rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Makarna
  • Express Teslimat

Mac'n Chick

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İzzetpaşa Sok. 49A
...ş14.05.2026Çok lezzetli ve sıcaktı teşekkürler ❤️
...s05.05.2026cok cok guzeldi, ellerinize saglik. bayildim
...n20.04.2026her seferinde çok lezzetli geliyor sadece biraz tuzsuz onun dışında mükemmell tavuğunu ve yanındakileri çok beğeniyorum teşekkürler
...m10.04.2026yağmurdan geç kaldı hehralde hediye gonderdiler kurabiye teşekkür ederiz
...l05.04.2026çok iyi
...n01.04.2026mac&cheese çoook güzeldi tavuğu da güzeldi sıcak geldi ama yanında söylediğim trüflü patateste trüf tadı yoktu çok beğenemedim
...y29.03.2026olumsuz hava koşullarına rağmen sıcak geldi tadına cok guzel ellerinize sağlık teşekkürler 🌸
...z26.03.2026Her şeyiyle mükemmeldi💕
...t17.03.2026çok iyiydi.
...s05.03.2026çok güzeldi
...a09.02.2026cokcokcok lezzetli
...l29.01.2026💯
...k27.01.2026Çıtır tavuk çok güzeldi ve sos çok dengeliydi
...z21.01.2026avokado sevenler bunu kaçırmasın çok iyiydi.
...y29.12.2025sosu kendi damak tadıma çok ilginç geldi ama çok güzeldi. tavuk ve makarnası sıcaktı ve peyniri eriyordu geldiğinde de. ellerinize sağlık
...r28.12.2025İlk defa sipariş verdik ama gayet başarılıydı menüdeki diğer şeyleri de denemek için sabırsızlanıyoruz ellerinize sağlık
...ı20.12.2025Çoook çok iyi sadace fiyat biraz pahalı
...s18.12.2025Siparişim hızlı geldi. Yemekler lezzetliydi fakat mantarı eğer kremayla soslandıracaksanız bence salamura mantar kullanmamalısınız tadı ekşimsi kalıyor ve bozuyor. Normal mantar daha iyi olabilir.
...n09.12.2025İlk siparisimdi ve 5 yıldızı bastım. siz bu işi biliyorsunuz. umarım fiyatları artırmadan aynı kalite ve lezzette devam edersiniz.
...k24.10.2025ürün kalitesi güzel hızlı teslimat
...m30.09.2025 şnitzelleriniz çok güzel
...m25.08.2025kapya biberler acıydı , ben de acı sevmem ama belki denk gelmiştir biber acısı diye beş puan verdim cünkü yemek gerçekten lezzetliydi ellerinize sağlık
...l04.08.2025Hızlı teslimat ve sıcacık bir öğün oldu. Bu kadar beklemiyordum, her şey çok lezzetliydi 🤗
...ş22.07.2025Mükemmel bir tat
...z14.07.2025lezzetli
...r05.07.2025Porsiyon da kocaman tat da mükemmel. Malzemesi bol ve lezzetli. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim.
...a29.06.2025tavuk mantar güzel mc&cheese ilk deniyorum yanş fena değildi ama ben daha peynirli bekledim.Onun dışında ufak hediyeme bayıldım.Nacizane tavsiyem karton kullanmayın pakette koku yapıyor 🙏
...ı06.04.2026guacamol sosu tavuk üzeri değil yanında verseler daha iyi olurdu.. ehhh fena değil.
...k28.02.2026Porsiyon kucuk ama tadi cok iyi
...ı06.01.2026guaclı olanı söylemiştim ancak acılı olan geldi, yinede güzeldi tavuk gayet güzel pişmiş lezzetli
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0022:30
Saturday,Sunday12:3022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: glazerestoran@hs09.kep.tr

MERSIS No: 0396168996300001