rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Bonavias Cafe & Dessert

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Prof. Dr. Necmettin Erbakan Cd 15/1N eryaman port avm
...ş16.06.2026Hediye olarak gönderdim. Sıcacık tazecik bir şekilde teslim edilmiş çok da beğenildi tavsiye ederim .
...n24.05.2026çok güzeldi
...r23.05.2026Çok kaliteli
...n07.04.2026Arkadaşıma gönderdim beğendi görüntü güzeldi ama kurye arkadaşın adres konusunda görüşmek için aradığında tavrı çok iyiydi adresi net bilmediğim halde yardımcı oldu ve buldu evi. Çok sağolsun
...n16.01.2026Her seferinde tek yiyeceğim halde bunu siparis ediyorum. Hem gozumu doyuruyor hemde birkac gun tatli ihtiyacimi karsiliyor😂 Ayrica meyveler A kalite gercekten guzel. Ellerinize sağlık.
...ş23.11.2025Çok güzel ve özenli
...a19.11.2025Çikolata krizlerimi geçiren tek çikolata 👌🏻👑
...u30.10.2025Teşekkür ederiz
...l28.10.2025Beklentimi fazlasıyla karşıladı, waffle sıcak, hamuru yumuşaktı, çikolata sos ve meyveler gayet yeterliydi. Ellerinize sağlık
...z16.10.2025tatlilarin tadi da kaliplari da cok guzeldi ellerinize saglik kaplari yikayip kullanacagim
...a15.10.2025Pankekler çok lezzetli sürekli sipariş veriyorum.
...u27.09.2025Mükemmeldi,ellerinize sağlık gerçekten
...u26.09.2025Her şey çok güzeldi elinize sağlık sevgiler
...u22.09.2025İnanılmaz lezzetli ve çikolatası çok kaliteliydi. Siparişim çok hızlı geldi. Yalnızca paketleme konusunda gelişebilir. Karton kutuda geldiği için çikolatalar etrafa akmıştı hep.
...n10.09.2025hepsinin tadi efsaneydi 3 kışı bitiremedik bence bir kucuk prosiyonu da 4 kisiye yeterli olur
...n08.09.2025ÇOK GÜZEL VE MEYVELER TAZEYDİ
...z05.09.2025ürünler çok taze ve lezzetliydi , keyifle yedik. mum notumu dikkate almışlar ayrıca teşekkür ederim.
...n28.08.2025Notlarım dikkate alındı, çikolata lezzetliydi, elinize sağlık.
...l12.07.2025iyi di.
...a08.07.2025İlk defa sipariş verdim pankek çok lezzetliydi
...n16.06.2026sürekli söylediğimiz yer a love box 6 kişilik söyleriz çoğunlukla ama bu kez tiramisuyu beğenmedim kedi dilleri biraz kuru ve kreması pürüzsüz degildi
...n03.03.2026burayi seviyoruz, siparis vermeye de devam edecegiz fakat bu sefer ki siparisimiz gercekten ozensizdi ananas parcalari hoşumuza gitmedi ayrica her sey ic iceydi 🥲
...u01.09.2025Kutuyu teslim aldığımda kenarına bir bant dahi vurulmadığı için kapak açılmış içindeki her şey birbirine karışmıştı bu çok canımı sıktı. Onun dışında lezzet çok iyiydi beyaz çikolata ayrı beğenildi
...u26.11.2025Geç teslim edildiği için çikolata donmuştu. İş yerine söyledik ne çatal ne peçete koymuşlar
...z12.10.2025Ürünler bana bayat gibi geldi birde 4-6 kişilik sipariş verdik ama daha önce sipariş verdiğimiz 2 kişilik box ile aynıydı.Belkide yerinde yemeliyiz bilemedim 🙄
...n15.09.2025Güzeldi fakat tek muz ve çilek vardı hamuru midemi yaktı daha dikkat edilirse sevinirim onun dışında tatlıları çok güzel tadı mükemmel tavsiye ederim ama Eve sipariş vermeyin
...ç27.08.2025hep sevdiğim bi mekandı san sebastiana çikolatayi ekstra seçmek aklıma gelmedi çikolata gelmediği için çok mutsuzum. yiyemedim maalesef
...ş23.06.2025İçerisindeki nesquik bayağı bayattı geri kalan lezzetler güzeldi meyveler tazeydi
...n21.12.2025çok güzeldi biz bitiremedik ama meyveleri taze çikolataları'nın tadı çok güzeldi bence kesinlikle denemelisiniz.
...u10.09.2025Elinize sağlık çok güzeldi,notu dikkate aldığınız için ayrıca teşekkür ederim.Sevgilerle
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hermanos@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0461114358500001