirdim gerçekten elinize emeğinize sağlık paketlemeden lezzete herşey muazzam Teşekkürler
...z12.04.2026Ellerinize sağlık o kadar dolu dolu ve lezzetliydi ki
...i06.04.2026Müdavimi olduğum bir işletme. Ürünleri çok özenli
...ş23.03.2026İlk defa restorant görseliyle aynı sipariş geldi elime. Tostun lezzeti gerçekten efsane sıcacıktı sadece tek sorun bence yanındaki patatesi bir tık az. Onun dışında bi sorun yok patates söyleyebilsek.
...i20.02.2026paketleme cok iyiydi hız.olarak çok iyiydi ve sıcacıktı elinize kolunuza sağlık
...u22.01.2026Sık sık sipariş veriyordum zaten. Paketleme değişmiş garnitürler eklenmiş muhteşem olmuş. Ama patatesler tostun üstüne koyulduğu için tost biraz yumuşamıştı. Bunun dışında her şey muhteşemdi
...i13.01.2026Çok lezzetli, çok özenli.
...r06.01.2026Çok güzel sıcacıktı malzemesi boldu yemeyen bin pişman olur o derece
...a22.08.2025gerçek bir tostçuymuş 👏
...n30.07.2025Doyumsuz bi mideniz varsa tam yeri bol malzeme koyuyolar ve kaşarı sucuğu mükemmel
...i26.05.2026Kaşarı biraz korkuyor gibiydi onun dışında gayet keyifli bir kahvaltı
...n19.03.2026Aslında 1 saatte geldi ve soğuk geldi fakat getiren kişinin nezaketinden dolayı sadece 1 puan kırdım
...i13.06.2026Ayran patlamış. Meyve suyu ve ayran stokta kalmamış sanırım iadesi sağlandı fakat bir tostu ayranla ıslanmış şekilde yemek zorunda kaldık. Kurye arkadaş pakete dikkat etmemiş sanırım.
...n16.06.2026çok hızlı geldi çok lezzetliydi
...u11.06.202610 NUMARA
...t10.06.2026aşırı derecede iyidi baya beğendim paketleme falan güzeldi emeğinize sağlık teşekkür ederim iyi çalışmalar
...y03.06.2026evrenin en iyi tostcusu FENERBAHCE ŞAMPİYON
...z22.05.2026çok lezzetli ve bol malzemeliydi üstüne bir de sıcak geldi başarılı
...r19.05.2026Çok başarılı.
...l19.05.2026Bugüne kadar dışardan aldığım en iyi tost. bol malzemeli ve gayet doyurucu. öyle ki yanında gelen patates ve garniturleri yiyemedik bile. hamileyim ve canım istemişti pişman olmadığıma sevindim :)
...r12.05.2026Gerçekten muhteşem. Sürekli çevredeki tostçuları deneyen biriyim artık burdan sonra hiçbir yeri denemem, ilk siparişimdi bundan sonra hep olacak, elinize sağlık. Bölgenin ciddi anlamda en iyisi.
...n19.01.2026Elinize emeğinize sağlık hem sıcak hem lezzetli hamileyim hastayım tost yemek istiyorum kimse düzgün yapamıyor sayenizde güzel bir tost yedim
...z03.06.2026tost güzel ama parasına göre içi bomboş
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday08:0020:00
Thursday08:0018:45
Saturday09:0020:00
Sunday09:0018:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: burak.taskin.1@hs01.kep.tr

MERSIS No: