rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Mayna Bakehouse

adnan kahveci bulvarı 51b
...i26.02.2026Geç geldi biraz ama güzel
...r17.12.2025Çok lezzetliydi çok tazeydi
...n08.09.2025Yeni açılmış deneyelim dedik muazzamdı. Sebastianın kıvamı mütişti, vaffle nin tadı boğmuyodu, cupcake dolgusu iyiydi. 5/5
...k01.03.2026Waffle kötüydü verdiğimiz fiyata asla değmedi
...s18.10.2025Waffle çok güzeldi ama tatlıların tadı yoktu düz muhallebi gibiydi
...i17.02.2026Söğütlüde eve gelen tatlıcı asla bulamıyoduk. Olan da kötü oluyodu. Lezzet süper teşekkürler
...k15.02.2026her zaman yediğim yer her zamanki gibi mükemmeldi waffle bol çikolatalı magnoliasının kreması hafif baymıyor sonuna kadar hakediyor parasını
...n13.02.2026Uzun zamandır yediğim en güzel profiteröl ve eklerdi iç dolgu kreması ve çikolata sos kaliteliydi kaliteyi bozmadığı sürece siparişe devam ederim
...ş10.01.2026Waffle çok başarılı
...ş10.01.2026Beğenerek sipariş veriyoruz
...k20.12.2025çok lezzetliydi kurye hemen geldi sorunsuz bi siparişti
...n17.12.2025Magnolya güzeldi tazeydi waffle da tam istediğim gibi geldi beğendim ayrıca hediye için de teşekkürler
...n30.11.2025Sebastian harika
...n17.11.2025Normalde yorum yapmayı sevmiyorum ama başta bilmedigim bir mekan oldugu için şüphede kalmıştım, pastacı kreması o kadar leziz ve hafif ki..Magnolya ve eklere baayılldıım.elinize saglık
...n22.10.2025Keyifliydi
...s18.10.2025Çok iyi ancak ilk söylediğimizde daha çok çilek vardı bu sefer daha az koymuşsunuz. Kaliteyi düşürmezlerse tek waffle söyleyeceğim yer 10/10 ✨
...u01.10.2025Yediğim ennnn iyiii san sebastiann efsanee
...k12.09.2025taze ve lezzetli
...u08.09.2025gerçekten lezzetiydi elinize salık
...r08.09.2025San sebastianın kıvamı ve tadı çok hoşuma gitti, ne bayıyor ne de eksik tam yerinde ve cup waafleda hamuru ve çikolatası güzeldi beğendim
...k10.11.2025İlk siparişimiz çok güzeldi ama ikincide hamuru çok yumuşamıştı (onun haricinde lezzet iyi) ve ekler bence lezzetsizdi.
...r12.11.2025Buble waffle siparişi vermeme rağmen cup waffle geldi 40 TL fazla ödemiş oldum. Çilek yok denecek kadar azdı.
...u19.02.2026Bayat zaman kaybı ödediğimiz paranın karşılığı yok
...n11.02.2026Çilek koymamıslar damla çikolata istemediğim halde üstüne bi avuç koymuslar ilk günkü gibi değil
...m11.02.2026Çikolata kalitesi çok kötüydü. Sütlü çikolata seçmeme rağmen bitter çikolata vardı sadece. Tekrar sipariş vermem.
...k13.09.2025limonlu cheesecase sanırım bozuktu. çöpe atmak zorunda kaldım. diğer ürünler güzeldi. cupcake browni gibi beğendim
...ş14.12.2025gorseldekiyle aynisi gelmiyor kesinlikle soylemeyin gelen tatli da bayat kekti arayinca da yardimci olmadilar soylemeyin benim gibi pisman olursunuz
...ş29.11.2025yazılan nota bile dikkat edilmemiş.
...m11.11.2025ÜRÜNLER HASAR GÖRMÜŞ ŞEKİLDE TESLİM EDİLDİ, pastanın içindeki muzlar ekşimişti bayat ürünler
...a11.11.2025begenmedim.magnolyanin muhallebisi lezzetli degildi keza cheese kek de oyle.400 tlm cop oldu resmen
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mirac.ayar@hs01.kep.tr

MERSIS No: 71374014962

Satıcı Ticari Unvanı

Miraç Ayar Miraç Akaydin Adi Ortaklığı

Mayna Bakehouse