...m3/6/2026beş yıldız değil on yıldızı hak ettiğiniz kesin ben ilk defa yıllardır yemek sepetını kullanıyorum ve nerdeyse ilk sizi yorumluyorum gerçekten harikasınız
...m3/6/2026Elazığ'da iş nedediyle burdayım ve yediğim en lezzetli yemekler diyebilirim o kadar çeşit varki sevdiğim seçmekte bile zorlanıyorum elinize emeğinize çok sağlık sayenizde kilo aldım diyebilirim
...Y2/5/2026Sıcak gelmesi, lezzeti, paketlemesi herşeyiyle çok güzeldi beğendim elinize sağlık
...n2/3/2026Lokantanın neden 3 puan olduğunu anlamadım paketlemesinden lezzetine herşey beş yıldız. Ellerine sağlık.
...n12/24/2025Her şey çok lezzetliydi. Sıcacıktı. Ellerinize sağlık.
...n12/21/202510 numara 5 yıldız
...p12/18/2025mükemmel harikasiniz iyi ki sizi keşfettim yani bir karnıyarık nasil bu kadar şahane yapilir yumusacik ellerinize saglik diğerleri de mukemmel kuryeniz de cok saygılı bol kazanlar
...h12/14/2025çok güzeldi
...a12/7/2025Elazığ’da yediğim en güzel yemekti porsiyonlar bol kaliteli paketleme sıcak servis .. özellikle mercimek çorbasına bayıldım .. kurye arkadaşım ızı ödemeden dolayı biraz beklettim anlayışı için teşekkür
...n11/26/2025Gayet lezzetli ve sıcaktı yemekler birdaha sipariş verdim
...n11/23/2025Yemekleri aşırı lezzetli çok sıcak geldi ve hijyeni mükemmeldi rahatlıkla tavsiye ediyorum
...a11/22/2025Paketlemeler hijyen açısından çok güzeldi ve yemekler bu soğuk havalara rağmen çabuk ve sıcak geldi.
...t11/13/2025Yemeklerin kişiye özel paketlenmesi ve sıcak gelmesi çok hoşuma gitti yemekler gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
...n11/12/2025Yemek çok lezzetliydi fiyatlar uygun çok hızlı ve sıcak geldi kesinlikle fiyat performans tekrar tekrar sipariş veririm
...r11/10/2025Her şey çok güzeldi sadece çorbanın kıvamı biraz yoğun geldi bana ellerinize sağlık tertemiz her şey
...k11/8/2025400 TL’ye üç çeşit yemek sipariş verdim fiyat olarak performans olarak mükemmel . Evde yemek yapmaktansa sizden sipariş vermek gerçekten mantıklı . Özellikle çalışan aileler için mükemmel fikir .
...a11/3/2025Sıcacık geldi ellerine sağlık
...ç10/28/2025Tadı çok güzel ve lezzetliydi sıcak bi şekilde kısa süre içerisinde geldi en önemlisi hijyenikti kesinlikle herkes denemeli tavsiye ediyorum .
...r10/27/2025Makarna hariç geri kalan her şeyi beğendim. Ve özellikle şuna değinmek istiyorum paketleme gerçekten mükemmel keşke her yer bu şekilde olsa, lütfen bu şekilde devam edin teşekkürler.
...n10/21/2025hijyenik paketleme sıcak ve hızlı servis lezzet mükemmelsiniz ufacık birşey var pilav birazcık kuru geldi ama yinede herşey güzeldi
...e10/16/2025Çok hızlı geldi ve güzeldi
...n10/14/2025Sıcacık ve çok hızlı bir şekilde geldi. Lezzeti de iyiydi. Teşekkürler 🙂
...ş10/8/2025Çok özenli paketlenmişti ve çok lezzetliydi
...s10/3/2025Yapanların eline, getirenlerin ayağına sağlık. İkinci siparişimdi. Yanıltmadı. Lezzet zaten harika.
...s9/29/2025Tek kelimeyle harika... Ve ve ve o kadar sıcak geldi ki yana yakıla yedim. :))
...p9/27/2025Ellerinize sağlık tadları olsun paketleme olsun binbir özenle yapılmıştı yanında gelen ikram da çok zarifti
...l9/24/2025herşeyiyle mükemmell teşekkür ederim
...r9/12/2025güzel ama son günlerde corba menüsünde niye yok? corba çeşitleri de eklensin tekrardan.
...z9/3/2025hızlı ve sıcvaktı
...r12/23/2025Her şey kapalı geliyor lezzet ideal