rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Ekleristan

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Güzeltepe Mahallesi Öznur Sokak Güneş Apt. No: 1A EyüpSultan/İstanbul
...r09.05.2026yaban Mersin’i ekler gerçekten çok güzel
...Ç14.04.2026harikulade 🤘🏻
...y05.04.2026Çok lezzetli çok sevdiğim tatlı kesinlikle öneriyorum
...n29.03.2026Gayet lezzetliydi ve sanırım fazla gönderilmişti teşekkürler.
...ş06.03.2026Efsane güzeldi ve normal eklerden büyük başarılı
...r26.02.2026her zamanki gibi çok iyi özellikle yaban mersinli harika ötesi
...z28.12.2025hepsi cok guzeldi :)
...z18.11.2025eklerlerine zaten bayılıyordum ilk defa magları denedim. tiramisu inanılmaz iyiydi. supanglede çikolata bombasıydı. küçük tatlılığınız içinde teşekkürlerr
...n06.11.2025Her seferinde yediğim en lezzetli ekler🤩
...z25.10.2025Rulo pastalarına hastayım gerçekten. Çok seviyorum. Bu seferki krokanlıdaki cevizin tadı biraz kötüydü ama. Ona dikkat edilmeli
...z14.10.2025Hızlı ve lezzetli. Yemeğim gelene kadar tatlım önden gelmiş oldu
...t09.10.2025Gayet güzel tüm tatlıları, şekeri basmıyorlar.
...ı19.09.2025Çok iyi iç dolgusu tek başıma yedim tıkamadı bile
...n30.08.2025kaliteli güzel ekler.
...n27.08.2025ekler sevmesem bile bunları yedigimde sevmeye baslıyorum favorim kesinlikle yaban mersinli aşırı seviyorum
...u06.08.2025Taze ve cok lezzetliydi kesinlike tavsiye ediyorum
...k24.07.2025Hep 5/5 tat olarak,hızlı geldi
...k20.07.2025acayip
...e19.07.2025EFSANE TAZE MİSAFİRLER BAYILDI TEŞEKKÜRLER 🩷🩷🩷🩷🩷🩷
...ü05.07.2025hız,tat hepsi 10 numara,deneyin pişman olmazsınız:)
...e01.04.2026Fiyatlar cidden uygun ama eskiden daha yoğun olurdu kalite azalmış gibi
...ı30.10.2025Yani tadı falan güzel hızlı geldi ama hamuru bayattı çoğu eklerin saat 17.00 gibi falan sipariş verdim
...n17.10.2025Kargo hızlıydı, eklerler güzeldi özellikle vişneli ve böğürtlenli. Denemek için 1 tane kestaneli söylemiştim o atlanıp yerine meyveli başka ekler konmuştu. 1 yıldızı ondan kırdım ama tavsiye ederim.
...n02.09.2025Soğuk baklavanın tadı güzeldi ancak dağılmış bir şekilde ulaştı. Beyaz çikolatalı ve çikolatalı ekler güzeldi. Oreolu ve Antep fıstıklı zayıf kaldı. Bir ekler de yarım şekilde geldi
...l07.03.2026Beğenmiyorum
...ş10.02.2026Eklerler beklediğimden bayat geldi, birde elmalı tarçınlı eklere haddinden fazla tarçın atıldığı için çok çok acı olmuş.
...i31.01.2026Bayattı
...k08.01.2026Abi ikramınız için teşekkür ederim fakat istediğim ürün yoksa muadiliinden göndermek yerine direk iptal Edip arayıp bilgi vermeniz daha mantıklı olur Çilekli hiç güzel değil ve magnolia sevmem
...k25.09.2025soğuk baklava hiç taze değildi ama mag efso
...t23.02.2026her şey baya iyiydi teşekkürlerr..
Monday,Friday12:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday12:3023:59
Friday,Saturday00:0001:00
Sunday13:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: