- Waffle
- Express Teslimat
Ab'bas Waffle
Ab'bas Waffle Değerlendirmeler
...r
3 Hafta Önce
şu hayatta yediğim en lezzetli yumuşacık waffle hamuru ya gerçekten üstüne beni bile koysanız yerim öyle güzel bir şey vay be sanırım bir hamura aşık oldum
- Waffle (Açık)468 TL
...n
2 Ay Önce
waffle cok lezzetliydi cikolata kalitesi ve sus miktari iyiydi ananasi azcik adaha fazla olabilirdi o kadar
- Waffle (Açık)468 TL
...r
2 Ay Önce
Bol malzemeli ve çok lezzetliydi
...u
2 Ay Önce
Pek çok wafflecıda waffle yedim ama burası kadar güzel hamuru olanı görmedim. Sipariş geldiğinde hala ılıktı. Çikolatası, meyvelerinin bolluğu tam kıvamında. Ellerinize sağlık, teşekkür ederim:)
- Waffle (Açık)468 TL
...l
3 Ay Önce
çok beğendim notum da dikkate alınmıştı ancak kurye çok geç getirdi ona bir çözüm olsa keşke
- Waffle (Açık)468 TL
...n
4 Ay Önce
gerçekten güzeldi malzemelerde kaliteliydi
...c
6 Ay Önce
Cikolata kalitesi bir tik daha iyi olsa her sey super
...n
8 Ay Önce
Hızlı ve söylenen saat diliminde geldi. Ayrıca malzemeleri bol ve düzgündü eksiksizdi. Tek sorun altındaki hamur haliyle yumuşamıştı. İndirim koduyla aldım evde huzurla yedim teşekkürler:)
- Waffle (Açık)468 TL
...r
9 Ay Önce
Çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi. Teşekkür ederim
- Waffle (Sandviç)468 TL
...S
9 Ay Önce
Çok lezzetli çok özlenli çok kaliteli bir porsiyonu gayet büyük bazen arkadaşımla beraber yiyoruz beyaz çikolata ve dark çikolatası deneyin
- Waffle (Açık)468 TL
- Soda (20 cl.)25 TL
...r
10 Ay Önce
gayet iyiydi elinize sağlık
- Waffle (Açık)468 TL
...l
2 Gün Önce
hazırlayan kişi sinirlenip her şeyi koymuş.O kadar coktu ki yiyemedik
...e
1 Ay Önce
Gayet doyurucu ve güzeldi ancak çilekler taze değildi, tadı ekşiydi bu yüzden bir puan kırdım.
- Waffle (Açık)468 TL
...l
6 Ay Önce
lezzetli bol malzemeli tavsiye edilir.sadece kargo teslimat süresi bildirilen süreden daha uzun sürdü.
...s
9 Ay Önce
hızlı geldi güzeldi bence 2 kisilik malzemelerde istedigim gibiydi tesekkurlerr🫶🏻
- Waffle (Açık)468 TL
...e
11 Ay Önce
Fındık eklemiştik lakin üzerinde yoktu
...n
9 Ay Önce
meyveleri az olmuş ama güzeldi
...n
10 Ay Önce
Waffle lezzet olarak güzeldi ama gelirken o kadar içi dışı karman çorman olmuş ki gözünüzü kapatıp yemeniz gerekir.Çöpe atılmış gibiydi görüntü,kuryeler uyarılmalı
...ş
10 Ay Önce
Soğuk geldi.. tadı güzel ama soğuk gelmesi üzdü
...k
5 Ay Önce
Kiraz şekerlemesi bozuktu,yiyemedim.Malzemeler çok azdı. 2 parça ananas vardı.
...n
6 Ay Önce
hamurda yada cikolatalarda bi acilik var .alzemeler kalitesiz maalesef
...r
7 Ay Önce
Paketleme çok kötüydü waffle a yapışmıştı waffle da vıcık vıcık olmuştu ve soğuktu. Puan kötü ama Abbas ne kadar kötü olabilir demiştim kim ne dediyse az bile yazmış.
...a
10 Ay Önce
Meyveleri malzeme kalitesi güzeldi fakat notu hiç dikkate almamışlar beyaz çikolata ağırlıklı meyve üzerine az bitter istedim. Tamamı bitterli geldi çok ağırdı meyveler kaybolacak derecede…
...ş
5 Gün Önce
Sürekli sipariş verdiğim bir firma ama bu siparişimde sınıfta kaldı. Pörsümüş meyveler gönderildi. Tatlı diye söylediğimizi ekşi olarak yiyemedik maalesef. Siparişi hazırlayıp sıcakta bekletmiş gibi.
...ğ
1 Hafta Önce
Yanlıs siparis geldi
...n
1 Ay Önce
Eskiden çok daha bol malzemeli ve tabanı güzel geliyodu bu fiyata kalitesiz buldum artık daha uyguna güzel waffle satan yerler var
...n
2 Ay Önce
waffle geldiğinde sulanmıştı hamuru çok yumuşamıştı çilekleri baya kalmış çileklerdi artık jel kıvamına gelmeye yakın haldeydi
...n
2 Ay Önce
Her seferinde waffle ters dönmüş olarak geliyor. Ya daha güvenli bir pakete ya da daha dikkatli gelmesi sağlansın hepsi birbirine girmiş resmen
...z
3 Ay Önce
devrilmiş halde aldık.
...y
5 Ay Önce
Kötü paketlenmiş ve kötü taşınmıştı. Çikolata paketin dışına akmıştı yan dönmüş bir kısmı çünkü. Bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum.

