Kalpaklıoğlu Cd. 16A...i20.06.2026efsaaaneee
...ç10.06.2026Tadı gayet güzel eski soslu dönerler gibi elinize sağlık ama tek sorun siparişten bir saat sonra gelmesi onun haricinde harika
...n10.06.2026Kayseri’de yediğim en iyi hatay döner, sosu ve tavuğu boldu çok teşekkürler
...t03.06.2026Mükemmeldi sosu yanındaki ikram için teşekkürler
...n31.05.2026Teşekkür ederim
....20.05.2026içecek için teşekkürler ilk defa böyle mangolu içecek içiyorum çok güzelmiş.dürümde donası andırıyor ama daha lezzetli
...l20.05.2026İlk defa denedim samimi soyluyorum piyasadaki donercileri sollar hediye icecek icin teşekkürler
...z13.05.2026Sıcak geldi yanında ekstra ayran koymuşlardı
...m12.05.2026Çok hızlı geldi ve gayet doyurucu
...m11.05.2026Döner bol sosluydu tadı güzeldi, hediye ayran için de teşekkür ederim
...s10.05.2026Ben geçen istemiştim şahsen Vanlı olarak çok teşekkürler ikramlardan dolayı bereketli işler dilerim abime
...n10.05.2026uzun zamandır bu kadar iyi bir şey yememiştim ayran için de teşekkürler 🙏 çocukluğuma geri döndüm resmen
...r03.05.2026Tadı muhteşem hediye ayran içinde teşekkürlerr
...r30.04.2026Hediye ayran için teşekkürler çok güzeldi
...z28.04.2026Bazuka söyledim harbici bazukaymış ben bile doydum teşekkür ederim
...l25.04.2026mekan sahibi son derece babacan halden anlayan bir insandı dürümleri anlatmaya kelimeler yetmez her daim buradayız kayserinin en iyi Hatay usulü yapan ustasi
...r22.04.2026yanında hediye ayran için teşekkürler lezzetli kral işletme
...r21.04.2026Çok lezzetliydi ellerinize sağlık, ilk defa buradan sipariş verdim ve kesinlikle artık buradan sipariş etmeye devam edecem. Ayran için de çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin.
...i16.04.2026Çok beğendim çok güzeldi valla
...r16.04.2026hediye ayran koymuşlar teşekkürler ve çok lezzetliydi sicakdi
...e16.04.2026Ayran icin tesekkurler Bazuka’yı 2 kisi yiyebilir.
...z14.04.2026ben ayran sipariş vermemiştim ama hediye etmişler teşekkürler tadı da çok güzel alınır
...r12.04.2026sıcak lezetli ve hediyeler için tesekkürler
...n11.04.2026Sadece dürüm söylemiştim yanında ayran da geldi. Kurye de 10 dakika da teslim etti.
...ç05.04.2026hediye ayranlar için teşekkürlerr☺️
...t03.04.2026Doyurucu kaliteli ve yanında gelen kola mükemmeldi teşekkürler
...n03.04.2026Dürümün yanında soda ikram etmişler çok teşekkürler
...ğ27.03.2026Yemek güzeldi. Sıcak ve doyurucuydu. Hediye kola için teşekkür ederim
...r23.03.2026Her siparişimde aynı özenle aynı titizlikte hazırlanıyor. İster yemek üzeri ister normalden aradığım zaman çok güzel ilgilenip cevap veriyorlar. Bütün çalışanların ellerine sağlık
...ı21.03.2026beklentimin cok uzerındeydı elinize sağlık ayrıca ıkramlık İçecek ler ıcin de ayrıca teşekkür ediyorum kolay gelsın
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0022:45
Sunday11:0022:45