rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Harbi Ye Kebap

3.9 üzerinden 5 yıldız, 90 inceleme
Güney sokak No:6/A
...l17.06.2026sürekli sipariş verdip memnun kaldığım bir yerdir adana dürümü gayet lezzetli deneyebilirsiniz
...ş13.06.2026Her şeyi 10 numara
...ş12.06.2026Çok lezetli ve lezzeti değişmiyor
...r27.05.2026sıcak geldi ve kebabın tadı çok güzeldi yanında da biber yolluyolar
...m17.05.2026çok güzeldi ustam vala köz biber rica etik kırmamışlar ekmekler hatay usulüydu daha ne istiyek açıktıkça sizdeyiz
...r10.05.2026Süp süp süper hüp hüp hüper
...z07.05.2026Uzakta olmamıza rağmen sıcak geldi lezzetliydi
...n03.05.2026Dönerin içinde et sostan kaybolmuştu. Lezzet zayıf ama hızlı teslimat çok hızlıca sıcak geldi.
...n21.03.2026Ben Hatay/Harbiyeliyim bizim oranin dürümü gibi güzel yapmışsınız helal olsun.
...n20.01.2026adana ile harbiye kebabin farki harbiye acili ve daha soslu ikisi arasinda kalanlar icin tavsiyem harbiye
...z08.01.2026cok sıcak geldi ve gayet lezzetliydi umarım bu şekilde bozmadan devam edersiniz
...n03.01.2026.
...ş05.11.2025Süper
...z17.07.2025On numara harikaydı
...n11.05.2026Ne zaman kuşbaşı şiş söylesem yerine tavuk şiş geliyor. Hatadır desek 5 kuşbaşı şiş siparişinde 3 defa tavuk yolluyorsunuz. Tavuk siparişi asla ete dönüşmüyor.
...n29.03.2026Güzel ama 1 puan kırdım çünkü eti az pişmişti
...Y22.06.2026adana sulanmış lavaş kağıtla iç içe geçmiş bi et yiyelim dedik malesef ondan da zevk alamadık
...Y09.05.2026Domatesi çok fazla olmuş ve sulu suluydu
...Y09.05.2026Domatesi çok fazla olmuş ve sulu suluydu
...u14.04.2026İyi güzel de ustam yeşillik yerine tarlayı koymuş tavuğu hissedemedim.
...u05.04.2026Ekmek bayattı
...r03.05.2026sipariş çok geç geliyor. 1 saat 10 dakikada geldi. adana dürüm söyledim soğuktu beklendilerimi karşılamadı
...n25.01.2026Uzun süredir dışardan yerim işletmeleri yerden yere vurmam emek veriyorlar kapıya kadar hizmet iyi birşey, fakat size tavsiyem müşteriyide düşünün dürüm geldi su içinde, muahlallebi olmuş yenilmedi.
...t28.05.2026Bayram yoğunluğu dediler 1 saatten fazla sürede geldi bildiğin yal geldi köfteler sopsoğuk ekmek yanmış aç oturup aç kalktık ekmek arası köfte söyledik sandık ama közde ekmek geldi rezaletti yemeyin .
...k11.05.20261.45 dk ye yakın sürdü siparişin gelmesi sipariş buz gibi geldi haliyle tadı da çok kötüydü.
...z17.01.2026Hayatımda yediğim en kötü Adanaydı
...r24.08.2025ayran getirmediler yemek soğuk geldi kurye geç getirdi
...z08.11.2025yemek paketi dağınık geldi Resteronu aradım yemeğim değiştirilmesini yada ıadesını istedim ne degıstırırım nede ıade alırım dendı işletme sahibi tarafından kesinlikle tavsiye etmiyorum iş ahlâkı yok..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

MEHMET ÜNSAL

Harbi Ye Kebap