- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
- Express Teslimat
Maxi Mola Kömürde Sandviç
Maxi Mola Kömürde Sandviç Değerlendirmeler
...t
3 Ay Önce
cok iyi çok çok iyi
- Double Maxi Sandviç350 TL
...a
4 Ay Önce
Güzel yapıyorlar
- Maxi Karışık Sandviç275 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...n
5 Ay Önce
biraz geç gelsede gayet başarılıydı
...z
5 Ay Önce
Güzel baya bilen bilir zaten biraz tuzlu
- Double Maxi Sandviç350 TL
...ı
5 Ay Önce
Sular kesikti ve bir miktar su söyledik sağolsunlar bir koli su gönderdiler.Gönlü bol olanın eli bol olur yiyin
...l
5 Ay Önce
Sıcak hızlı lezzetliydi ancak duble yerine maxi yapmışlar sucuk eksikti “hep maxi söylerdim arasında bi fark göremedim”
- Double Maxi Sandviç350 TL
...z
6 Ay Önce
Çokkkk lezzetli ve sıcacık gelmişti memnun kaldım
...u
6 Ay Önce
Tek kelimeyle muhteşemdi. Müdavimi olunur.
- Maxi Karışık Sandviç275 TL
- Double Maxi Sandviç350 TL
...ç
8 Ay Önce
her şey iyiydi teşekkürler
- Menü 1400 TL
...m
2 Ay Önce
açken günü kurtarır fiyat performans
- Maxi Karışık Sandviç275 TL
...n
5 Ay Önce
patates biraz yavandı onun dışında güzeldi
- Menü 5375 TL
...l
5 Ay Önce
Hızlı geldi ama soğuk geldi, duble maxi söylememe rağmen iç malzeme aşırı azdı. 300₺ ye Sosis salam sucuk yiyeceğiz, bu kadar az olmamalı. Maxi karışık söyleseydim boş ekmek gelecekti herhal
...g
11 Ay Önce
Ben hiç beğenmedim bir daha dusunmem
...k
1 Hafta Önce
Sandviç çok soğuk geldi patatestende 2 tane yiyip çöpe attım bu kadar kötü olabilir bi patates kızartması iyice bayatlamıştı üzücü
...i
4 Hafta Önce
Ekmeği yakmışlar
...s
1 Ay Önce
bitene verdim ikitane geldi
...n
2 Ay Önce
Soğuk geldi
...n
2 Ay Önce
Ürün buz gibi geldi. Tadı tuzu yok. Ekstra parasını ödediğim turşu da gelmedi.
...k
4 Ay Önce
ürünü yedikten sonra mide sorunu yaşadık gelen biberler bozuktu yemedik ürünler soğuktu donmuş geldi
...l
4 Ay Önce
Siparişte 20-35 dakikada teslim edilir diye sipariş verdik 85 dakikada teslim edildi gelen yemekte buz gibiydi memnun kalmadık müşterilere karşı şeffaf olmanızı rica ediyorum
...i
4 Ay Önce
Kesinlikle çok kötü hem geç geliyor hem soğuk hemde tadı tuzu yok paranıza yazık etmeyin
...k
5 Ay Önce
ekmek ful yanık geldi sosisler yanmıştı müşteri hizmetleri ile görüştüm para iadesi yaptılar bu satıcı tekrar ulaştı parayı geri istedi ayıp sizin yaptığınız .
...ş
8 Ay Önce
Su bozuk tadı kötüydü
- Maxi Karışık Sandviç275 TL
...ü
3 Ay Önce
Çok geç geldi farklı sipariş gönderildi
...ı
3 Ay Önce
Yaklaşık 1 saat 20 dakikada geldi, buz gibi.
...s
10 Ay Önce
Fiyatı arttıkça lezzeti düşen tek restoran. Muhtemelen usta değişti, daimi müşteriyim son iki sipariş'te tadı iyice bozdular. Lütfen kendinize gelip yorumları dikkate alın.
...y
11 Ay Önce
ekmek bildiğin birgün önceden kalma patatesler falafoş olmuş. yalışmadı size
...ş
8 Ay Önce
berbattı yemek kokuyordu ve yanlış geldi aradım bahane uydurup yüzüme kapattılar ve engellediler daha berbat çok az yer gördüm
...a
10 Ay Önce
fiyat zamlanmış içinde tavuk yok denecek kadar az sadece patates kızartması var
...n
10 Ay Önce
Uzun zamandır bu kadar kötüsüne denk gelmedim , sanırım el değiştirdi . Ekmkeler bayattı , yarısını attım

