- Burger
- Pizza
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Domino's Pizza
Domino's Pizza Değerlendirmeler
...ı
2 Ay Önce
asjri hizli
- Not available2 Adet Orta Boy Pizza
...u
4 Ay Önce
Pizza gayet güzeldi ve sıcakdı tatlı enfesdi
- Çikolatalı Sufle170 TL
- Büyük Boy Patates90 TL
- 3 Orta Boy Pizza830 TL
...z
4 Ay Önce
Biraz daha pişmiş bir şekilde gönderilirse müşteriler olarak çok memnun kalırız
...l
1 Ay Önce
Hocam iyi hoşta lezzeti diğer dominoslara göre çok düz bişey eksik ama ne bilmiyorum onu hallederseniz on numara olur
...ç
3 Ay Önce
Sıcak geldi ama tadı pek iyi değildi
...r
7 Ay Önce
asla güzel değil, ekstra patates alıyoruz 3-4 adet geliyor tavuk istiyoruz kuru ve yok denecek kadar az geliyor, sadece teslimat hizmeti kaliteli
...n
1 Hafta Önce
lezzet konusunda sıkıntı var iyileştirilmeli
- Meksika Sos35 TL
...n
1 Hafta Önce
Para üstü ödenmedi
...n
1 Hafta Önce
tadı lezzetli değil iyileştirilmeli
- Meksika Sos35 TL
...k
1 Ay Önce
kocaman yuvarlak düzgün pişmemiş hamurun üstüne yerleştirilmiş incecik sucuklardan oluşan xlarge pizza.İlk ve son oldu.Farklı illerde denedim iyiydi.Hakkari'de şikayet olmayınca iyice cozutmuşlar işi
...n
1 Ay Önce
maalesef hayatımda yediğim en kötü Domino's pizza idi , hamur bayatlamış garip yumuşak domates sos sürülmemiş kupkuru bir şey geldi , domino's'un acil Hakkari şubesi ile ilgilenmesi gerekiyor
- Meksika Sos35 TL
...z
1 Ay Önce
Ton balıklı sipariş verdim içinde ton balığı yoktu
...u
3 Ay Önce
Pizza pişmemişti adı bol malzemoş ama kendi yok malzemos hamura dünyanın parasını veriyoruz onu da çiğ yolluyorlar… peynirli ekmek güzeldi onu da bozarlar yakında muhtemelen
- Sucuklu Bol Peynirli Ekmek265 TL
...k
4 Ay Önce
Böyle kötü ve soğuk bi pizza hayatımda yememiştim pişman oldum
...Z
4 Ay Önce
Her zaman olduğu gibi yine kapıya gelmedi
...Z
4 Ay Önce
Kapıya gelmedi
...n
5 Ay Önce
çok kötü malzeme hiç yoktu içinde sadece salca ve sucuk vardı böyle kötü pizza görmedim slmayın paranız boşuna giderr
...i
7 Ay Önce
Soğuk tad yok
...i
7 Ay Önce
Pizza buz gibiydi bol malzemesi olmasına rağmen malzemeler sayılıydı
...ş
7 Ay Önce
Hiç güzel değildi bu m
...N
7 Ay Önce
pizzalar soğuk geldi . hiç beğenmedim .
...2
9 Ay Önce
Sözde bol mazemos olan şeyde normalden bile daha az sucuk falan vardı kesinlikle tavsiye etmiyorum sarımsaklı ekmekte çok kötüydü
...u
8 Ay Önce
Hız konusunda şikayet edemem ama bol etli istediğimiz pizzada bir tane bile et yoktu yanlış pizzayı gönderdiler
...A
8 Ay Önce
Yanlış geldi
...y
9 Ay Önce
Teslimat yavaş
...u
9 Ay Önce
Çok kötüydü..
...u
10 Ay Önce
Pizzalara güvenlik bandı yapıştırmadan gönderiyorlar bir daha aynı şekilde gelirse dominosa tövbe ederim
...l
9 Ay Önce
Tadı güzel değil. Küçücük pizza yolluyorsunuz. Kurye hazretleriniz teşrif edip kapıya kadar getirmiyor bile dışarı çıkıp rampa çıkıyoruz öyle alabiliyoruz. 0
...r
8 Ay Önce
çok soğuk ve özensiz geldi
...k
1 Yıl Önce
çatal kaşık peçete yoktu.Dikkat edin biraz sorumluluk alan kimse yok



