rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı
  • Express Teslimat

Maxi Mola Kömürde Sandviç

KAPALI
3.6 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Saim Çıkrıkçı Cad. No:69/1 A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...t02.03.2026cok iyi çok çok iyi
...a02.02.2026Güzel yapıyorlar
...n27.01.2026biraz geç gelsede gayet başarılıydı
...z24.01.2026Güzel baya bilen bilir zaten biraz tuzlu
...ı18.01.2026Sular kesikti ve bir miktar su söyledik sağolsunlar bir koli su gönderdiler.Gönlü bol olanın eli bol olur yiyin
...l06.01.2026Sıcak hızlı lezzetliydi ancak duble yerine maxi yapmışlar sucuk eksikti “hep maxi söylerdim arasında bi fark göremedim”
...z20.12.2025Çokkkk lezzetli ve sıcacık gelmişti memnun kaldım
...u07.12.2025Tek kelimeyle muhteşemdi. Müdavimi olunur.
...ç03.10.2025her şey iyiydi teşekkürler
...m12.04.2026açken günü kurtarır fiyat performans
...n26.01.2026patates biraz yavandı onun dışında güzeldi
...l02.01.2026Hızlı geldi ama soğuk geldi, duble maxi söylememe rağmen iç malzeme aşırı azdı. 300₺ ye Sosis salam sucuk yiyeceğiz, bu kadar az olmamalı. Maxi karışık söyleseydim boş ekmek gelecekti herhal
...g28.07.2025Ben hiç beğenmedim bir daha dusunmem
...k15.06.2026Sandviç çok soğuk geldi patatestende 2 tane yiyip çöpe attım bu kadar kötü olabilir bi patates kızartması iyice bayatlamıştı üzücü
...i30.05.2026Ekmeği yakmışlar
...s18.05.2026bitene verdim ikitane geldi
...n08.04.2026Soğuk geldi
...n08.04.2026Ürün buz gibi geldi. Tadı tuzu yok. Ekstra parasını ödediğim turşu da gelmedi.
...k09.02.2026ürünü yedikten sonra mide sorunu yaşadık gelen biberler bozuktu yemedik ürünler soğuktu donmuş geldi
...l02.02.2026Siparişte 20-35 dakikada teslim edilir diye sipariş verdik 85 dakikada teslim edildi gelen yemekte buz gibiydi memnun kalmadık müşterilere karşı şeffaf olmanızı rica ediyorum
...i30.01.2026Kesinlikle çok kötü hem geç geliyor hem soğuk hemde tadı tuzu yok paranıza yazık etmeyin
...k16.01.2026ekmek ful yanık geldi sosisler yanmıştı müşteri hizmetleri ile görüştüm para iadesi yaptılar bu satıcı tekrar ulaştı parayı geri istedi ayıp sizin yaptığınız .
...ş12.10.2025Su bozuk tadı kötüydü
...ü22.03.2026Çok geç geldi farklı sipariş gönderildi
...ı21.03.2026Yaklaşık 1 saat 20 dakikada geldi, buz gibi.
...s31.08.2025Fiyatı arttıkça lezzeti düşen tek restoran. Muhtemelen usta değişti, daimi müşteriyim son iki sipariş'te tadı iyice bozdular. Lütfen kendinize gelip yorumları dikkate alın.
...y28.07.2025ekmek bildiğin birgün önceden kalma patatesler falafoş olmuş. yalışmadı size
...ş13.10.2025berbattı yemek kokuyordu ve yanlış geldi aradım bahane uydurup yüzüme kapattılar ve engellediler daha berbat çok az yer gördüm
...a26.08.2025fiyat zamlanmış içinde tavuk yok denecek kadar az sadece patates kızartması var
...n10.08.2025Uzun zamandır bu kadar kötüsüne denk gelmedim , sanırım el değiştirdi . Ekmkeler bayattı , yarısını attım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: feride.celik.2@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Feride Çelik

Maxi Mola Kömürde Sandviç