rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Tarihi Gültepe Börekçisi

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Telsizler Mah. Talatpaşa Cd. No : 162
...r26.06.2026Hepsi çok tazeydi ikramlar için teşekkürler ama bence paketleme değişmeli
...l26.06.2026Esentepe mahallesine 7dk icinde geldi, tadi 10numaraydi. Saat 7.30 gibi siparis vermistim. Ellerinize saglik
...n24.06.2026börekler güzeldi ve extra göonderdiğiniz puaçalar içinde çok teşekkür ederim
...n24.06.2026Sıcak, hızlı, lezzetli.. teşekkür ederim.
...k24.06.2026İstanbul’da yediğim en iyi böreklerdendi elinize sağlık
...a23.06.2026çok lezzetliydi sıcaktı, bundan sonra hep burdan söylerim teşekkürler
...e22.06.2026Super! 👍
...n21.06.2026sıcacık geldi, teşekkürler
...r21.06.2026Her zaman ki gibi harikaydı çok teşekkür ederim. Hepsi sıcacık gelmişti ayrıca ikramınız için çok teşekkür ederim ☺️
...e21.06.202610 numara
...n19.06.2026Gerçekten yediğim en iyi böreklerden.. boyozları da mğkemmel yapıyolar bu arada. ayrıca ikram için çok teşekkürler🌸
...i17.06.2026Uzun zaman sonra ilk kez lezzetli, sıcak bir börek yedim, elinize sağlık.
...n16.06.2026simit özellikle çok başarılı boyozun üstünde çörekotu yakışmamış ama tam kıvamında küt böreğinin yanında pudra şekerimi atlamadığınız için teşekkürler elinize sağlık
...ç14.06.2026ikram için teşekkürler
...ç13.06.2026Ellerinize sağlık. Kıymalı börek, kaşarlı poğaça ve simit hepsi çok güzel ve sıcacıktı. Özellikle etin tadını beğendim. Ayrıca gönderdiğiniz ayran için çok teşekkür ederim 🙏
...y12.06.2026Her zamanki gibi mükemmeldi ellerinize sağlık :)
...n10.06.2026Çok teşekkür ederim son 2 dir buradan söylüyorum böreği. Çok beğendim, öğrenciler içinde indirimle uyguna geliyor teşekkürler 🫶🏻
...n09.06.2026Haarika
...i08.06.2026elinize saglik gayet lezzetli ve sicakti.ikraminiz icin de tesekkur ederim.hayirli isleriniz olsun
...n08.06.2026Siparişim sıcak ve lezzetliydi. Ayrıca verdiğiniz hediye için çok teşekkür ederim :)
...k06.06.2026Beğendim sıcak geldi
...n05.06.2026Hızlı ve sıcak geldi. Hepsi lezzetli ve tazeydi. Kendilerine teşekkür ederim.
...u05.06.2026çok memnun kaldım
...r05.06.2026Beğendim
...n04.06.2026Her zaman sıcak ve çok lezzetli..
...y03.06.2026Mükemmel lezzet gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz. İkramınız için çok teşekkürler.
...n02.06.2026Harika lezzet çıtır çıtırdı teşekkür ediyorum ve çok hızlıydı
...z01.06.2026Harika harika buneydi ya offfff çok güzel be lan Of be lan
...n29.05.2026Harbiden uzun zamandır bu kadar taze ve sıcak simit dereotlu poğaça ve börek yemedim valla elinize sağlık😋
...a29.05.2026Malzemesi bol ve tadı güzeldi. Elinize sağlık
Monday,Saturday01:3020:00
Tuesday00:3019:15
Wednesday01:1520:45
Thursday01:3019:00
Friday01:1519:15
Sunday01:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: semih.kapagan@hs01.kep.tr

MERSIS No: