rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Express Delivery

Papatya Dürüm

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 100+ reviews
Sebzeci Bayram Sokak 8-10 Arnavutköy Mah Beşiktaş / İstanbul
...ş5/16/2026Cok cok iyiydi
...n5/12/2026hayatımda yediğim en güzel dürüm olabilir elinizd sağlık
...n3/11/2026HAYATIMDA YEDİĞİM EN GÜZEL ÇITIR KABAK TATLISI. sırf kabak tatlısı için buradan ekstra sipariş veriyorum. Kesinlikle deneyin.
...k12/9/2025Valla harikaydı teşekkürler
...ş12/2/2025teşekkürler.. çok lezzetliydi.. notumu dikkate aldığınız için ayrıca teşekkür ediyorum..
...z9/5/2025İlk defa verdiğim siparişte hayal kırıklığı yaşadım. Tavuklar pişmemişti.
...ş8/25/2025Humus ve Melek Dürüm çok lezzetliydi. Teşekkür ederim.
...t8/13/2025Melek durum muhtesemdi.
...ş7/25/2025❤️
...ş7/25/2025🧿
...l5/14/2026Pahalısınız keşke fiyatlarınızı makul tutsanız
...l5/14/2026Thanks
...l1/18/2026yavas ve soguk geldi ama lezzetliydi
...i11/16/2025Yorum yayınlansın diye yüksek verdim burdan sipariş vermeyin Hatay lı olarak söylüyorum ya yerinde yiyin yada sipariş etmeyin buz gibi geliyor her seferinde çok daha iyi Harbiye dürümcüler var
...n6/16/2026Etler çok kuruydu.
...z6/7/2026Fazla yagli ve fazla mayonez.
...n5/19/2026eski tadı kalmamış, inanılmaz üzülüyorum
...i9/2/2025Humus çok lezzetliydi.Mutlaka denenmesi gereken bir lezzet.Fakat melek döneri 1.5 istememe ragmen normal porsiyonla aynı geldi.Bu durum beni sadece memnun etmedi.Lezzeti iyiydi.
...ş8/24/2025soğumuştu, koydukları turşunun tüm suyunun akmasından olabilir, ayrıca turşu bozulmak üzere gibiydi. onun dışında lezzeti ehh
...n7/4/2025Sadece melek döner öneririm geri kalanı kötü ama melek döneri begeniyorum. Biraz fiyatı düzeltseler hergün söylerim ama diğer ürünlerini önermem ben pişman oldum
...ı10/12/2025Özellikle lavaş çok başarılı :) güzel bir kebap deneyimiydi
...i10/12/2025Çok iyiydi! Lütfen bu şekilde devam edin.
...l9/5/2025İnanılmaz güzel bir lezzet mahallemizin en iyisi
...k5/1/2026Bozulmuş biraz humus ve tatlı alakasız tatsız daha önce çok iyidi ama bence
...r3/25/2026Paketleme çok kötü köpük kartona koymuslar yemeği tadı da kebabın çok güzel degıldı
...h2/14/2026Acısız istemiştim, acılı geldi
...ş11/19/2025merhaba, dürümde hiç bir sorun yok. her zamanki gibi mükemmel, fakat yanında gelen turşu resmen yenmiş artık gibi.. 1.5 dürümün yanında gelen turşu
...t10/27/2025Fiyat performans yerlerde. Çok yaglı ve tatsız
...i7/27/2025Severek siparis ettigimiz bir yer. Lakin bugunku siparisimde dürüm dagilir durumda geldi.Sosunu koymamislardi. Tavugun paketlemesi cok kotu yanindaki garnitur disariya tasmis, biber ve domates yoktu.
...l4/19/2026İçine tavuk şiş değil tavuk kırıntıları koymuşsunuz bu gerçekten çok ayıp
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday11:4522:30
Friday,Saturday11:4523:30

Restaurant information

KEP Address: bogaziciasya.restoran@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0179131506200001