- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Bir Tat Kebap & Dürüm
Bir Tat Kebap & Dürüm Değerlendirmeler
...r
6 Ay Önce
Harika bir lahmacun yedim sayenizde çıtır çıtır çok lezzetliydi ellerinize sağlık sizi tavsiye edeceğim bu kaliteyi kaybetmeyin lütfen teşekkürler 🙏
- Lahmacun130 TL
...ç
8 Ay Önce
Çok iyi lahmacun yapıyorlar
...r
8 Ay Önce
Pek lezzetli
...ç
8 Ay Önce
Çok iyi
...a
8 Ay Önce
Tek kelimeyle mükemmel
...r
8 Ay Önce
Eksiksiz teslim aldım, her şey iyiydi
...a
8 Ay Önce
Harikaydı
...a
1 Ay Önce
Ekledim birde maydanoz yanina bırakın diye!
...s
11 Ay Önce
Acılı söylemiştik sıfır acı onu geçtim yeşillillerin rengi dönmüştü 🖤❤️💜🩷🖤🖤🖤🖤
- Lahmacun130 TL
...z
11 Ay Önce
Pide çok lezzetliydi gerçekten dolu dolu ve sıcak geldi
- Antep Usulü Lahmacun (Soğansız)155 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide400 TL
...s
6 Ay Önce
Pideyi doğramamışlar ve notu okumamışlar
...z
1 Hafta Önce
icinde malzeme yok denilecek gibi 1.5 porsiyon 1 den az
...u
2 Hafta Önce
Buz gibi ve salata kötü
...n
3 Hafta Önce
Gelen ürüne lahmacunun L'si bile denemez. Bir ısırık alıp bıraktım. Zaten gelmesi 1 saati geçtiği için soğumuştu. siz siz olun bildiğinjz markalardan spariş verin.
...z
1 Ay Önce
Bir antepli olarak böyle lahmacun görmedim soğanları tüm tüm koysaydınız biz yerken doğradık icine
...k
1 Ay Önce
Lahmacunun iç harcı lezzetsiz ve özensiz llavaşı ise hamur kıvamındaydı. Yanında gönderilen salata ise bayat ve çürümeye başlamış.Ayrıca içecek kaynar su gibi sıcak bu işi yapmasanız mı acaba
...ş
5 Ay Önce
1 saat 30 dakika sürdü buz gibi karma karışık terli şekilde geldi salatasıda yok et yok neredeyse içinde
...t
6 Ay Önce
Yarısını attım. Pide buz gibiydi, etleri de lastik gibiydi. Önce bi iyi ha galiba dedim ama olmadı devamında rahatsız oldum baya maalesef.
...r
6 Ay Önce
4 lahmacun ve içeceğe 650 tl para aldınız gönderdiğiniz broşürde ismi farklı olarak lahmacunun tanesi 70 tl yazıyor 4x70=280 hem de cola olarak sarıyr markası gönderiyor colada değil sarıyrcola=370tl
...k
10 Ay Önce
Yani ben cola işaretledim ayran gönderilmiş yaklaşı 1 saat sürdü ve buz gibi
...i
10 Ay Önce
Lahmacunlar çok soğuk geldi , Salatası çok az kıvırcık havuç limondan başka bişey yok peçete yok ıslak mendil bir adet geldi 2 acılı 2 acısız sipariş etmiştik acısız geldi Tekrar sipariş etmeyeceğiz
...k
11 Ay Önce
Hayatımda yediğim en tatsız tuzsuz yemekti
...ç
11 Ay Önce
Çok kötüydü
...k
11 Ay Önce
pidesi rezil kapkalın hamurun üzerine 1 tutam kaşar atmışlar 310 tl ye Trabzon ekmeği yiyoruz sanki full hamur lahmacunu lahmacunun başka herseye benziyor
...n
11 Ay Önce
Lahmacun yapmayı bırakın bence böyle bi rezalet bişey olamaz insan biraz önem verir lahmacun harcı kötü lahmacunun altı geldiğinde hep toz kömür karası ayıptır lütfen biraz önem verin
...d
11 Ay Önce
Lahmacun ve pizzayi hayatinda ilk defa yiyecek olup burdan soylerseniz kalan tecrubeleriniz icin asla şansiniz olamaz. İki urunude yiyemezsiniz
...m
11 Ay Önce
Hiç beğenmedim , lahmacunu söylemiyorum bile
...t
11 Ay Önce
tavsiye etmem pişmanlık.sıcak geldi kurye arkadaşa teşekkürler.Ama lezzet maalesef.
...n
11 Ay Önce
Kaşık çatalı geçtim. Lahmacunun yeşilliği yokmu. Siz lahmacunu böylemi yiyorsunuz. Vallahi helal olsun.

