rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Teslimat

Ab'bas Waffle

KAPALI
TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Remzi Oğuz Arık Mah. Bestekar Sok. No:96/B*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r04.06.2026şu hayatta yediğim en lezzetli yumuşacık waffle hamuru ya gerçekten üstüne beni bile koysanız yerim öyle güzel bir şey vay be sanırım bir hamura aşık oldum
...n26.04.2026waffle cok lezzetliydi cikolata kalitesi ve sus miktari iyiydi ananasi azcik adaha fazla olabilirdi o kadar
...r04.04.2026Bol malzemeli ve çok lezzetliydi
...u02.04.2026Pek çok wafflecıda waffle yedim ama burası kadar güzel hamuru olanı görmedim. Sipariş geldiğinde hala ılıktı. Çikolatası, meyvelerinin bolluğu tam kıvamında. Ellerinize sağlık, teşekkür ederim:)
...l19.03.2026çok beğendim notum da dikkate alınmıştı ancak kurye çok geç getirdi ona bir çözüm olsa keşke
...n10.02.2026gerçekten güzeldi malzemelerde kaliteliydi
...c08.12.2025Cikolata kalitesi bir tik daha iyi olsa her sey super
...n09.10.2025Hızlı ve söylenen saat diliminde geldi. Ayrıca malzemeleri bol ve düzgündü eksiksizdi. Tek sorun altındaki hamur haliyle yumuşamıştı. İndirim koduyla aldım evde huzurla yedim teşekkürler:)
...r23.09.2025Çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi. Teşekkür ederim
...S11.09.2025Çok lezzetli çok özlenli çok kaliteli bir porsiyonu gayet büyük bazen arkadaşımla beraber yiyoruz beyaz çikolata ve dark çikolatası deneyin
...r30.08.2025gayet iyiydi elinize sağlık
...l25.06.2026hazırlayan kişi sinirlenip her şeyi koymuş.O kadar coktu ki yiyemedik
...e20.05.2026Gayet doyurucu ve güzeldi ancak çilekler taze değildi, tadı ekşiydi bu yüzden bir puan kırdım.
...l21.12.2025lezzetli bol malzemeli tavsiye edilir.sadece kargo teslimat süresi bildirilen süreden daha uzun sürdü.
...s21.09.2025hızlı geldi güzeldi bence 2 kisilik malzemelerde istedigim gibiydi tesekkurlerr🫶🏻
...e13.07.2025Fındık eklemiştik lakin üzerinde yoktu
...n24.09.2025meyveleri az olmuş ama güzeldi
...n30.08.2025Waffle lezzet olarak güzeldi ama gelirken o kadar içi dışı karman çorman olmuş ki gözünüzü kapatıp yemeniz gerekir.Çöpe atılmış gibiydi görüntü,kuryeler uyarılmalı
...ş06.08.2025Soğuk geldi.. tadı güzel ama soğuk gelmesi üzdü
...k26.01.2026Kiraz şekerlemesi bozuktu,yiyemedim.Malzemeler çok azdı. 2 parça ananas vardı.
...n01.12.2025hamurda yada cikolatalarda bi acilik var .alzemeler kalitesiz maalesef
...r06.11.2025Paketleme çok kötüydü waffle a yapışmıştı waffle da vıcık vıcık olmuştu ve soğuktu. Puan kötü ama Abbas ne kadar kötü olabilir demiştim kim ne dediyse az bile yazmış.
...a30.08.2025Meyveleri malzeme kalitesi güzeldi fakat notu hiç dikkate almamışlar beyaz çikolata ağırlıklı meyve üzerine az bitter istedim. Tamamı bitterli geldi çok ağırdı meyveler kaybolacak derecede…
...ş22.06.2026Sürekli sipariş verdiğim bir firma ama bu siparişimde sınıfta kaldı. Pörsümüş meyveler gönderildi. Tatlı diye söylediğimizi ekşi olarak yiyemedik maalesef. Siparişi hazırlayıp sıcakta bekletmiş gibi.
...ğ18.06.2026Yanlıs siparis geldi
...n25.05.2026Eskiden çok daha bol malzemeli ve tabanı güzel geliyodu bu fiyata kalitesiz buldum artık daha uyguna güzel waffle satan yerler var
...n16.04.2026waffle geldiğinde sulanmıştı hamuru çok yumuşamıştı çilekleri baya kalmış çileklerdi artık jel kıvamına gelmeye yakın haldeydi
...n14.04.2026Her seferinde waffle ters dönmüş olarak geliyor. Ya daha güvenli bir pakete ya da daha dikkatli gelmesi sağlansın hepsi birbirine girmiş resmen
...z11.03.2026devrilmiş halde aldık.
...y17.01.2026Kötü paketlenmiş ve kötü taşınmıştı. Çikolata paketin dışına akmıştı yan dönmüş bir kısmı çünkü. Bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday15:0023:59
Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0770038704600014