rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Express Delivery

Bir Tat Kebap & Dürüm

Express
Rating 2.1 out of 5 stars, 92 reviews
Birben Sk. 29 Kağıthane İstanbul
...r12/5/2025Harika bir lahmacun yedim sayenizde çıtır çıtır çok lezzetliydi ellerinize sağlık sizi tavsiye edeceğim bu kaliteyi kaybetmeyin lütfen teşekkürler 🙏
...ç10/18/2025Çok iyi lahmacun yapıyorlar
...r10/18/2025Pek lezzetli
...ç10/18/2025Çok iyi
...a10/18/2025Tek kelimeyle mükemmel
...r10/18/2025Eksiksiz teslim aldım, her şey iyiydi
...a10/18/2025Harikaydı
...a5/17/2026Ekledim birde maydanoz yanina bırakın diye!
...s7/31/2025Acılı söylemiştik sıfır acı onu geçtim yeşillillerin rengi dönmüştü 🖤❤️💜🩷🖤🖤🖤🖤
...z7/24/2025Pide çok lezzetliydi gerçekten dolu dolu ve sıcak geldi
...s12/20/2025Pideyi doğramamışlar ve notu okumamışlar
...z6/16/2026icinde malzeme yok denilecek gibi 1.5 porsiyon 1 den az
...u6/8/2026Buz gibi ve salata kötü
...n5/31/2026Gelen ürüne lahmacunun L'si bile denemez. Bir ısırık alıp bıraktım. Zaten gelmesi 1 saati geçtiği için soğumuştu. siz siz olun bildiğinjz markalardan spariş verin.
...z5/28/2026Bir antepli olarak böyle lahmacun görmedim soğanları tüm tüm koysaydınız biz yerken doğradık icine
...k5/8/2026 Lahmacunun iç harcı lezzetsiz ve özensiz llavaşı ise hamur kıvamındaydı. Yanında gönderilen salata ise bayat ve çürümeye başlamış.Ayrıca içecek kaynar su gibi sıcak bu işi yapmasanız mı acaba
...ş1/3/20261 saat 30 dakika sürdü buz gibi karma karışık terli şekilde geldi salatasıda yok et yok neredeyse içinde
...t12/7/2025Yarısını attım. Pide buz gibiydi, etleri de lastik gibiydi. Önce bi iyi ha galiba dedim ama olmadı devamında rahatsız oldum baya maalesef.
...r12/5/20254 lahmacun ve içeceğe 650 tl para aldınız gönderdiğiniz broşürde ismi farklı olarak lahmacunun tanesi 70 tl yazıyor 4x70=280 hem de cola olarak sarıyr markası gönderiyor colada değil sarıyrcola=370tl
...k8/3/2025Yani ben cola işaretledim ayran gönderilmiş yaklaşı 1 saat sürdü ve buz gibi
...i8/2/2025Lahmacunlar çok soğuk geldi , Salatası çok az kıvırcık havuç limondan başka bişey yok peçete yok ıslak mendil bir adet geldi 2 acılı 2 acısız sipariş etmiştik acısız geldi Tekrar sipariş etmeyeceğiz
...k8/1/2025Hayatımda yediğim en tatsız tuzsuz yemekti
...ç8/1/2025Çok kötüydü
...k7/30/2025pidesi rezil kapkalın hamurun üzerine 1 tutam kaşar atmışlar 310 tl ye Trabzon ekmeği yiyoruz sanki full hamur lahmacunu lahmacunun başka herseye benziyor
...n7/25/2025Lahmacun yapmayı bırakın bence böyle bi rezalet bişey olamaz insan biraz önem verir lahmacun harcı kötü lahmacunun altı geldiğinde hep toz kömür karası ayıptır lütfen biraz önem verin
...d7/20/2025Lahmacun ve pizzayi hayatinda ilk defa yiyecek olup burdan soylerseniz kalan tecrubeleriniz icin asla şansiniz olamaz. İki urunude yiyemezsiniz
...m7/20/2025Hiç beğenmedim , lahmacunu söylemiyorum bile
...t7/20/2025tavsiye etmem pişmanlık.sıcak geldi kurye arkadaşa teşekkürler.Ama lezzet maalesef.
...n7/10/2025Kaşık çatalı geçtim. Lahmacunun yeşilliği yokmu. Siz lahmacunu böylemi yiyorsunuz. Vallahi helal olsun.
Monday00:0007:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0007:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: Bilgi Yok