rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Urfalı Ağaoğlu Kebap

4.4 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Ahmet Taner Kışlalı Bulvarı No:25*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a21.06.2026Bursa'da yediğimiz en iyi lahmacundu. Eve kadar gevrek bir şekilde teslim etmeniz çok iyiydi. karton kutu içindekinka
...ı21.06.2026Her şey çok lezzetliydi elinize sağlık
...i10.05.2026lezizdi elinize sağlık
...l28.03.2026Yağmura rağmen çok hızlı ve sıcacık geldi Kurye arkadaşa çok teşekkürler. Herşey çok lezzetliydi ve porsiyonlar kocamandı elinize emeğinize sağlık
...a28.03.2026özel lahmacununuz yediğim en farklı lahmacundu, bu kadar farklı ve güzel bir lezzeti oluşturduğunuz için hem elinize hem aklınıza sağlık
...t24.03.2026Karışık kebap 2 kişi için yeterli, her şey lezzetliydi, yanına soğan gönderin notu eklemeyi unutmamanızı öneririm. Teşekkürler
...T19.02.2026Uzun uzun zamandır yediğim en iyi karışık pideydi Kesinlikle tavsiye ediyorum
...m24.01.2026Favori restoranım herşeyi çok lezzetli teşekkür ederim
...m22.12.2025çok lezzetli 🌟
...a17.12.2025lahmacunlar epey iyi
...t10.12.2025Harika lahmacun , doyurucu ve kaliteli elinize sağlık hayırlı işler
...r05.12.2025Yeşillik azdı. Soğan ve domates yollanmalıydı
...m05.12.2025lezzetli hızlı ve sıcak teslimat teşekkürler
...k24.11.2025Mantarın porsiyonu çok azdı ama lezzetli olduğu için puan kırmıyorum
...N23.11.2025COK GUZELDİ
...r18.10.2025Lahmacunu tek kelimeyle mükemmel
...z13.10.2025Dürüm gerçekten harikaydı
...m07.10.2025hızlı ve sıcak geldi. teşekkürler
...n11.09.2025Kaliteli lezzetli bir yemekti tavsiye ederim salatanız geliştirilebilir :)
...n16.08.2025çok güzel pişmişti harikaydı
...r30.07.2025Tek kelime ile harika
...m06.12.2025Lahmacun hamuru daha iyi yapılabilir. Çok çiğnemek gerekiyor. Lezzeti güzel.
...ç17.11.2025Lahmacunlar güzeldi,yanında ikram olarak çiğ köfte de yollanmış. Onun da el yapımı olduğu belli ve kendine has bir tadı var. Ama böyle lebeni olmaz,nerede bunun nohudu, yoğurtlu buğday lapası gibiydi.
...l28.10.2025Kuşbaşılı kaşarlı pidenizi severek sipariş ediyordum ama son siparişimde aynı lezzeti alamadım. Pide hamuru her zaman güzel ama kaşar peyniri çok azaltılmış.
...a04.05.2026eskiden karton içinde gelirdi şimdi kağıda sarıp poşetle yolluyorlar lahmacunun hiç bir çıtırlığı kalmıyor
...a28.11.2025Lezzeti iyi ama lahmacun ve cantığın malzemesi az
...n23.10.2025Kıyma biraz kokuyordu
...r04.05.2026Çiğ köftesi gelmedi, bir de soğuk geldi.
...u12.10.2025Normalde her zaman çok memnun kaldığımız bir restaurant ancak bu sefer hem Urfa hem Adana'dan parça parça kıkırdak yada sinir gibi bir şeyler çıktı. İkramlarda ve lezzette bir sıkıntı yok.
...n20.03.2026Teslimat süresi 25-30 dk yazan restorant siparişten 1 saat 20 dk sonra getirdi. (İftardan 20 dk sonra) Defalarca aramama rağmen telefonlar asla açılmadı. Gelen yemek güzeldi ama bu süreye değmez
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: sibel.ilhan.1@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Sibel İlhan

Urfalı Ağaoğlu Kebap