rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Dolcetteria Di Moda

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Muratbey Sk Birlik Apt. 16/3
...n16.06.2026çok lezzetliydi ve ayarındaydı. şeker basmış gibi yedikten sonra baymıyor. böğürtleni de öyle, cok güzeldi.
...n01.06.2026kacinci soyleyisim artik bilmiyorum bile tiramisunuz harika!!
...k28.05.2026nefis
...ş19.05.2026Kaliteli malzemelerle lezzetli tatlılar çıkartmışsınız, elinize sağlık
...r23.06.2026başarılı
...r15.05.2026Çok güzel. Keşke servis de olsaydı içinde. Elinize sağlık.
...k15.05.2026Hepsi çok lezzetliydi ama Torta Caprese çok ama çok iyiydi, ellerinize sağlık.
...k04.05.2026cok lezzetli, tam benim damak tadıma uygun
...s29.04.2026Çok lezzetliydi. Tebrikler.
...u17.04.2026İtalyan tatlılarında rakipsizler. İşi bildikleri çok ortada. Ellerinize sağlık.
...l25.06.2026Bu kadar lezzetli olmasını beklemiyordum. Harikaydı!
...n24.01.2026mukemmeldiii
...n12.12.2025Chocca ile bir ilginiz varmı bilmiyorum ama son derece başarılı tatlılar insanın keyfi geliyor işte budur ellerinize sağlık
...k10.12.2025Çok iyidi, ellerinize sağlık. Diğer tatlıları da deneyeceğim.
...n26.11.2025ba yıl dık
...z26.11.2025Uzun zamandır yediğim en iyi tiramisulardan elinize sağlık.
...m21.11.2025O kadar lezzetliydiki hepsi parmaklarımızı yedik! Daha önce panna cotta yememişim mükemmel ötesi. Napoletano denememiştim ama yok böyle bir şey. Çok iyiydi ve çok hızlı geldi ellerinize sağlık
...k20.11.2025sonunda moda'da gerçek tatlıcı bulduk.
...ı16.11.2025Moda’nın en iyi tatlıcısı
...u08.11.2025Rame di napoli birazcık kuru geldi ama onun dışında her şey çok güzeldi. Özellikle panna cotta efsane. Tatlı notunuz için teşekkürler, ellerinize sağlık:)
...k04.11.2025rame di napoli. Harikulade lezzetli ve çok orijinal. Ellerinize sağlık...❤️
...n04.11.2025Ellerinize sağlık tiramisu çok lezzetliydi. Diğer tatlılarınızı da denemeyi çok isterim:)
...i04.11.2025Çok beğendik, elinize sağlık.
...t11.12.2025Migliaccio’nun tazeliği ve dokusu çok güzel ama epey limonlu bir tatlıymış bana uymadı maalesef, benim gibi pek İtalyan tatlısı bilmeyenler için bu detay belki eklenebilir, Rame di Napoli deneyeceğim.
...l01.11.2025harikaydı, çok yeni ve heyecan verici lezzetler. tebrik ediyorum.
...y31.10.2025Tam tahmin ettiğim gibi, taptaze ve çok lezzetli bir tatlı yedim. Pakete bıraktıları kibar not ayrı keyifliydi.
...s30.10.2025Çok lezzetliydi
...n24.10.2025Tiramisu çok iyiydi
...n24.10.2025Panna cotta icin dukkana gidicem muthis bir tat
...ı24.10.2025Cannoli’yi de geri istiyoruz :( çok güzeldi her şey
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday17:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: