rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Urz Ocakbaşı

4.2 üzerinden 5 yıldız, 50 inceleme
426 sokak 2a
...l17.06.2026Servis cok hızlı sıcak geldi kuryeye teşekkür ederim
...i30.04.2026Mezeler on numara adana dürüm zaten çok güzel emeğinize sağlık
...k14.04.2026Sanki restaurant ta yiyormuş gibi yemekler sıcak ve lezzetli. ikramların lezzeti ayrı bir güzel teşekkür ederim.
...z11.04.2026İlk siparişimdi, güzeldi. Ellerinize sağlık.
...z23.03.2026Bartın standartlarının çok üstünde paketleme ve her şey müthiş
...l08.03.2026Karışık ızgara söyledim içerik ayrı ayrı çok lezzetliydi yancı mezede göndermişlerdi, işletme notları da dikkate alıyor tavsiye ederim.
...n01.02.2026Tekrar sipariş verdim ve tekrar çok iyidi. Siparişlerime devam edeceğim.
...n31.01.2026Çok beğendim. İlk defa sipariş vermiştim bundan sonra da devam edeceğim. Ellerinize sağlık.
...n30.01.2026karışık ızgara lezzetliydi ve sıcak geldi. çok memnun kaldım.
...l04.01.2026Adana kebabı ve mezeler gerçekten çok başarılıydı.
...z02.01.2026Yemek güzeldi, karda kıyamette sipariş verdik o yüzden bir tık soğuktu ama yemeğin yanında getirdikleri mezeler yeter! Çok teşekkür ederim. Bartın’a vizyon getiren bir restoran olmuş, tavsiye ederim.
...Ş16.12.2025Başarılı
...r13.12.20255. Kez siparişim Adanalar hep aynıydı gayet lezzetli bakalım ikramlarda geldi umarım bozmazsınız
...n05.12.2025Biraz daha sıcak ve hızlı gelebilirdi , kuşbaşı muazzam lezzetli
...u30.11.2025çok lezzetli kanatlar dı birde yanında gelen mezeler aşırı fazlaydı hiç böyle beklemiyordum gayatet güzeldi
...r30.11.2025İki dürümde çok iyiydi ikramlarda çok iyiydi, göndermeyenler var. Hava soğuk olmasına rağmen kuryeye teşekkür ederim sıcak getirmiş helal lavaşlarda sıcaktı gayet iyi. müşteri kazandığınıza emin olun
...l23.11.2025Karışık ızgara söyledim porsiyon doyurucu ve lezzetliydi. Yeni açılmış yorumları dikkate alcaklarını düşünerekten sadece köfteyi geliştirmeleleri gerekiyor, kuru kalmış. Onun haricnde her şey güzeldi.
...ı20.11.2025Tavuk kanat ve tavuk but ızgara söyledik, tavuklar sulu sulu çok güzel pişmişti. Mezeler ve lavaşa bayıldık. Tek kelimeyle mükemmel. Ayrıca siparişlere yazılan notları kontrol ediyorlar, sıcacık geldi
...r18.05.2026Devam usta iyisiniz
...ş04.05.2026Yemekler güzeldi ama ayranım gönderilmemiş umarım tekrar etmez
...r27.04.2026Menüdeki kola yerine iki adet meze gönderen koca yürekli işletme
...r20.04.2026Gayet iyi ikramlarda gelmiş
...A15.02.2026Eti olsun lavaşı olsun çok güzel. Porsiyon gayet yeterli. Birkaç defadır yiyoruz yalnız bu son gelen adana dürümün içi soğan deryasıydı. Bunlara da dikkat edilirse bence Bartın’ın en iyi dürümü.
...r09.12.2025Lezzet porsiyon iyi ikram gelmedi yeni açıldığından mı ikramları dağıttınız yoksa 3. Siparişimdi
...r21.06.2026baska uygulamalar uzerinden bir iki defa daha siparis vermistim koftelerini cok begendigim icin tekrar siparis olusturdum fakat ayni degildi tavuk sisin tadi ve kokusu sabunumsuydu hic yiyemedim
...y08.12.2025İlk açıldıgında bol ikramlı iken giderek gelen ürünler azalıyor. Yanına koydugunuz ekmek bile azalmış. Üzücü lezzeti güzel ancak böyle ikramların azalması üzücü
...r27.01.2026Usta Adanayı bulamışsınız sağını solunu içini her tarafını sos yapmışsınız? Bide yetmezmiş gibi çok da pişirmemişsiniz etleri. Usta falan mı değişti. Kötüydü midem yerinden çıkacaktı.
...r09.12.20253. Kere sipariş verdim ilk siparişimdeki gibi ikramlar gelmedi 2.siparişimde de gelmedi 3. Siparişimde de gelmedi. Tavuk oranını aşırı az buldum lezzette bir problem yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59
Sunday13:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Mahsun Gül

Urz Ocakbaşı