- Restoran Teslimatlı
Palmi Börek Sarayı
Palmi Börek Sarayı Değerlendirmeler
...ç
8 Ay Önce
Herşey çok güzeldi sıcak ve özenliydi teşekkür ediyorum
...n
8 Ay Önce
Adadaki en güzel börek diyebilirim
...k
10 Ay Önce
hersey çok güzeldi tesekkurler
...a
2 Hafta Önce
cok hizli ve sicak geldi ama börekte anlamsız bi kuruluk vardi o yüzden 3 yildiz
- Peynirli Kol Böreği250 TL
...n
3 Hafta Önce
kıymalı börekte kıyma yok sogan var
- Menemen Menü220 TL
- Su Böreği250 TL
...m
4 Ay Önce
İlk defa sipariş verdim su böreği ve kol böreği güzel boyoz olmamış yalnız paket erken ulaşdı
- Kıymalı Kol Böreği250 TL
- Su Böreği250 TL
- Simit60 TL
...s
4 Ay Önce
sipariş hızlı geldi ancak kıymalı diye sipariş ettiğin üründe malesef kıyma yoktu yada sade gönderdiler yanlışlıkla 🤔
...u
2 Ay Önce
Aşırı derecede yavaş 1 saat sonra yola çıktı 1,5 saatte getirdiler
...i
4 Ay Önce
Biberli ekmek iki tane söyledim bir tane geldi hamuru çok sert ve buz gibi geliyor Helimli pide söyledim hellim tatsız kokuyor lastik gibi sert hamuru çok çiğ bırakmışlar siparişler buz gibi geliyor
...n
4 Ay Önce
Çok aşırı yağlı
...n
5 Ay Önce
Ürünleri yanlış gönderdiler 1 saat 20 dk sürdü gelmesi asla sipariş etmeyin
- Lipton Ice Tea (33 cl.)50 TL
...ü
5 Ay Önce
2.5 saatte gelen yemek eksik gelen ürün... Bir yıldız bile fazla
...a
8 Ay Önce
yemek çok geç geldi ve soğuktu
....
9 Ay Önce
b e r b a t ö t e s i y d i w e s s e l a m :-((
...n
9 Ay Önce
meyve suyu istedim getirmediler odememe ragmen,boyoz istedim onun yerine peynirli poğaça getirdiler,çikolatalı açma istedim sade gönderdiler bu kadar mı kötü sipariş alınır birdaha asla söylemem
...K
9 Ay Önce
Çok kötüydü.
...i
10 Ay Önce
eski tadı yok puan bile verilmez çok bozmuş
...n
10 Ay Önce
tatsız tuzsuz lezzet 0
...r
11 Ay Önce
Patates kızartması istedim onun yerine bir önce ki iptal ettiğim sucuklu yumurta gelmiş beğenmedim hizmet ve kalite çok düşük
...a
11 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü börekti
