rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Tatlı Rüyalar

3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Esentepe mah tecerdağı cad, Morsalkım Sk. no:30a, 34870 Kartal/İstanbul
...z27.06.2026basariliii
...z22.06.2026🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌
...l21.06.2026enfess
...k21.05.2026Gece gece tatlı krizine birebir geldi valla helal olsun. Şerbeti/şekeri hiç baymıyor, malzemeyi de bol tutmuşlar. Getiren arkadaş da çok efendiydi, yollarda dikkat etsin.
...m18.05.2026konum bilgisini hatalı girdiğimi fark edip hemen kafeyi aradım cok hızlı bir geri dönüş oldu kurye ile iletişime geçip yardımcı oldular teşekkür ederim
...y17.05.2026Çok iyiydi elinize sağlık, tek kusuru ekstra fındık ve fıstık eklemelisiniz bir tık daha fazla olmalı
...n23.04.2026Güzel.
...t11.02.2026tatlılar dağılmadan gelmişti gayet iyiydi
...a14.03.2026Wafflerınızı cok severek tüketiyoruzz gerçekten harikasınızz elinize saglıkkkkkkkkk
...l13.03.2026çok guzeldiiii elinize saglikkkk
...n11.11.2025gayet taze ve başarılıydı teşekkürler elinize sağlık
...r08.11.2025Kötü yorumlara aldırıs etmedim iyikide etmemisim beklentilerimin cok da ustundeydi ellerinize saglıkkkk
...y08.11.2025gayet basarilii elinize saglikk
...n22.04.2026Sütlaç ve Supangle güzeldi İzmir bomba resimdekile alakası yoktu daha farklı birşey beklemiştim bundan sonra tekrar tercih edeceğimide pen zannetmiyorum açıkçası
...ş02.01.2026Resimde 8 profiterol gösterip, 2 gönderiyorlar. Biz kaç grama kaç tane sığıyor bilmek zorunda mıyız? Ayrıca sonradan tarttık, söylenen gramajdan çok daha eksik gelmiş. Tadı güzel.
...n10.06.2026Hayatımda yediğim en kötü ekler ve profiterol olabilir
...l31.05.2026iki profiterol söyledik , iç kreması ekşimişti, hamuru bayattı bir kaşık bile yiyemedik çöpe attık, hiç memnun kalmadık para iadesi talebim vardır.
...k29.05.2026Profiterolü içindeki krema bozulmuştu ekşi acıydı belli ki beklemiş kurye hızlıydı teşekkür ederim
...u31.08.2025Ekler çok kötü ve bayatlığın zirvesindeydi, paketlenmesi ayrı kötüydü.
...ş28.05.2026daha rezalet mag ve profiterol yememiştim
...ı06.05.2026mag iyi ekler çok kötü
...N15.03.2026Buram buram yanık tadı gelen bir waffle , ekşi bir soğuk baklava supangleden bahsetmiyorum bile . Aldığınız parayı haketmiyorsunuz.
...c15.03.2026Çok kötüydü… 5 şey sipariş verdik hepsi birbirinden kötüydü. Asla taze değildi
...n03.12.2025acımsı bir tat vardı bu fiyata alınmaz…
...n12.10.2025magnolyada ne ara altında kek oluyordu bide oreolu diye üstüne cikolatali petibör koymuşunuz magnolya disindaki her şeye benziyor
...z30.09.2025Herzman sipariş veriyordum begeniyordum. Sonuncu siparişimi hic begenmedim artık daha da sipariş vermem.
...n20.09.2025İzmir bomba sade söylemeyin Çünkü her seferinde dubaili fıstıklı İzmir bomba yolluyorlar Israrla bunu yapıyorlar iade de yapmıyorlar herhalde ellerinde sade İzmir bomba bitiyor o yüzden
...t13.09.2025Ürün bayat geldi özensiz karmakarışık servis beğenmedim.
...l11.09.2025Gerçekten yazıklar olsun cam kavanoz yerine plastikte gelen erimiş birbirine girmiş ve ne yemeksepetime restoran durumla ilgilenmedi bir de yüzüme telefon kapatıldı kötü esnaflık kötü ürün.
...n09.08.2025Dubai çikolata dedikleri yeşil boyalı kötü çikolata
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0006:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ismail.sahin.26@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

İsmail Şahin

Tatlı Rüyalar