rider-banner-icon

Şandede Pizza

4.8 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
1017 . SK. no 10a
...ı21.06.2026bayılıyorum bu restorantın pizzalarının
...k12.06.2026müthiş
...t09.06.2026Her zamanki gibi çok güzeldi, elinize sağlık 🩷
...r25.05.2026çok lezzetli üstelik sıcacık
...r18.05.2026çok lezzetli emeği geçen herkese teşekkürler
...i12.05.2026en iyi pizza çoookkkk sıcak geldi bayıldım
...k09.05.2026Bilinen tüm markaları unutturan pizzacı..
...i29.04.2026BIZIM EN SEVDİĞİMİZ PİZZA😚🤙🏻💖💖💖💖
...r23.04.2026Yıllardır hiç üzmediler. Standartlarını hiç bozmadılar. Parasını fazlasıyla hakeden pizzalar yapıyorlar. Ellerinize sağlık.
...n16.04.2026vazgeçilmez.
...l29.03.2026cok iyiydi notlar dikkate aliniyo tesekkurler
...l29.03.2026cok tesekkurler iyiydi elinize saglik
...r25.03.2026elinize sağlık
...r19.03.2026Daha iyisini bulamazsiniz siparis notlarina onem veriyorlar cok tesekkur ederim.
...n02.03.2026her zamanki gibi efsane.
...z20.12.2025Bilindik yerleri unutun burasi efsane bir restoran,pizzanin piri bol malzemeli asiri lezzetli... ellerinize saglik🤩
...n19.01.2026mükemmel
...n10.01.2026her zamanki gibi mukkemmel sıcak geldi ve bol malzemeli
...n27.11.2025bol malzemeli lezzetli ve doyurucu
...n26.11.2025bol malzemeli ve doyurucuydu
...Ş21.10.2025Çok lezzetli pizza
...m08.10.2025Gerçekten çok başarılı
...a07.10.2025Bol malzemeli lezzetli sıcacık pizza yemek istiyorsanız mutlaka bi şans verin derim :)
...a26.09.2025Yorumlara bakarak sipariş vermiştim gelen pizzaya şok oldum bayıldımmm,ellerinize sağlık gerçekten kurumsal pizzacılardan çok çok daha güzel bol malzemeli ve sıcaktı.kurye de çok nazikti teşekkürler😊
...u18.08.2025Ellerinize saglik cok lezzetliydi
...i04.08.2025Bolll melzemeli bi pizzaydı, pişmesi hamuru çok iyiydi, sucuksuz bir alanı yoktu gerçekten kurumsal firmalardan çok daha iyi bi pizzaydı. Bolca ketçap mayonez koymuşlar. Patates çok boldu çok beğedik
...t17.04.2026Yani hala çok güzel gerçekten ellerinize sağlık ama sanki eskiden daha bol malzeme oluyordu. Bir de lütfen başka pizzacılarda olan pizza baharatını da gönderin, bence bu büyük bir eksik.
...n29.12.2025Kurye abim çok pozitif ve kibardı, pizza biraz fazla pişmiş kenarları yanmıştı onun dışında güzeldi.
...ı27.12.2025Pizzanın tabanı çok kalındı börek gibi harici sorun yoktu iyiydi genel olarak elinize sağlık
...i12.05.202610000/10000🤩
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: recep.sandede@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Recep Şandede

Şandede Pizza