rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Delivery

Efsane Zurna

Express
Rating 3.3 out of 5 stars, 100+ reviews
Çınar caddesi no 2 Orhantepe
...r5/28/2026bence baya iyiydi yorumlardan dolayı tereddüt etmiştim ama çok güzeldi
...a5/27/2026çok güzel olmuş ellerinize sağlık
...r5/1/2026Dolu doluydu bazı yorumlarda içi boş falan diye yorumlar gördüm gerçekten şaşırtıcı. Bana özel mi dolu geldi 🤔 tek eleştirim dönerlerin ince kesilmemesi olabilir. Elinize sağlık
...n4/27/2026Çok lezzetliydi elinize sağlık
...l4/1/2026elinize sağlık
...i4/1/2026felaket iyiydi
...ü10/24/2025İçinde tavuk yok ama denenmesi gereken harika bir lezzet
...t9/9/2025lezzet olarak üstünüzü görmedim ama ah bide sipariş notlarında yazılanları uygulasanız
...n8/15/2025Çok temiz ve lezzetli
...k8/6/2025gerçekten efsane, ürün sıcak malzemeler kaliteli
...Ç6/13/2026gayet basarili
...n6/3/2026güzeldi ama tavuğu azdı ve acısı çoktu
...k3/22/2026Ayran sütaş ayran değildi.
...i3/16/2026Tadını beğendim aşırı soslu değil tadında, biraz uzun sürdü sadece gelmesi
...m1/31/2026Lezzetliydi fiyat performans
...n5/11/2026Soda gelmedi
...a2/8/2026Kesinlikle kötü değil ama iyi de değil puanını hak eden bir işletme lavaş güzeldi ama döner kupkuruydu onun dışında güzel
...r6/18/2026Bazuka gibi doyurucu...
...ç7/25/2025açık ayran yerine kapalı ayran vermişler ;(
...ş8/15/2025güzeldi ama tavuk azdı.
...n4/9/2026mega diye aldığım dürüm oldukça çelimsizdi :) ya sipariş karıştı ya da mega böyleyse normal nasıl bilemiyorum neyse ellerinize sağlık fiyatı hak etmedi
...z3/30/2026dürüm fazla küçük geldi sanki, ilk gördüğümde şaşırdım 2 tane söylemiştim 1 tane geldi sandım yada gerçekten hata yapıp 1 tane gönderdiniz bilemicem. Bence dürüm küçüktü.
...ı6/5/2026açıklamayı niye okumuyorsunuz. çöpe attık. bravo size
...u5/30/2026200gr diye sipariş ettiğim dürüm normal dürüm olarak geldi.
...n5/28/2026Daha önceden de alıyordum bu sefer 200gr aldım 150gr ile aynı ve kucuk ayran 100tl olmamalı
...n5/24/2026Miğdem bozuldu asla tavsiye etmiyorum
...r5/23/2026Bazuka dürüm yazıyor 150 gr. Dürümün kendisi 150 gr ya var ya yok. 150gr yazınca içindeki et 150 gr algılıyor insan. Doyuruculuk kötü. Tadı da iyi değil tavsiye etmem
...n5/23/2026Çok kötüydü, tavsiye etmiyorum
...n5/7/2026buzzzzz
...n5/7/2026kötü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59
Friday00:0000:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: Bilgi Yok