rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Waycup Coffee

4.2 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Osman Paşa Cad. No.15*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u17.06.2026Yulaf kasesi her zamanki gibi çok lezzetliydi. Kurabiye ise bolca lotus dolgusu ile yapılmış çok lezzetliydi. Teşekkür ederiz 🩵
...m09.06.2026Amazing
...r07.05.2026Perfect driver
...k05.05.2026Kurye Mustafa Çok eline sağlık
...?21.04.2026tavuklar taze pişmişti, salatadaki tüm yeşillikler tazecikti, matcha efsaneydi.. tek kelime herşey muhteşemdi
...i02.02.20261 sene önce sipariş verdiğimde hayal kırıklığı yaşamıştım ama o kadar kendinizi geliştirmişsiniz ki + lotuslu cookieye ba yıl dım
...ş13.01.2026İlk kez denedik, hız, lezzet kısaca her şey çok güzeldi👍 işletmeyi tebrik ederim kaliteli bir hizmet🍀
...u30.11.2025My favorite cafe! They make the best matcha!!
...M13.11.2025Quite expensive but good
...n22.10.2025güzeldi
...n22.10.2025her seferinde yorumları okuyarak ilerliyorlar gibi hissediyorum, ilgili bir işletme
...n07.10.2025harika ürünler ellerinize saglik.
...n01.10.2025Hem hızlı geldi, (hep öyle oluyor zaten) hem de vanilyalı matcha çok başarılıydı🙏🏼
...M18.09.2025Quite expensive but delicious
...z27.06.2025Gayet güzeldi ama geç yolluyorsunuz şu geç yollama işine bir çözüm bulsanız süper olacak
...i14.05.2026ilgileri çok iyi içekleri çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...-04.04.2026pankekin porsiyonu fiyatına göre küçüktü ama sandviç çok lezzetli ve kahvenin şişesi çok güzeldi
...z08.03.2026Frambuazlı yoktu arayıp söylediler limonluyla değiştirdim. Kek ayrı güzel milkshake ayrı güzel ikisine de bayıldım ama porsiyonları fiyatlarına göre gerçekten küçüktü bir yıldızı da bu yüzden kırıyorm
...ş05.01.2026Çok lezzetliydi ancak machaların boyu normal boy gibi değilde küçük boy gibiydi
...L31.05.2026Kahveler çok güzeldi, fakat pancakein boyutu porsiyonu çol yetersizdi ve maalesef ki yeterince pişmemişti, 370₺ gibi bir fiyat alıp 4-5 tane minik pancake koymak bence hiç mantıklı değil
...ı24.06.2026Milkshake gelene kadar tamamen eridiydi, çilekli milkshake istediydim, chocolate geldi, 1 saatten geç geldi.Tatlı fena deildi, ama içindeki sosu gerçekten çok azdı
...k02.08.2025Tad çok iyi sadece bazen geç gelebiliyor
...k09.01.2026Siparişim kapanışa denk geldiği için 1 saat bekledik çok geç geldi tavuklu sandviçin içindeki tavuklar tahta kadar sertti çiğneyemedik. Kitkat shake, kitkatlı protein tozuydu asla milkshake değildi
...n29.06.2025sufle yeni,denemek istedim yanık geldi kötüydü.genel olarak çok ilgililer çok sipariş veriyorum sadece matcha siparişlerim hep aynı sipariş,farklı tat. farklı baristalarsa dikkat edilmeli ona
...n12.06.2026Saat 12.00’da verdiğim sipariş saat 13.40’da bana ulaştı. 1 saat 40 dakika siparişimi beklemek zorunda kaldım.Kimseye Giabatta tavuk ve ıced cappucino da hayal kırıklığına uğradım tavsiye etmiyorum
...u08.06.2026Iced Americanolar su gibiydi, diğer içecekde çok kötüydü
...f24.05.2026Çok yavaş geldi 1.30 saatte geldi 8 dk mesafeden. Çok kötü bir tadı vardı. Asla daha önce içtiklerim gibi değildi.
...r10.05.2026Rezalet vişne namına hiç birşey yoktu hatta danish 1 haftalık kakaolu bişeydi bayattı mag ise bayat garip tadı olan bi kremşanti geç geldi vişne sadece süstü bidaha da asla sipariş vermem
...r20.01.2026Çok teşekkürler kahvem dökülmesin diye kurye yürüyerek geldi sanırım 2 saati geçti çünkü gelmesi. Her şey çok kötüydü yorumların bu kadar iyi olmasına inanamadım.
...ı06.01.2026Çok gecikti…
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:4523:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

R.I.M GIDA LTD.

Waycup Coffee