- Burger
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
This Chicken
This Chicken Değerlendirmeler
...n
2 Ay Önce
Herşey süperdi 👌👌
...r
2 Ay Önce
Yiyebildiğim tek tavuk burger. Bir ara kapandınız sandım nasıl üzüldüm. Teşekkür ederim böyle güzel bir hizmet sunduğunuz için.Umarım hiç bozmazsınız.
...n
6 Ay Önce
Oldukça lezzetli ve özenle hazırlanmış 👍👍
- Double Bowl Menü699,90 TL
...n
6 Ay Önce
Ellerinize sağlık malzeme kalitesi oldukça güzel ve sıcak geldi 👍🏻
- Double Bowl Menü699,90 TL
...z
7 Ay Önce
herşey için teşekkürler elinize sağlık gayet başarılı
...n
7 Ay Önce
Çok lezzetliydi teşekkür ederim elinize sağlık
...k
8 Ay Önce
hızlı hızlı geldi teşekkürler
- Triple Eco Menü699,90 TL
...n
8 Ay Önce
süper hızlı ve sıcak
- Triple Eco Menü699,90 TL
...n
8 Ay Önce
Sıcacık geldi doyurucu menü teşekkürler kolay gelsin
- Double Eco Menü649,90 TL
...ş
10 Ay Önce
Herşey 10 numara!
- Patates Kızartması199,90 TL
- Soğan Halkası (6 Adet)179,90 TL
- Çıtır Tenders (1 kg.)1.299,90 TL
...a
8 Ay Önce
Çok rica ediyorum daha önce de geri bildirim vermiştik ilave peynir eklendiğimizde lütfen peynir eklensin hamburgere.
...r
2 Ay Önce
Çok beğeniyorum burgerlerin içindeki her şey lezzetli ve tazecik 10numara! diğerleri gibi koca bir tavuğun pişmemiş pembe göğsünü koymuyorlar tam burger kapandınız sanmıştım neyse ki değilmiş.
...r
9 Ay Önce
Lezzet güzeldi ama keşke siparişlere dikkat etseler bir donut ve soslar da eksik vardı hemen hemen her restoran da yapıyor bunu dikkat edin lütfen yoksa Lezzet olarak mükemmel
...a
10 Ay Önce
Eski tadı yok peynir ilave etmeme rağmen çok az çeyrek peynir koyulmuş neredeyse :(
...ı
1 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü hamburger ve okadar çok geç geldiki hazır tavuk koyup göndemresi bile bu kadr uzun sürmemeliydi
...r
2 Ay Önce
Olmayan ürünleri menüde var olarak gösterip kasıtlı olarak başka ürün gönderiyorlar. Ayrıca sipariş ılık geldi. İade istiyorsunuz umurlarında bile değil.
...r
2 Ay Önce
Servis 0, bir pecete dahi koymamislar. 1 lt kola unutuldu, barbeku istemistim ranch gibi bir sey geldi, tefonlara bakan yok. Tavsiye etmiyorum asla, paraniz boşa gitmesin.
...z
5 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü hamburgerdi 860 tl yaklaşık bin tl para verdim karşılığı bu olmamalı kızımın hamburgeri az pişmişti ve bizim burgerlerimiz kupkuruydu işletmenin dikkatine
...r
7 Ay Önce
yemek ortalama 1 saati geçik sürede geldi soğuk ve tatsızdı bir daha sipariş verilmeyecek restaurantlar listesine eklendi
...k
8 Ay Önce
gerçekten çok kötüydü tamam bazı ürünler hazır olur anlarım ama snitzel koymak nedir çok basite çakılmış bir menü daha fazlası beklerdim hayal kırıklığa uğradım.
...l
8 Ay Önce
Saat 1 de verdigim sipariş 3 te anca geldi 2 saatte sipariş ilk defa görüyorum rezalet kesinlikle rezalet sakın yemeyin
...T
10 Ay Önce
YEMEKLERI GUZEL DOGRUDUR AMA SAAAT 1 DE SIPARIS VERDIM 2.30 DA GELDI. RESMEN GECE UYUYA KALDIM GELINCE KURYE IN ARAMASIYLA UYANDIM SAGOLSUN...
...h
11 Ay Önce
Yemek gelmedi
...t
8 Ay Önce
Verdiğim siparişle gelen ürünlerin hiç alakası yoktu hazır ürün hepsi tavsiye etmiyorum



