rider-banner-icon
  • Doner
  • Restaurant Delivery

Baydöner İskender

CLOSED
Rating 3.6 out of 5 stars, 1000+ reviews
Altınkum mahallesi, Baydöner DİDİM*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k6/16/2026Sosu yok gıbı geldi önem verilmesinı istiyor
...n6/3/2026Güzeldi
...r4/23/2026Sadece biraz daha sıcak olabilirdi. Lezzetliydi. Hizli geldi.
...n3/7/2026Iskender buz gibi soğuk geldi kurye gecikti. Daha titiz olmalısınız Bay Doner.
...m11/25/2025sıcak hızlı ve lezzetli
...u10/29/2025Gayet lezzetli ve özenli paketleme
...r5/23/2026lezzeti güzelde hep ılık geliyor keske sicak olsa. bu sefer yoğurt göndermeyi unutmuşlar. yoğurtsuz İskender çokta İskender gibi olmuyor.
...n1/2/2026geç ve soğuk geldi yemek sepetinde ki iletişim numarasını aradığımız da eski kurye çıktı. Google da ki iletişim numarası telefonu açmadı. Merkez hattını aradığımız kapalı olabilir dedi. Değişikti
...u11/18/2025gidip yediginizle eve gelen arasında çok fark var porsiyonlar çok küçük eskiden ekstra sos koyarlardı o da yok ama etin tadı yağı falan gayet güzel sadece biraz daha doldurmanız iyi olurdu
...r10/1/2025Soguk geldi
...z8/7/2025hemen hemen 1 saat 15 dakikada geldi lezzet on numara 1 saate değer
...a7/20/2025Servis güzel, çok güzel ince kesilmiş, tadı nefis
...t7/1/2025Başarılı güler yüzlü lezzetli
...l6/30/2025paketleme hızlı teslimat ve tad olarak gayet iyi
...n12/28/2025Pideler yanıktı o kadar beklemiş ki resmen altı hamur olmuş buz gibiydi. İki puanı sufleye veriyorum tadı çok güzel ancak üstü yanmıştı.
...r5/28/2026Tam bir rezalet.Bir yemek yiyelim dedik bir buçuk saat bekledik ve pişman olduk.
...n5/13/202640 dakika da buzzz gibi geldi
...r3/15/2026Çoraba ve iskender buz gibiydi.menü eksik geldi. Çatal bile koymamışlar. Ramazandan dolayı yoğunlar diye bir şey demedim ama bu 3. Siparişimiz aynı eksiklikler var.boşuna para vermeyin.
...ş3/13/2026Buz gibiydi Gr lezzet yok
...r2/17/2026Siparişim hem çok geç geldi hem de gerçekten çok kötüydü buz gibi geldi dalga geçer gibi patatesler buz yumuşamış etler buz pideler bayat şok oldum
...z12/25/2025Çok kötü buz gıbıydı patatesler de herhalde üç günlük falandı
...s12/25/2025İskender çok soğuk ve kuru geldi. Tereyağı tadı alamadık ve yanında yoğurt gelmemişti. Patatesi söylemiyorum. O kadar bayat ve sertti ki dart oynayıp, kürdan niyetine kullandık. 645 lira çöp oldu.
...a12/17/2025bir tanesini yogurtlu patlıcanlı söylememe ragmen yoktu ve digerindede yogurt koymamışlardı
...k10/20/2025Sprite 1 L paket seçimim’de vardı ama gelmedi.
...r10/3/2025Hayatımda yediğim en kötü iskenderdi. Buz gibi gönderdiler hiç lezzetli değildi
...e10/2/2025gelen iskenderlerin ve pidelerin üstünde bildiğiniz siyah yağ ve lekeleri vardı. muhtemelen uzun süre beklemiş tereyağı ya da dibi dökülmüş. denedik ama yiyemedik çöpe gitti. bir daha sipariş vermem.
...n9/28/2025Çok bozmuşsunuz severek yiyorduk soslu yoğurtlu gönderiyordunuz yoğurt açıktı sos kenardaydı uzun bi süre döner yemem Tşkler
...a9/27/20251 saat 20 dk bekliyorsunuz.Buz gibi harika döner , açsınız yarısını zorla yiyorsunuz gerisi çöp.
...u9/21/2025Soğuk gelen bir yemek aldım çorba sıcaktı fakat İskender baya soğuktu ılık olsaydı bişey demezdim ama malesef ve lezzetli değil
...n9/21/2025fanta siparişim gelmedi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0071040346291503

Legal Name

Baydöner Restoranları Anonim Şirketi

Baydöner İskender