rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Boston Drink & Dessert

4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
30 Ağustos Mah.4. Cad. Ankatas Kapı No:3B Menemen İzmir
...y28.04.2026Her zaman çok iyi
...k13.03.2026çabuk geldi
...ı17.02.2026Gerçekten tek kelime ile muhteşemdi. Ellerinize sağlık tadı içindeki bol malzemesi üstündeki bol çikolatası harikaydı her zaman rahatlıkla tercih edeceğim yer.
...l14.02.2026Notlara yazılanları dikkatte aldığınız için teşekkürler :) lezzeti tam kuryede çok kibardı
...R31.01.2026 All In Ome ve Basic Cup aldık, dağılmadan, dökülmeden geldi, tadı çok güzeldi. Kutunun içindeki her şey taze hissettirdi. Kurye de çok tatlıydı, çok memnun kaldığım bir tüketici deneyimi oldu.
...n26.01.2026Hattımda yediğim en güzel tatlı kremanın kıvamı olsun çikoltası olsun,çikolata içinde teşekkür ederim.
...r20.01.2026Çok başarılı. Waffle ın çikolatasına denecek söz yok leziz.
...n17.10.2025Malzemesi bol, teslimat hızlıydı, çok memnun kaldım tekrar sipariş vereceğime eminim
...a05.07.2025Taze ve özenle hazırlanmıştı ilk kaşıktan belli oluyordu.
...a26.06.2025Her şey dört dörtlüktü, tekrar sipariş vereceğim.
...y19.03.2026Güzeldii
...N12.09.2025sütlü ve Gold çikolata güzeldi.. pankek yavan.. browni süper.. ruby çikolatası ruby değildi birbirimizi kandırmayalım. beyaz çikolata tadı çok kötüydü
...t22.06.2026vasat ve hak ettiğinden daha pahalı. Bu kadar aman aman bir numarası yok.
...u20.05.2026Siparişlerim biraz ezilmişti tadı güzeldi daha dikkatli olunmalı
...c16.05.2026yanındaki çilekler hem yumuşamıştı hem de sap kısmıyla gönderilmişti bıçakla hepsini kesip öyle yemek zorunda kaldım ama Waffle ve çikolatalar her zamanki gibi güzeldi
...n08.03.2026Pankekler çok bayattı. Cuplar çok dağılmıştı. Onun dışında güzeldi
...u29.12.2025Kalitesi tartışılmaz ama geç gelmesi keyif kaçırıyor. Kuryelerle alakalı bir durum diye düşünüyorum.
...ı19.09.2025Waffle parçaları kuru ve sertti brownie parçalanıyordu çilekler de ezilmeye meyilliydi onun dışında gayet lezzetliydi
...ç01.02.2026Önceki siparişlerimde çikolata donuyordu bu sefer çok iyiydi kıvamı kuryede çok hızlıydı teşekkürler
...a26.06.2025Uzun zamandır yediğim en lezzetli yemekti. Malzemeler taze, porsiyon yeterli ve sunum da çok güzeldi.
...n19.01.2026Restoran siparişimizi çok kısa bir süre içinde kuryeye teslim etmesine rağmen kurye 10 dakikalık yolu 35-40 dk civarında geldi. Sorduğumuzda da “siz nerden sipariş verdiğinizi bilmiyor musunuz?” Dedi
...ş19.05.20261 saatte geldi evim çok yakın olmasına rağmen üstelik servis istiyorumu seçmeme rağmen göndermemişler biraz dikkat edin lütfen her seçtiğimizde illa notlara mı yazmamız gerekecek servis için
...T12.05.2026Aynı mahallede olmamıza rağmen soğumuş halde geldi.. yazık.
...l04.05.2026berbat bi deneyim 90 dakikada geldi iptal etmek istedim yola cikti dediler 40 dakika sonra teslim aldim pos yok ibana yollayin diyolar,eksik de gonderildi hazir olan her seyi birlestirip yollmk 90dk??
...e18.04.2026cok kucuk du verdigim paraya deymedi
...k13.04.2026yılda bir tatlı yiyorum güzel yorum görüp siparis verdim 2 ayrı çikolata sosu ekledim çikolatayı dokundurmussunuz sadece asla memnun kalmadım
...k04.03.2026Hayatımda yediğim en kötüü waffle. Şakasız söylüyorum yüzlerce kez waffle yedim hem bu kadar pahalı hemde bu kadar kötüsünü ilk defa yedim..
...u09.11.2025Rezaletti bir daha asla almicam
...i18.08.2025Siparişimin yanında 2 adet su söyledim 80₺ ücreti de ödedim sağolsunlar göndermemişler
...i02.07.2025Spoonful söyledik çorba gibi karışmış haldeydi,creep wrapin çikolatası donmuştu kırmak zorunda kaldık krebi,içindeki kremada erimiş yenmeyecek haldeydi çöpe attık kafelerinde yemenizi öneririm.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001

Satıcı Ticari Unvanı

DENİZLİ FSM TURİZM GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Boston Drink & Dessert