rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Muhteşem Çikolatalı

CLOSED
Express
Rating 4.7 out of 5 stars, 500+ reviews
Gönülden Sokak, No: 25/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/3/2026Restoranın kapanmasına yakın bir saatte çok sayıda kurabiye sipariş ettim. Sıcacık taze taze gönderdiler. Kurabiyeler de çook lezzetliydi. Çok memnun kaldım. Buradan tekrar teşekkür ediyorum.
...k5/4/2026Tahinli farklı bir çeşit diye denemek istedim ama maalesef ağız tadıma uymadı :/ İsotluyu menüye geri eklemeniz için ne yapmamız lazım? Bir de tuzlu karamelli olsa… hayali bile saç beyazlatır
...k4/29/2026Adı gibi muhteşem
...ı3/29/2026san sebastiana bayılmadım ama yine de güzeldi kurabiyeler cidden kusursuz muazzam çizginizi hiç bozmayın lütfen elinize sağlık
...ş3/25/2026efsaneee
...ı3/6/2026Hayatımda yediğim en güzel kurabiyeler bağımlısıyım
...u3/2/2026Çok güzel
...u1/3/2026Brownie ağız bozduracak derecede lezzetli
...K12/16/2025dünya üzerindeki en güzel kurabiyelerdi teşekkürler
...a12/14/2025Porsiyon açısından rakipsiz diyebilirim, tadı da gayet yerinde ve güzeldi. Önerim 2 kişi paylaşarak yemeniz ve tavsiye ederim.
...r11/18/2025SÜTLÜ ÇİKOLATALI VE MİNİ BROWNİE MÜ KEM MELL
...m11/16/2025çok beğeniyorum gerçekten
...r11/13/2025Browniesi harika, ama kurabiyelere gelen övgü şaşırttı. Açıkçası oldukça abartılmış, brownie olmasaydı maksimum 3 yıldız verirdim ancak brownienin hakkını yemek istemedim.
...n11/10/2025şu an kurabiyenizi yerken yazıyorum MUAZZAM elinize emeğinize sağlık
...l10/13/2025Bağımlısı oldum lütfen kaliteyi bozmayın
...z8/28/2025Her zamanki gibi muhteşem
...t7/22/2025yorumları görünce denemek istedim asla kötü değil ama yorumlarda yazdığı kadar bir numarası yok, düz kurabiye bence, elinize sağlık
...l7/9/2025Çok beğendim cidden, lezzetliydi
...k11/21/2025Sizi tanıdığımdan beri kilo aldım ve fakirleştim :)
...a11/19/2025kakaolu ve bitterli olay, sıcak çikolatası erimiş mükemmel
...l10/13/2025Yeni bağımlılığım. Özellikle sütlü çikolatalı olan rüyalarıma giriyor bir oturuşta 6 adeti çok rahat yerim
...n10/15/2025nasıl bu kadar yüksek puan aldığını asla anlayamadım. kurabiye yumurta kokuyordu ve içi pişmemişti. tek olumlu tarafı şeker oranının iyi olmasıydı.
...ş6/26/2025bilmiyorum bizim damak zevkimize mi hitap etmedi 2 defa şans verdik ama beğenemedik yorumlar biraz abartı geldi açıkçası yine de emeğinize sağlık.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:0022:15
Saturday11:0022:15
Sunday14:0022:15

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: alper.yasa@hs01.kep.tr

MERSIS number: